上流滙
俗語有話︰「十八歲卜卜脆!」青春當然是無敵,不過唔識保養,都好易走樣。上周六(12日),慧妍雅集於灣仔君悅酒店舉行「30周年慈善晚會」,歷屆港姐「胸」群出動。別以為近幾屆的少女港姐至夠搶,打扮保守的媽咪級港姐才盡顯韻味。不過出名keep得好的朱玲玲,今回竟然輸喺大佢3年的趙雅芝手上。

54歲朱玲玲笑到出紋
永遠榮譽會長朱玲玲,向來高貴大方。當晚她大爆長子霍脗剛與郭晶晶的婚事,成為全場焦點。她首度開腔回應︰「係今年年底結婚,但月份留俾佢哋講。」將娶新抱的她,心情大靚,笑到見牙唔見眼,魚尾紋走晒出嚟都唔知!

 


愛打羽毛球的朱玲玲,肌膚緊緻,不過粗糙的雙手就出賣她,睇嚟都係時候搵支hand cream急救吓嘞!

57歲趙雅芝防腐專家
會長趙雅芝出名保養好,已為三子之母的她,身材依然fit爆。不論樣貌、身材都與真實年齡不相符。她說:「我冇特別去保養,都係保持年輕心態。我鍾意食廣東菜,因為比較清淡。」


趙雅芝一襲米白色企領裙示人,大騷S身材,fit過不少少女。

42歲莫可欣浮腫泡肉
莫可欣自08年與方中信誕下囡囡符迦晴後,一直瘦身失敗。當晚她出動火紅Deep V晚裝,谷出驕人身段。不過全身浮腫,面珠及下巴外圍加了一個圈,師奶味濃。

45歲溫碧霞美人生鬚
雖然溫碧霞並非港姐出身,不過亦與老公何祖光孖住撐場。當晚她大騷心形嘴,但嘴角兩旁密密的唇毛,比笑容更搶鏡。

37歲向海嵐厚粉現紋
近年專注在上海發展的向海嵐,盛裝出席晚會。不過化妝過分重手,不但眼肚現紋、面珠出油,額頭亦有不少暗粒。

26歲王君馨一撻撻
王君馨的晚裝由她自己設計。她雀躍說︰「分兩part嘅裙最近好hit,所以自己設計俾贊助商造。」露腰設計突顯她腰腹線條,不過後面大露背一大撻遮瑕膏,認真大殺風景!

33歲楊思琦突然白滑
楊思琦今年2月誕下女兒楊卓穎,火速修身搵銀。她的紫色tude dress令其豐滿身材表露無遺,皮膚亦比以往白滑,她謙稱︰「都唔係,都有少少粒粒,做媽咪真係好開心。」

52歲鍾楚紅露拜拜肉
出名有女人味的鍾楚紅,上周四(10日)以超Deep V紅裙出席Bvlgari活動,容光煥發,仲鬼馬伸脷㖭!紅姑咁嘅年紀,頸紋多唔奇,但最礙眼係叉腰擺甫士肉騰騰嘅拜拜肉。 ####



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()