二百多呎的套房收藏了過百件籃球戰利品,足夠鋪滿他的六呎牀,而牀尾的大櫃都被他擺滿各式各樣收藏品,唔怪得佢要霸間大房啦!
星悅居 7歲便跟家人移民加拿大多倫多的高鈞賢(Matthew),住慣大屋望慣草地,閒時滑雪、打冰上曲棍球,外國生活零舍自由自在。 04年高鈞賢回歸香港做model,05年贏埋首屆香港先生,隨即簽約TVB,住屋都揀番將軍澳。「想住近公司,所以揀將軍澳,不過之前只係租屋。08年終於儲夠錢,呢間屋係我一手一腳揀番嚟。爹哋媽咪返香港都會住呢度,不過成日陪住我嘅都係Mon Mon(柴犬)同埋呢堆籃球獎牌!」目前高鈞賢擁有將軍澳君傲灣一高層800呎望海單位,雖然比多倫多的平房細得多,不過27歲已擁有自家物業,已經羨慕死唔少香港人啦!

 
27歲的高鈞賢最愛籃球,家中擺滿各式各樣的籃球獎牌、獎座,訪問後一星期他就發生打波斷腳筋的意外,聽說手術後仲要打石膏一個月,真係成也籃球,敗也籃球。

 

籃球塞滿房
步入高鈞賢的家,第一個感覺是清新開揚。全屋白雪雪,牆身及大部分傢俬都選用白色,加上露台開揚,陽光直接入屋,感覺舒服。經過他爸媽、家姐的房間後,最後就到高鈞賢的房間。由於他在家的時間最多,所以連廁所的套房也歸他擁有。房間二百多呎,整間房除了大牀和電視外, 還放滿有關籃球的物品。「我喺加拿大都有打籃球,返到香港冇得滑雪,冇Hockey(冰上曲棍球)就更加專注打籃球,所以除咗獎牌、獎盃之外,我去到邊都會買有關籃球嘅紀念品,特別會儲波衫。」

執屋靠媽咪
高鈞賢住在將軍澳區已有七年之久,「05年選完《香港先生》之後,我就租過將軍澳中心自己住,後來家姐都打算返香港,決定買屋一齊住。」08年他用375萬買入現時所住的將軍澳君傲灣一個八百多呎,三房兩廳單位,當年他是是但但用30萬裝修便算了。不過事隔五年,裝修依然新淨,都係多得高媽媽。「家姐之前同我住,所以佢會幫手執屋,但呢兩年佢結咗婚已經搬走咗。媽咪同爹哋依家香港、加拿大兩邊走,媽咪返親嚟都會幫我打掃。冇辦法,一個麻甩仔嘛,懶做家務。」父母不在港的日子,高鈞賢就與愛犬Mon Mon為伴。訪問當日,Mon Mon不時衝過來逗主人玩,看着他們將網球一拋一接,默契十足,他說:「呢間屋好彩都夠佢跑,不過我依家都睇緊另一層樓,大多少少可以俾Mon Mon走動多啲。」廿四孝主人只肯透露新樓在荃灣區,不過現居已升值約一倍,買多層當投資都係時候啦! ####

 


光猛客廳一入屋見到呢個光猛大廳,感覺乾淨舒服。高鈞賢專登用上玻璃枱櫈和茶几,增加空間感。


變色水晶燈兩年前高媽媽特登花近四萬,在加拿大帶咗呢盞水晶燈返香港,高鈞賢仲好大細路咁話:「可以轉色㗎!」盞燈可以由白燈變成七彩顏色。


最佳神射手高鈞賢多年來贏過唔少獎盃,佢話最鍾意係呢兩個「最佳射手」盃。因為呢兩個盃,係代表佢喺嗰場賽事入面,入球分數最多,一啲都唔易㗎!


Lego玩具呢個Lego籃球系列模型,係高鈞賢喺美國帶返嚟,公仔可以帶波射籃,真係可以同朋友打番場籃球game㗎!


偶像簽名波身為籃球迷,點會唔鍾意Kobe Bryan(高比拜仁)!呢個籃球就有呢位神級球員嘅親筆簽名,所以高鈞賢平時打波唔捨得用偶像簽名波。


收藏車仔除咗籃球,高鈞賢都好鍾意車。呢堆車仔,有啲係自己買,有啲係fans送。佢話佢好鍾意警車、消防車、貨車之類嘅車仔,睇真啲又幾得意喎!


宅男咖啡高鈞賢有時幾自閉,可以全日留喺房唔出廳,所以佢連咖啡機都放喺房,方便隨時沖咖啡喎!沖完咪成房都咖啡味?


神級簽名波衫白色24號洛杉磯湖人隊波衫(左)上面有Kobe Bryan(高比拜仁)嘅簽名; 而藍色嘅俄克拉荷馬雷霆隊波衫(右)上面就有Kevin Durrant(杜蘭特)嘅簽名。兩位神級球員嘅簽名波衫,收好啲呀,俾賊佬打劫就弊啦!


露台嘆紅酒家有露台,高鈞賢閒時會開支紅酒,企喺露台摸住酒杯底望海。確係幾好feel。


與狗同居柴犬Mon Mon一出世就俾高鈞賢帶咗返屋企,依家已經五歲半,同主人感情好到不得了。高鈞賢話每次出trip,最掛住就係Mon Mon。咁講,翠翠會唔會嬲㗎?


遠望海景將軍澳嘅住宅愈起愈多,依家高鈞賢間屋嘅客廳同房都仲有海景望吓,但前面係地盤,過多幾年應該得番條罅囉!難怪佢密密睇樓想搬啦!


訪問期間,高鈞賢父母都返咗加拿大,記者發現有條爛布掛咗喺廚櫃外面,令原本整潔嘅廚房增添一份麻甩味。


家訪當日,高鈞賢為將所有籃球戰利品放上牀晒冷,竟將本來喺牀上嘅雜物全部推晒落Mon Mon個狗竇入面,委屈咗Mon Mon喎!


汪汪!我個狗竇呀!


港男屋平面圖

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()