早排太陽伯伯日日開工,一班闊太就話可以匿喺IFC、Landmark「濕平」嘆冷氣啫,咁媽咪姐囉喎,去街市買餐餸啫,就已經熱到好似沖涼咁。至於一班要頂住個大太陽開工嘅藝人,日日同陽光玩遊戲,當然要諗諗計消吓暑。「城電一哥」黃日華雖然係中佬,估唔到散熱招數比女人更講究!

黃日華 敷mask補濕
做咗「城電一哥」嘅黃日華,近排跑步、踢波,曬足全日都係為keep靚個body見人。估唔到男人老狗嘅佢,返到屋企仲會敷番個補濕mask補補水,媽咪姐都冇佢咁姿整呀!

陳法拉 幫貓咪降溫
法拉出街嘅消暑良方,就係着絲質褲加露趾涼鞋。搞掂自己,佢都不忘屋企嗰隻怕熱貓咪,趁近排放緊大假,仲幫隻貓洗白白降溫。不過睇貓咪睩大眼個樣,似乎唔多enjoy喎!

唐詩詠 防曬孖寶
近日努力攝上一線花旦嘅唐詩詠,差唔多日日都拍外景,為了唔變黑炭頭,佢去到邊都帶住高度數防曬、補濕霜,仲話呢兩支孖寶係佢夏天恩物,喂喂!邊度買嘅啫 。



吳雨霏 剷青消暑
Rock妹殺出血路,吳雨霏將多年長髮,索性嚟個under cut,後尾枕再染隻搶眼綠色。媽咪姐見到佢個新look都嗌爽呀! ####



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()