行得太近,走得太遠,都不適宜!(設計對白)
上個禮拜嘅母親節,媽咪姐有honey同仔女錫錫,仲喺酒店嘆咗個香檳brunch,真係醉夾甜!啱啱睇咗今期《忽周》,原來電眼型男梁朝偉都陪阿媽去文華東方食母親節飯,孝順到不得了。睇埋片仲發現,偉仔喺步出酒店嗰短短幾十步路程,同嘉玲keep住相距3個身位,等老婆行前,扶住梁媽媽,威晒!啲男人成日話夾喺阿媽同老婆中間,頭都痕埋。學偉仔啦!退幾步,家肥屋潤!

 

林峯晒巨臂 堅喎!
林峯俾人感覺,不嬲都幾「公子」,咁唔係唔好,但就少咗啲男人味囉!之但係,今期睇片先發現,佢最近喺狂操之下,都真係有隻14吋麒麟臂出咗嚟,前後都睇得吓喎。呢段澳門演唱會綵排片段仲係《忽周》獨家。各位姊妹,即啦喂!

正呀!型男新煮意
今期《忽周》副刊介紹大家食豬腳筋,佢比牛筋、鹿筋軟,唔使炆咁耐,但一樣含豐富膠原,係美肌恩物!新派食店「紅坊」型男主廚Steven,仲親自示範整「韓式燴豬腳筋年糕」,見佢快手快腳就搞掂,好ok咁喎!


《忽周》睇真啲正片唔好miss! ####


梁媽媽


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()