我係一個有孝心嘅盛女!﹙設計對白﹚
剩女廚神小儀早排喺廟街開咗間車仔麵檔,媽咪姐雖然未試過,不過聽人講招牌麻辣豬雜撈麵唔錯,門外仲長期有人排隊㖭!

 
雖然麵檔多特色小食,不過話晒一年一度母親節,唔通帶母親大人去食三十蚊碗魚蛋豬皮咁寒酸咩。母親節嗰日,媽咪姐見到小儀帶埋父母,去咗銅鑼灣世貿出名貴價嘅「海南少爺」食飯。小儀一坐低,就叫媽咪隨便點嘢食,仲推介媽咪食海鮮喇沙。兩母女一個餅印樣,其間你一句我一句,鬼咁好感情,不過小儀媽成餐飯都冇乜笑容。或者咁啦,下年小儀帶個男朋友出嚟,媽咪姐包保伯母開心晒! ####

 


小儀同伯母個樣九成似,成隊Twins咁。點菜期間,小儀戮力推介媽媽食喇沙,有好嘢齊齊分享。


除咗父母之外,小儀(黃圈)仲邀請親戚一齊慶祝母親節,熱鬧到不得了。


小儀所開嘅麵店,經常大排人龍,其中招牌麻辣豬雜撈麵最受歡迎。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()