有其奶奶必有其新抱!(設計對白)郭晶晶早前同男友霍啟剛出席活動,佢件紅色旗袍靈感來自未來奶奶朱玲玲,不過款式就新潮啲,青春啲。
霍啟剛keep fit成功,本身身材標準嘅晶晶亦不敢怠慢, 頻頻發功行奶奶政策。媽咪姐聽到話, 晶晶自同霍啟剛拍拖後, 不知幾識奶奶朱玲玲,成日讚未來奶奶皮膚靚又識着衫,仲叫未來奶奶指點吓佢。雖然朱玲玲係緬甸華僑,唔似一般中國人咁講傳統,但晶晶就乜都跟到足,到朱玲玲鬼咁開心。

 
唔止係咁, 晶晶仲專登模仿朱玲玲嘅fashion style,衣着富有中國色彩亦不失高貴大方。早排佢同霍啟剛出席活動時嘅紅色旗袍, 咪就係學佢未來奶奶囉。冧奶奶嘅不二法門, 不外乎嗰幾招啫,晶晶呢個準新抱,合格有餘。 ####

 


朱玲玲雖然鬼鬼哋,但熱愛中國傳統,平時活動都愛穿中式衫出席。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()