恐怖鼻涕
上周三(9日)下午4時許,阿夢與一名《怪談》女幕後在佐敦咖啡店閒聊, 其間她突然情緒失控,喊至面容扭曲兼流鼻涕,真係好嚇人。
阿夢岑寶兒喺無綫撈咗11年都做二打六,上個月終離巢,拍住梁思浩主持有線節目《怪談》。
原以為做主持好舒服,阿夢勢估唔到要瞓屍牀、拎神主牌入鬼屋,集集驚到震。有《怪談》幕後爆料,指阿夢近日精神異常,不斷說自己撞邪。
上周三(9日),本刊發現阿夢與女幕後到咖啡店閒聊,其間她突然情緒激動,眼淚鼻涕如瀑布般狂流,繪聲繪影講述自己的經歷:「有次有4隻嘢圍住我,真係好恐怖!」記者見到佢兩行鼻涕,仲以為睇緊《怪談》。喺靈異角度睇係撞邪,但科學啲講,佢會唔會係思覺失調呢?

 
阿夢岑寶兒4月與無綫結束賓主關係,隨即簽約王維基。新公司自由度極大,阿夢未正式拍劇集,卻特准以部頭形式主持有線電視嘅《怪談》。
第一次坐正做主持,阿夢當然緊張,但她發夢都估唔到該節目要佢拎住個神主牌入鬼屋招魂,以及在荒山野嶺燒臘鴨。

晚晚唔敢瞓
日有所思,阿夢終於出事。有《怪談》幕後人員透露,阿夢近日精神有異,不時懷疑有靈體跟了她返家。上周三(9日) ,阿夢拍完《怪談》日景,相約該節目一位女幕後在佐敦咖啡店訴苦。記者聽到阿夢不斷說:「搞唔掂呀!我就嚟頂唔順,依家夜晚唔敢瞓覺,等到天光先夠膽瞓,有時一合埋眼就見到一個冇面嘅長髮女人。返到屋企又聽到一把女人聲同我講嘢。好驚!」阿夢愈講愈激動,眼淚直流,仲兩行鼻涕流到嘴唇都唔知。其後她拿出一本簿仔,指住簿仔對友人說:「上次有4、5隻嘢圍住我,真係好恐怖。」之後兩人到了附近一間佛店,阿夢買了一個觀音像牌,似乎想求個安心。鬼神之說,信則有不信則無。上周五(11日)凌晨,梁思浩和岑寶兒拉隊到荃灣曹公潭拍《怪談》真人騷,其間一名女靈探者突然雙眼反白兼嘔白泡,繼而又喊又笑一輪後暈倒。工作人員即報警,把女靈探者送院救治。雖然在場人士都懷疑女靈探者是鬼上身,但警方將案列為有人暈倒處理,而該女靈探者即晚出院並無大礙,事後更繼續參加《怪談》的靈探活動。

 

日記紀錄靈異事件
當晚全程直擊女靈探者反眼嘔白泡的阿夢,深信對方是被邪靈上身。本周二(15日),記者相約阿夢見面,以往經常傻笑的她,當日目光呆滯,對記者說:「我呢排精神好緊張,有時合埋眼就見到啲唔應該見到嘅嘢。不過師傅叮囑我收咗工唔好再諗,去多啲室外地方,唔好成日匿埋喺屋企。師傅又幫我做咗個淨身儀式,依家個心舒服好多。」之後阿夢拿出當日給女幕後看的簿仔說:「呢本係我嘅日記,我最近每次見到啲污糟嘢,都會寫低。」記者睇過,阿夢唔止寫低,仲圖文並茂。對於阿夢做主持搞到疑神疑鬼,梁思浩大讚她勇敢:「做《怪談》直播主持真係唔易,惡夢(阿夢在該節目的暱稱) 開始掌握到,只要累積多啲經驗就ok。放心!我會睇住佢,唔俾佢出事。」吓!信你?

集集都喊
阿夢離開無綫自尋出路,主持《怪談》算係有個好開始。節目播映多年,從未真正影到靈體,大多數是主持或參賽者疑似「鬼上身」,主持人亦會講出即場感覺,例如「feel到有嘢撲埋嚟」等。阿夢最近經常被派去單獨行事招魂探靈,監製貪佢夠驚青,能夠帶出現場恐怖氣氛。不過阿夢幾乎集集都嚇破膽,喊到收唔到聲,而且每次都話接觸到靈體,又話自己被鬼捉腳。究竟真係集集都撞鬼,抑或阿夢演技真係好咗呢?

撞鬼定搞鬼
對於有靈探者疑似鬼上身,最後搞到報警求助送院治理。當晚在場的陳譽之師傅表示:「靈探者當日時運太低,靈體容易上佢身,其實我已經幫佢淨咗身。不過佢被上身嘅時候消耗咗太多氣力導致反白眼,送去醫院檢查吓穩陣啲。」對於阿夢聲稱經常見到靈體,陳師傅話:「因為佢喺短時間內接觸太多靈體而令佢時運低咗,而且佢唔係次次都有做淨身,所以見到嘅機會比較高。」
靈異事件講到似層層,但講求科學證據的曹宏威博士就唱反調:「我嘅立場就唔信,我好反對迷信,電視台有佢哋嘅謀生技巧。我呼籲大家切忌迷信,要當呢啲節目係一個遊戲,唔係樣樣嘢都真實。」 ####


 

 
拭淚訴苦
要女幕後遞上紙巾,阿夢先識抹走鼻涕,唔知仲以為佢俾仔飛搞到咁傷心。

 
買觀音牌護身
飲完咖啡、阿夢去佛店買了個僅$28的觀音像牌(右下圖)。其實《怪談》有咁多師傅助陣, 點解佢唔搵師傅幫手呢?






本周二(15日),阿夢承認近日精神緊張,更說拍《怪談》時有把「男人聲」喝令她離開。記者提議阿夢去看醫生,她說:「我暫時都OK。」現已轉投王維基的她身價幾級跳,她表示自己是家中經濟支柱,除了屋租及生活費外,還要負責照顧父母及細佬,壓力非常大。


阿夢向記者展示拍《怪談》後開始寫的日記,她更畫下「被鬼圍」的圖像。


2000年落選港姐出身的阿夢,由最初有志偉撐腰機會不斷,到近年淪落做大茄,已經34歲的她,惟有自己搵出路。《蘋果日報》圖片


瞓屍牀


野外招魂


上周五凌晨,《怪談》拍外景發生女靈探者嘔白泡事件,而阿夢當時亦在場。


陳譽之:鬼上身會反白眼!(真實對白)《蘋果日報》圖片


曹宏威博士:我唔信邪!(真實對白)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()