小田切讓人氣下滑最大原因,係佢同香椎由宇婚後,不斷傳出夫妻不和新聞,令人反感囉。《網上圖片》

大家仲記唔記得喺《東京鐵塔》入面飾演孝子嘅小田切讓呢?當年呢位型男真係冧死唔少女,可惜自從同香椎由宇結婚後,魅力不單大減,連人氣都如江河日下。


最近佢嘅新劇《家族之歌》,觀眾嫌老套,仲俾人話係翻炒田村正和25年前嘅《爸爸是主播》。劇集一開播已趕客,收視只得6%,慘不忍睹,上星期第3集更跌至3.4%。據聞電視台好唔老黎,已決定腰斬。而且黑開有條路,連拍住韓國型男張東健嘅電影《登陸之日》,票房一樣滑鐵盧,認真禍不單行。 ####


25歲嘅香椎由宇,為美日混血兒,08年同小田切讓結婚後已絕少參加演藝活動。


《登陸之日》今年1月尾上畫嘅《登陸之日》卡士強勁,除小田(右)外,仲有韓國型男張東健(左)及中國天后范冰冰。可惜上映咗19日,觀眾人數只得201萬人, 真係悲哀。


《家族之歌》小田切讓喺《家族之歌》飾演過氣音樂人,突然出現幾個細路話係佢仔女。小田為要隱瞞事務所,一家四口只好過住唔見得光嘅「同居」生活。劇情唔算差,不過觀眾嫌棄,真係無話可說。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()