阿嬌2002年被踢爆跟陳冠希過從甚密,後來拍《一碌蔗》時與余文樂撻着。可惜戀情維持一年都冇就完結,此情此景已成追憶囉。

檔案日期:9/5/2003 檔案編號:406期

 
每個人愛情路上,總會遇到一個「志明」或者一個「春嬌」,想愛愛不起,要捨捨不下。2003年的「志明」與「春嬌」,就係余文樂、鍾欣桐。當初佢哋合拍《一碌蔗》戲假情真,女為男揮慧劍斬舊情,由陳冠希轉投余文樂懷抱。男為親近女友,搬竇遷就,與陳冠希狹路相逢,亦不惜為女撞膊撞出禍。


結果,高調出事。阿嬌備受公司壓力忍痛分手,余文樂無奈借酒消愁。媽咪姐都係過來人,愛過痛過依然要清醒。家下一個係「艷照門」風暴生還者,一個榮升影壇阿哥, 你有你嘅忙碌,我有我嘅精彩。畢竟人生在世,未必人人可以一take過覓得另一半,都係「志明」講得啱聽:粉紅色乳頭,可遇不可求。

03' 熱戀期
2003年《十大中文金曲》頒獎禮,阿嬌跟秘密撻着嘅余文樂,喺台上眉來眼去。

05' 朋友期
做不成情侶並不代表要做仇人。2005年《歡樂滿東華》綵排時,兩人跟鄭希怡雞啄唔斷。

07' 尷尬期
《破事兒》宣傳活動上,兩人再度相逢。阿嬌當時跟麥浚龍傳緋聞,余文樂則跟黃伊汶撻着。三個緋聞主角同場出現,尷尬! ####

 


2003年5月,阿嬌因與余文樂暗交而受壓,睇貝沙灣時向傳媒發爛渣。當年一間千九呎兩套房單位,大概一千萬,依家,天價。


《蘋果日報》圖片


《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()