揀嚟揀去,欣宜都係最鍾意立體心意卡,三心兩意的她,仲叫埋朋友嚟幫眼。計媽咪姐話,買多幾張都冇所謂啦,分開幾次送咪得囉。送嘅開心, 收嘅心甜,大家happy!

今時今日有whatsapp,仲用書信傳情雖然老土,但係就夠晒sweet。好似80後嘅欣宜,前排飛起相戀五年嘅外籍男友Mark,轉投韓國新歡男模崔豪晉(Jin)懷抱。因為Jin現正在韓國修讀博士學位,唔可以長駐香港,欣宜為解相思之苦,竟然諗到親筆書寫情信冧男友。


話說早幾日,媽咪姐喺中環擺花街撞到欣宜同一名女性友人行書店。不過佢就主打筆、明信片同心意卡。揀咗成二十分鐘,欣宜最後只係買咗一張卡咁大把。啱嘅,買嘢同揀男朋友一樣,唔啱揀到啱,千祈唔好急。媽咪姐支持欣宜慢慢揀㗎。 ####


欣宜一入舖先去揀筆,不停試吓書寫,似乎佢對大大支、多公仔圖案的原子筆比較喜愛。


韓籍男友Jin
錫晒你喇,Baby!(設計對白)


欣宜揀明信片時,腋下的車呔即時現形。雖然明信片嘅款式都係香港風景,不過勝在物輕情義重。盛女們要學嘢啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()