Gaile Lai
黑白色珠片綴金鏈流蘇背心裙 $83,000
黑併金色蛇皮綴金鏈高踭鞋 $11,750
both Gucci
樂基兒“做model要妥協”

 

自嫁入黎門,樂基兒說話愈謹慎,老實講,我覺得佢連笑容都愈來愈收歛,人前人後瞻前顧後,更見生疏。
這一日,咱們甚麼都談,運動、飲食、旅行、畫畫,風花雪月講個夠本,黎家事,免問,罷了。
現階段,她把握機會享受人生,對於未來,既來之則安之;Well!It means女模事業已達殿堂級數,刻下,做運動、煲劇、遊埠、談夢想……
回顧青葱歲月,一笑置之,仲得閒醒兩句後輩,一字記之曰「忍」。
「做model就係要妥協,否則,盞局限自己,仲弊。」
見到Gaile滑溜膚色fit爆身形,就知名模一席,並非不勞而獲。

Profile
 

Gaile Lai
出生日期:1980年8月22日(獅子座)
出生地:澳門(父為中國人,母為越南人)
身高:5呎8吋
體重:110磅
三圍:33-24-34
語言:廣東話及英語
學歷:香港藝術學院藝術系學士
簡歷:1歲,移民美國三藩市。14歲,兼職模特兒,曾於紐約時裝周行騷。18歲,來港發展定居至今。08年,跟黎明在美國拉斯維加斯結婚。
主要作品:時裝騷(紐約)「Vivienne Tam」(07-08);廣告「Neutrogena」(08-12)、「Folli Follie」(11-12)、「Tsubaki」(12)。
電影《I do戀性世代》(01)。
模特兒公司網頁:http://www.calcarries.com.hk

“香港多議論”  
煮飯婆Gaile揚言乜都識煮,任何菜式,難佢唔到,甚至曾經考慮出食譜,計劃多多,一直只聞樓梯響,最近,有朋友搵佢合夥開餐廳,講到心郁郁,「我想喺美國開,唔會考慮香港。」何解?「身在香港,作為公眾人物,太多議論,呢種環境,開餐廳的話,大家對我啲食物好難有公正評價,唔fair!「依家諗緊朋友建議喺美國開餐廳,希望成事;「到時候,餐廳任何亞洲菜式都有,所有我鍾意嘅食物都會放入menu,氣氛唔會太formal,唔想客人食得拘束,放咗工,輕輕鬆鬆入去食餐飯,enjoy!「今次,純粹投資,做得成的話,我都唔會飛過去睇住,打算交俾妹妹打理,更加唔會做廚師,大把人煮嘢食叻過我啦!試菜就OK。「食物對我來講好重要,畫畫時,最開心就係叫到成枱食物,一邊聽歌食嘢,一邊畫畫;「不過,我已經3個月冇畫畫!「我喜歡拿身邊事物作題材,香港多霧,我最想畫霧,已經起咗個底色,一有時間就會完成埋佢。」

“生活想更relaxing”  
刻下,生活優哉悠哉,拍吓廣告畫吓畫去吓旅行,賺錢買花戴!剛去完巴黎拍廣告,趁下個月赴京開工之前,先去滑雪,再跟美國家人去加勒比海度假,生活如此,好不寫意!「我都三十幾歲,生活想更relaxing,唔再接fashion show,唔使跑來跑去趕場咁辛苦,拍廣告再忙,返到屋企,跑步20分鐘,再做20分鐘拉筋運動,浸個浴,睇埋套電視劇《Once Upon a Time》,成個人好放鬆!「工作唔會再令我好大壓力;「相比之下,家人更重要。「細個時,跟家人長時間分開,呢兩年,生活有規律,時間manage得幾好,應該多抽時間陪佢哋,妹妹漸長,遲啲入咗college更加難見面。「兩年前,媽咪妹妹嚟香港探我,一齊去台灣玩,今次,再組團去旅行,由美國出發,傾過想去墨西哥、阿拉斯加,最後,決定坐郵輪去加勒比海。「去之前,我會先去玩snowboard,拍廣告學玩kick boxing,一星期打足五日,加埋做瑜伽,練到身體好firm好strong,趁季尾,玩多次,去完雪地再去曬太陽。」

“新人乜都要試”  
4歲入行,轉眼間,做了18年模特兒,算老行尊了!回望過去,得的多,路行至此,懂得珍惜也是一種福份,Gaile寄語新一代model,好好把握機會,千祈唔好學盛女挑剔揀擇,害死自己。「15歲,第一次上台,乜都唔識,對鞋太大,唔知套衫點演繹,唔記得帶打底衫……呢啲都係學習過程。「依家,每次開工,我都帶備一個袋仔,裡面有兩件一黑一肉色打底衫、鞋墊、落妝油、一條毛巾以防出汗、一條scarf以防凍親、一啲snack,通常係曲奇,隨時補充糖份;「初入行,最好帶多本書、magazine或iPod之類,事關我哋呆等嘅時間居多,一定要自備娛樂。「咁多年,我見住每一季轉變,工作上,遇上自己鍾意嘅衫,梗係開心到癲,相反,唔係咁鍾意嘅都要妥協;「做model需要妥協。「尤其新人,應該乜都試,否則,成日得一個look會被限死,就算唔靚都要盡力演繹,俾客戶見到你夠professional。「依家回望,感覺好得意,其實,每一個工作都係幾好嘅回憶。」

後記 
訪問中,同事帶埋BB跟偶像Gaile影合照,氣氛頓時凝住;我估到,當事人深怕雜誌心懷不軌,拿住小人球作古仔…… 訪問前,經理人早就通風報信,生仔免問、黎生免問,咱們自問循規蹈矩,何來歪念?多年來,甜笑是Gaile的招牌,現在笑顏依舊,只是,老遠站了一位目不轉睛時刻護主的男助手,試問,訪與被訪,又怎能放鬆呢?

 
Gucci 中環置地廣場G23-30號鋪 2524 4492 ####

 


Gaile Lai 綠併黑色綴金色刺繡tube dress $33,800 黑併金色高踭鞋 $7,100 both Gucci


Gaile Lai 黑 / 金 / 綠色幾何併布外套 $27,000 黑色雪紡恤衫 $11,200 黑色高腰西褲 $9,800 黑色綴金色老虎頭釦皮帶 $6,950 金色綴金鏈高踭鞋 $12,500 all Gucci


00年十二年,外貌幾乎沒變,防腐劑女神又一例證。《蘋果日報》圖片


11年陪老公出席「亞洲最傑出藝人獎」領獎,婚後罕有手拖手曝光。《蘋果日報》圖片


12年練瑜伽多年,身形fit爆,最近,加埋打kick boxing,日日出汗,連皮膚都好埋。《蘋果日報》圖片


Gaile Lai 黑色綴金色刺繡外套 $34,500 黑色綴金釦皮帶 $8,900 金色綴金鏈高踭鞋 $12,500 all Gucci 黑色綴閃石熱褲 stylist's own


Gaile Lai 黑色綴金色刺繡連身裙 $74,000 Gucci

arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()