黃榕噚日着咗套透視內衣,以露半股誘惑,喺土瓜灣拍代言嘅美容產品平面廣告,黃榕話酬勞有六位數,拍攝時會全裸上陣,佢話:「廣告商包我一世任做醫學美容,我做咗蘋果肌,喺面打咗七針等面珠脹卜卜。」問黃榕會唔會豐胸?佢話:「豐胸、整鼻就唔會,反而想整走對眼袋。」佢話下星期會去沙巴拍寫真,仲會全裸上陣。

黃榕拍裸照唔使清場

性感女星黃榕昨日以性感內衣Look,為醫學美容公司拍攝廣告,她預告廣告中有一輯更激的全裸照,屆時會以蘭花遮掩重要部位,問到可需要清場?她說:「唔使,多啲人喺度好啲!」除了穩袋6位數字酬勞外,她還獲免費「變臉」:「面上打咗7針蘋果肌針,依家塊面脹卜卜,可愛咗好多!Botox就唔打住,否則影相塊面會硬晒!我仲試過人手豐胸療程,畀女技師人手按摩添!」另外,她將到沙巴拍攝全裸寫真集,但不會露點上陣。

黃榕拍攝廣告,以性感造型會街坊。

黃榕全裸歡迎任睇

性感女星黃榕昨日穿上內衣為醫學美容公司拍廣告,獲六位數字酬勞,騷胸露股的她透露廣告中有一輯全裸照,以蘭花遮掩重要部位,問到她要不要清場拍攝?黃榕說:「唔使清場!多啲人喺度好啲,反而冇咁尷尬。」


僅穿性感內衣的黃榕毫不尷尬。

黃榕因利乘便免費「變臉」,她說:「面上打咗7針蘋果肌針,依家塊面脹卜卜可愛咗好多。」另外,她表示稍後到沙巴取景拍寫真,雖然不會露點,但亦會以全裸拍攝。


放大圖片

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()