曾幾何時,寶島創作歌手「假鬼佬」啲歌唱到街知巷聞,喺香港都hit過一排。唔少人仲話,依家紅遍中港台嘅「總經理」,啲曲風都受佢影響㖭!不過,相比歌影雙棲嘅「總經理」,作為前輩嘅「假鬼佬」就落後晒,所以佢近排決定要發力收復失地。第一步,就搵咗中港兩地都吃得開嘅著名經理人「飲杯勝」,幫手搭路去強國拍戲。

 
想喺強國發展,大家都知無酒唔使傾!所以「飲杯勝」就約咗強國某大院線老細同「假鬼佬」去夜店,諗住開番支靚酒,大家摸住酒杯底慢慢斟。呢個如意算盤原本打得幾響,衰就衰在「假鬼佬」酒後亂性,目中無人, 竟然同院線大老細講,話自己紅到爆,返大陸拍你哋啲大陸戲係你嘅福分喎。嘩!阿創作歌手真係飲大咗囉!居然敢喺強國嘅夜場,同人哋講啲咁嘅嘢?So,大老細二話不說, 就攞起枱面個酒樽,扑咗落去「假鬼佬」個頭度。跟住點?俾人爆樽喎!佢當堂醒晒,自己截的士去醫院包紮,仲飛返寶島收埋自己一排療傷,聲都唔敢出呀。強國喎!唔係香港呀。Call公安?你係胡錦濤或者溫家寶先work㗎噃。 ####

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()