大婆台阿姐「水鴨」嘅拍劇是非真係講極都講唔完!個個拍檔都同佢傳不和,連出名好脾氣、極少有是非嘅藝人亦俾佢罵。當然,「水鴨」例牌唔認數,猛話係其他人搞是搞非,又話有傳媒鍾意作古仔。

 
媽咪姐呢, 從來覺得空穴來風,未必無因。就最近之嘛,又有電視台二五爆料,話「水鴨」原來唔止對人惡死,仲鍾意「生人霸死地」㖭!話說劇組耐唔耐就會移師去商場取吓景, 咁啲商場公關亦好識做,會醒番幾個免費泊車證俾劇組,等啲揸車返工嘅藝人可以慳番筆。大家知「水鴨」出名惡,梗係第一時間攞證俾佢,點知呢位阿姐一句:「我有用呀,攞晒嚟啦!」就擸晒人哋手上嗰幾個泊車證。當時公關妹妹都呆一呆, 心諗,「水鴨」揸一部車嚟啫,要咁多個證,「集郵」咩?而其他藝員見到呢個情形,梗係火滾啦!但又費事同佢嘈,你知啦!嗌交傷聲,睇醫生貴過泊車費㗎嘛。大家咪當呢次豪俾「水鴨」,不過就同監製講明,以後再拍劇,有佢無我! ####

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()