後院的家具,大部分購自歐洲家品公司,made in Italy,保證實木,唯獨桌上的瓷杯套裝,購自淘寶,只需數百元,但出奇地相襯。Suki說:「其實買嘢唔一定會睇價錢平定貴, 最緊係靚就得!」廚房可看到後院,隨時把食物送上。

星悅居  

徐淑敏(Suki)與飲食才俊黃浩(Kenny)結婚短短兩年,其間卻搬了三次屋,安樂窩面積一間比一間大。兩年前由鬧市凱旋門搬往綠草如茵的西貢,今次再由西貢搬往臨海的大埔比華利山別墅。
「已經住唔番市區啦!住郊區就係貪冇乜人兼空氣好,地方夠大,可以俾兩個囡囡走來走去!」兩夫妻異口同聲說。當住進這個4,300呎的都市綠洲,眺望藍天碧海,老婆看看書、老公種種花,女兒在草地蹦蹦跳,任誰都不願再返回繁囂的都市。

 
去年四月,黃浩父親病逝,Suki唔想老公對住西貢舊居觸景傷情,家中也多添一名小成員Renee,為了有更多空間讓家人走動,Suki積極與老公四出睇樓,另覓新居。最終睇中大埔比華利山、有私人泳池的4,300呎排屋。

 

天台種菜
細屋搬大屋,除了兩個女兒有更多活動空間,Suki夫婦二人亦可遠離繁囂,趁機浪漫一番。Kenny說:「通常我哋會等兩個女瞓咗,就上天台望吓個海睇吓星星,嘆杯香檳傾吓偈。我哋試過喺天台種花種菜,仲親自摘菜煮嚟食!」

睇定先買
Suki和Kenny所住的獨立屋月租6萬,問他們有否打算自置購入,Kenny說:「會睇定啲,依家出面個價咁癲,七一之後先會再決定。」Suki亦說:「其實我比較鍾意租屋,一嚟趁搬屋時,將啲唔要嘅雜物丟掉,轉吓環境亦都有新鮮感,不過呢啲都係老公決定啦!」問二人下次搬屋是否家中又添新成員的時候,Kenny即護實老婆說:「搬屋隨時都得,但我想Suki休息幾年先,等兩個女大一啲先計劃再追,反正佢仲後生。」揚言一定為黃家追仔的Suki聽罷自然甜入心!

數百萬靚酒
Kenny家中,最矚目是其書房內的兩個恒溫大酒櫃。眼看着二百多支頂級香檳及紅、白酒,總值逾數百萬元,他不時以專家口脗逐一介紹,自己亦樂在其中。

 
3支全球最頂級香檳;(左起)SALON,約$6,000;CRISTAL,約$7,000;KRUG,約$28,000。Kenny說:「呢支KRUG出面已經冇得賣,而CRISTAL以前係俾皇帝飲㗎!」


這支釣魚臺紅酒,市面上極難見真身。Kenny說:「中國喺法國買咗個酒莊,釀好嘅酒就會運到北京釣魚臺國賓館俾貴賓飲,啲酒係唔帶得出境㗎!有次我去釣魚臺食飯覺得幾好飲,之後個高官嚟香港時就帶咗一支俾我,咁難能可貴,所以一直唔捨得飲。」


3公升巨型香檳是拍賣所得,一直放在Kenny所開的食肆內。Kenny說:「有次發哥(周潤發)喺我間舖頭食完嘢,隨手拎起支筆就簽個名落去,嚇到我啲店員冒汗。其實我唔介意,因為佢係發哥。」

三層安樂窩
####

 


全屋的牆身、樓梯轉角位,幾乎貼滿Suki、Kenny和兩位千金的照片。


搬了新居後,Suki和Kenny會趁兩個囡囡瞓覺時,到天台看海觀星睇日落,爭取享受二人世界。


天台環境空曠,傭人每天都會把翠綠的草地整理乾爽,兩個囡囡可在私人遊樂場玩耍,自由自在唔使外出同人逼。


佔地200呎的後院,空氣清新,是Kenny經常請朋友回家BBQ、歎紅酒的地方。加埋一張戶外搖搖椅,甚有外國家居feel。


愛車族Kenny鍾情鮮黃色辣車,本身已有一部Hummer四驅車,近日他再以400萬購入林寶堅尼Gallardo超級跑車送贈老婆(後右)。阿女都有份,即時買多部Mini版Super Car玩具車,絕無偏心。


Suki喜歡小動物,由於忙着湊兩個囡囡,冇時間飼養寵物,惟有在戶外放置寵物擺設,望梅止渴。


金屬外形的擺設既高貴又凸顯長頸鹿的可愛,這是Suki和Kenny到東非旅行時所發掘的。Suki表示是家中無價寶,現放在後院近門口位置。


Kenny與Suki表示新居的環境及配套盡善盡美,現在多了時間留在屋企。此為客廳另一邊。


兩位千金Vianna(左)和Renee是Suki和Kenny的金叵羅,搬屋大前提都是希望兩個女兒有更多地方走動。


二樓全層是囡囡的小天地,各式各樣的玩具整齊擺放在深棕色桃木櫃上,有如迷你玩具反斗城。


新屋雖大,但Suki與Kenny最愛逗留的地方,便是囡囡這個小天地。訪問當天,大女Vianna跟了嫲嫲去印尼探親,得意可愛的幼女Renee,這幾天便可獨擁媽咪爹哋的寵愛。


一樓客廳布置簡單光猛、整潔是男主人首要條件。Kenny說:「呢度本來係示範單位,格局已經有四大風水師睇過晒,仲包埋少少傢俬,唔使買過咁煩。」


書房是Kenny的辦公室,房內同時放置兩個大酒櫃。牆上當眼處則掛着Kenny在studio影的情深款款單人照。


Kenny自小渴望投身警隊,但父母反對家中唯一男丁當危險工作,他惟有儲下不同級別的警察勳章過吓癮。早年有朋友叫他扮警察老臨,他即二話不說應承,「做咗成日臨記,錢都冇收就係為咗影呢張相咋。」


在峇里島旅行時以港幣一千元購入這個銅像,Suki笑說:「我一見到就好鍾意,好難得呢次係我俾錢㗎!」旁邊Kenny即插嘴說:「至弊一買就買咗幾個,個個都咁重,托死我。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()