照抄 LV

《忽周》「小特搜」今期開鑼!藝人平時出席活動、埋位拍劇都兩手fing fing,好似身無長物咁,查實佢哋嘅私物都好特別㗎。媽咪姐決定深入無綫化妝間,突擊摷吓藝人嘅貼身物品。愛chok又貪靚嘅伍姑娘,抄足LV整咗個紅白藍袋,入面裝住開工三寶;而TVB第二筍盤馬國明都有個走佬袋隨身,裝住大疊劇本,抵讚!

伍姑娘至愛紅白藍
媽咪姐喺化妝間突然見到個古裝人,拎住一個size奇怪嘅紅白藍行來行去,睇真啲,原來係伍姑娘!媽咪姐讚佢個袋夠鬼馬,佢豎起手指公話:「拍劇見到公司有好多紅白藍袋,已經好鍾意,所以我就拎走一個大嘅,叫師傅跟LV一個袋款照做,車咗呢個獨一無二袋仔!」記者親手摸過特別版紅白藍,比起街邊買嘅仲要堅韌,而且好的骰。伍姑娘出名貪靚,隨身物件仲有個化妝袋,不過為免幫化妝品牌賣廣告,佢唔想逐一介紹。平時拍劇,伍姑娘都一定有支暖水跟身,費事拍拍吓要走出去飲水阻住大家喎!

開工三寶

馬明好大袋
成功晉身TVB第二筍盤嘅馬國明(第一筍盤係陳豪),平日甚慳家,用來用去都係呢個千幾蚊嘅agnès b.大走佬袋。佢話:「出面掛咗好多fans送嘅鎖匙扣,個個都好靚唔掛唔得。袋入面長期有一支蘆薈,大家都知我個人好dry,所以要成日搽,哈哈!而劇本就一定要帶啦!(使唔使帶晒成本劇本?)梗係要啦,我仲有筆袋㖭呀!」馬明走佬袋其實仲有車書同記事簿等。只可以講,筍盤都係悶啲囉! ####

 


LV Saleya


化妝袋


iPhone


暖水壺


file裝劇本電話袋記事簿車書


補濕蘆薈


銀包(內有3千cash)


cute爆筆袋

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()