早排楊思琦喺美國誕下6磅龍女後,去年奉子成婚嘅陳自瑤,亦喺上星期五(27日)提早剖腹產女。龍B排住隊等出世,媽咪姐真係好想八吓其他星級產婦平日喺屋企有咩做。下月生得嘅楊千嬅同剛見肚嘅羅敏莊就匿喺屋企煮嘢食,而郭羨妮就因為老公喺內地拍劇而悶到抽筋。呢班無聊產婦嘅共通點就係,日日玩微博等生。

捧達明一派場
個肚籮咁大嘅千嬅,上周一晚(23日)去咗睇達明一派演唱會,悉心打扮化晒妝,睇足全場仲好似小fans咁同明哥合照㖭!

楊千嬅 下廚解悶
自封肥到似「巨型叮噹」嘅楊千嬅,不時被傳媒影到出街shopping、嘆茶。老公丁子高就緊張大師上身,仲叫記者幫手實千嬅。 6月就預產期,千嬅近日除咗瞓,亦愛上煮嘢食。佢喺微博不停分享美食之餘,順便話俾丁生知佢無出街。

 
千嬅無聊喺屋企,惟有下廚打發時間,不過佢煮嘅都係油膩嘢,煎羊扒、炸薯條,仲飲埋凍嘢。有網友即質疑大肚婆唔應該食羊同炸薯條(右),睇嚟千嬅百無禁忌,乜都照食。

亂霸牀位
丁子高呢個緊張爸爸,book定三間醫院俾老婆生仔,雖然佢只係想買個保險,但亂霸牀位唔係幾好喎! ####

 

 


凍飲


煎扒


炸薯條網友質疑

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()