上星期有網友喺「長隆」撞到思琦,即刻將佢張谷奶相放上微博,話佢身材勁!之不過,佢條腰同下盤比起「索女期」粗咗成兩個圈呢。

今年2月,楊思琦喺美國誕下囡囡楊卓穎(Kaystal),隨即宣布飛甩空心老倌嘅經手人吳帥,做單親媽媽,搵錢養女。

 
上周二(24日),佢就俾無綫安排咗去廣州4日拍「長隆水上樂園」特輯。未收身嘅佢,即使着住一件頭泳衣加短褲,由於谷緊奶,與其他三點式嘅後生女一拼埋,效果依然澎湃,一啲都冇輸蝕!思琦同媽咪姐講:「我就生Kaystal嗰時,有成140磅,生完都有129磅,跟住餵人奶,又喺屋企扭吓腰,都減咗啲。但依家一百一十幾磅,要再減多十幾磅,先回復以前嘅磅數(97磅)呀!」減肥咪唔夠營養餵人奶囉?「媽咪每日都煲湯俾我補,有冬蟲草、鹿茸同人參等,要補足一百日。但我最想有纖體公司搵我,有多啲贊助。奶粉錢好貴囉!」唉,楊小姐依家上廣州拍4日先得6千蚊騷錢咋,仲要買冬蟲草呢!真係要諗諗計嘞。 ####

 


索女期


同場嘅(左起)蔡慧欣、李雪瑩、李思雅、胡中慧同袁嘉敏都三點式任睇,惟有楊思琦着一件頭。好彩,個胸仲頂得住!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()