狂食螺絲林峯一到場,兩人連對白也懶得對,即急步埋位,其間林峯因食螺絲更要NG八次,導演先收貨。

貴為TVB親生仔的林峯,一向深得樂小姐愛錫,開工唔止有優待,更攞正牌可以遲到早走,要同劇演員呆等,就連監製、導演亦冇佢符。過去有傳歐陽震華和楊怡與他合作拍劇時,因頂唔順林公子經常遲到失場,而向樂小姐投訴,可惜收斂了一排的林峯,近日拍攝新劇《雷霆掃毒》時又故態復萌。上月初,本刊更直擊他遲到逾一小時,連累一向準時的三哥苗僑偉呆等片場。對於林峯經常遲到,三哥皺眉說:「佢嘅嘢你唔好問我,費事講多錯多!」

 
家中有個富爸爸的林峯,亦是TVB股東利孝和夫人世姪,尊貴身份自然高人一等。入行十四年的他,曾多次因遲到而辣㷫對手。無論拍劇、攞獎,抑或出席活動搵真銀,林公子貫徹始終要「壓軸」登場。不過有高層撐腰,個個敢怒不敢言。

去春茗冧廠
林公子的例遲習慣,近日更變本加厲。據知二月尾他拍攝《雷霆掃毒》其中一場青馬大橋群戲時,因之前出席英皇春茗玩到唔肯走而失場,連累一眾工作人員食足成晚西北風。據當晚在場的工作人員透露:「少爺仔(林峯)最初同我哋講只係去英皇嗰邊打個招呼就返嚟拍劇,咁我哋七點已經喺條橋set晒機等佢。點知等到十點都唔見人,打俾佢就話要等埋鄭嘉穎到先走得,最後索性唔聽電話,搞到冧廠拍唔到囉。嗰晚三哥嬲到震,依家佢兩個都冇咩偈傾㗎啦。」


二月尾,林峯應承《雷》劇組現身英皇春茗後交人,不過當晚鄭嘉穎強勢加盟英皇,林峯即改變主意,磨足整晚唔肯走,搞到劇組食足成晚西北風。

遲大到斷正
上月初,林峯與三哥在電視城拍攝一場醫院戲。本刊所見,據當日通告顯示二人需於三點半化妝,四點半埋位。早已化好妝的三哥準時到達現場,但直到五點半,依然未見林峯蹤影。眾人在等候林峯現身期間,谷住肚氣的三哥,坐在摺櫈上不停唉聲嘆氣。一時見他悶悶不樂把玩手機、一時又除低鞋唞氣兼煲煙打發時間。

NG八次
直至五時四十分,記者才見林峯施施然到現場。 穿上戲服的他,到場未有向眾人致歉,反而走到金剛面前打牙骹,久候多時的三哥亦急急埋位。兩人連劇本都冇對,簡單一場推輪椅戲,原本只有三、四句對白,卻因林峯食螺絲要NG 8次導演才收貨。「其實嗰日原本要拍三場日頭戲,不過少爺仔六點先見人,所以最後拍得兩場,剩低嗰場要搵日再補。」對於林峯經常遲到、失場影響拍攝氣氛,三哥聞言對記者冷笑一聲說:「哈哈,係咩!(嗰日拍醫院戲佢遲大到。)哈哈……係呀。(佢係咪試過去春茗搞到冧廠?) 唔記得啦,呢排落雨個個都病,係咪咁所以冧廠呀!」當記者再追問他有否不滿對方經常遲到時,三哥皺眉說:「佢嘅嘢唔好問我啦,我唔講啦,費事講多錯多!」林峯有大大個免死金牌在手,難怪連輩份咁高的三哥都買佢怕!周三(2日)記者致電《雷》監製林志華, 他表示:「我咁耐以嚟未收過report林峯遲到。(我哋喺上個月9號見到佢遲一個鐘喎!)或者我同導演了解吓先再覆你。」

拍檔齊中招
林峯遲到實屬慣性,過去有不少曾跟他合作過的演員忍唔住出聲,可惜全部亦徒勞無功。 ####

 


坐住呆等準時的三哥知道林峯起碼遲一個鐘,最初連戲服都唔換,着住自己衫閒坐一邊。


吹水扯煙林峯等極未出現,三哥無所事事,跟助手吹水煲煙打發時間。


除鞋唞氣呆等一小時,有工作人員大叫林峯就到,三哥才慢慢把鞋穿好,準備埋位。


眼神零交流其餘拍攝時間,三哥和林峯都冇交流。每當林峯行近,三哥更會閉目養神,實行冇眼睇。


4月9日的通告中,顯示林峯及三哥要下午3點半返到電視城化妝,4點半要到場地現身,不過林峯當日卻遲足個多小時才施施然出現。


費事講多錯多!(真實對白)上周二(24日),記者問三哥有關林峯遲到一事,他欲言又止,表示不想講多錯多。


歐陽震華、楊怡分別跟林峯合作拍《不速之約》及《談情說案》的Bobby及楊怡,因峯少獲寬免不用接深夜及清晨的通告,仍然日日玩遲到。有傳Bobby曾向樂易玲投訴,可惜無功而回。


陳豪與林峯合作《溏心風暴》時,陳豪曾領教過林峯壞習慣。向來慎言的陳豪,亦忍唔住向記者爆林峯經常遲到。


李司棋、夏雨李司棋和夏雨曾公開指斥林峯拍攝《家好月圓》時開工例牌遲到,到場又顧住打機,不過大個金牌護身的林峯未當一回事。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()