我唔係好恰!( 真實對白)薛家燕周二(1日)為無綫錄影節目《媽媽真的愛您》時,㷫爆宣布取消赴美開騷。

本周日(6日)原本準備在洛杉磯登台的薛家燕,本周二(1日)突然宣布取消行程,並呼籲當地已購票的觀眾盡快退票,免招損失。事出突然, 原來薛家燕和主辦單位簽約後一直收唔到訂金。臨出發前一星期, 薛家燕更發現主辦單位提供的機票無效,更未有為她辦工作證。她怒氣未消說:「我行走江湖咁多年,唔係浪得虛名,我唔係好恰㗎!」除家燕姐外,該主辦單位「夢媒體娛樂製作」還陸續邀請G.E.M.、朱咪咪等藝人開騷。大家小心呀!

 
薛家燕2月底,突然收到夢媒體娛樂製作(Dream Media Production)電話,邀請她周日(6日)於洛杉磯開騷。她說:「大陸嘅騷已經多到做唔晒,近年少咗去美加,已經有七年冇去洛杉磯嘞!嗰度好多華僑同fans話好掛住我,所以呢段時間我寧願推咗香港同大陸幾個騷去囉!」薛家燕3月初動筆簽約後,主辦單位便打鐵趁熱,公布售票詳情。

主辦商問攞天王電話
門票於3月中已賣出九成,不少好友紛紛致電恭賀薛家燕,但她現在驚多過喜,「根據合約,主辦單位應該喺簽約後俾訂金(酬勞三分之一)。佢哋話已經寄出支票,但我一直收唔到。」令薛家燕起疑,還有主辦單位不停問她攞劉德華、郭富城、官恩娜和孫耀威的電話,聲稱有興趣邀他們到美國開騷。「我嘅電話係李龍基俾主辦單位,所以我即時問番李龍基,原來佢亦係第一次同對方合作。為安全起見,我都係等自己做完睇吓點先,冇即時交其他藝人嘅聯絡電話出嚟,好彩咋!」直至4月中,薛家燕還未收到一分一毫,於是她向對方聲言若不付清訂金,便拒絕上機。對方才匆匆開出支票,叫她搵親屬到洛杉磯攞錢。「但洛杉磯收到嘅竟然係一張由紐約開出嘅支票,仲要等至少一個星期先知收唔收到錢!」4月30日,薛家燕透過當地律師行查核,證實這張支票無效,根本換唔到錢。「如果我以為收咗支票就有錢,咁上咗機就麻煩。」

辯稱毋須簽證
唔止拖數,薛家燕更遲遲未收到機票。原定本周五(4日)出發的薛家燕,上周才收到電郵確定出發和回程日期、時間,「原來只係航班時間表,唔係一張電子機票,完全冇我個名。」機票未搞掂,工作證又出問題。已有美國旅遊簽證的薛家燕,根據以往登台經驗,知道要申請工作簽證才能入境登台。不過今次主辦單位辯稱是次登台是慈善性質,所以毋須辦理工作證。薛家燕卻發現演唱會海報上,並未印上任何慈善團體的徽號。根據美國領事館的指引,凡以演藝事業為職業的工作人員,即使參與公益慈善表演,入境前也必須申辦工作證,可見當中有景轟。出發前已經搞到一鑊泡,難怪薛家燕怒火中燒,她說:「行走江湖咁多年,唔係浪得虛名,我唔係好恰㗎!」薛家燕與律師商討後,決定取消出發。不過周二(1日)早上,對方卻突然將整筆歌酬存入她戶口,令她莫名其妙,「依家啲錢凍結咗喺戶口,我會同律師商量點處理呢件事。」薛家燕已於當地時間周二(1日)晚,透過當地中文電台宣布取消赴美,但據知主辦商早前已派人去售票處攞晒錢,「好對唔住啲觀眾,希望買咗飛啲fans盡快去退票,減少損失。」

朱咪咪留意事態
今次出事的主辦單位,緊接於下月10日將會舉行朱咪咪和李龍基演唱會,因距離演出日期尚有一個月,二人還在觀察階段,未決定是否取消出發。朱咪咪說:「我一向規矩係上機前收齊錢、有效工作證同機票,三樣少一樣我都唔會上機,幾熟朋友都係假。今次收支票都有啲問題,依家都收到三分一歌酬㗎喇!」李龍基則說:「其實我都係同呢個主辦商第一次合作,唔知家燕姐咁大件事,我初時收訂都有啲阻滯,所以都會睇定啲!」本刊曾多次致電「夢媒體」的負責人Joan,但至截稿前其電話卻沒人接聽。

自稱打造真音樂
為薛家燕搞今次爛尾登台騷的主辦單位是夢媒體娛樂製作(Dream Media Production)。記者瀏覽過該公司的官方網頁http://www.dreammedia.us,發現網站主頁已將售票中的演唱會晒冷。夢媒體聲稱在紐約及洛杉磯成立,設有公司電話號碼和票務諮詢熱線,但官方網未有顯示辦公室地址。
網頁中,公司聲稱曾製作過不少亞洲歌手的演唱會,具有豐富的活動策劃經驗,更強調宗旨是「用心打造真音樂」。不過官方網只記錄去年12月舉辦的一場張信哲演唱會。(下圖)

騙招百出
藝人遭詐騙演出的個案多不勝數,欺騙方法層出不窮。 ####

 


薛家燕和仙杜拉一齊演出的《溫情母親節演唱會》,原定周日(6日)於洛杉磯聖蓋博大劇院舉行。薛家燕唔去,仙杜拉亦力撐說:「我都覺得有問題㗎喇!穩陣啲好啲!」


彈票鐵證薛家燕經過多番追數, 終在上月中收到一張主辦單位「Dream Media Production」發出的支票,訂金總額為$9,500美元。不過從美國銀行上月23日發出單據顯示,入帳的可用金額是零,即是過唔到數。


貴飛賣晒薛家燕「出事」演唱會,門票售價由$48元至$138美元不等,全場座位有1315個, 現時已賣出九成, 貴飛一律賣晒,收入約11萬2千美元(約港幣88萬)。


冇電子機票薛家燕和一名女助手,原定周五(4日)起行,但「夢媒體娛樂製作」 上月底才發電郵確定航班,不過電郵中只是該航班的基本資料, 並未附上有薛家燕和助手名字的電子機票。


臨時換場自稱開騷經驗豐富的「夢媒體」,近日於官方facebook發聲明,表示G.E.M.和蕭敬騰的演唱會因技術問題要改場地。演唱會月底舉行,但截至周三(2日),官方仍未有最新安排,難怪令不少已買票觀眾鼓譟。


希望搞得成。( 真實對白)


台灣歌手蕭敬騰和鄧紫棋(G.E.M.)本月27日亦一齊到拉斯維加斯登台,演唱會亦由「夢媒體」主辦。至於今次登台有否被拖數,G.E.M.就不便透露,但她說:「希望搞得成。」


朱咪咪和李龍基下月10日才正式開騷,主辦單位早於3月份便開始售賣門票。


冇諗過咁大件事!據知「夢媒體」透過中間人攞到李龍基的電話,雙方傾合約時,對方就問李龍基攞薛家燕電話,因而搞出大頭佛, 他說:「我同呢間公司都係第一次合作, 冇諗過咁大件事。」《蘋果日報》圖片


收足錢先上機! 70年代已在香港和新加坡登台的朱咪咪登台經驗豐富,她說每次登台傾合約也十分謹慎,「一定要有規有矩,幾熟嘅朋友都係假,收足錢先上機。」《蘋果日報》圖片


張敬軒、王菀之二人08年到東南亞登台,因主辦單位臨時加工作而發生爭執,其間王菀之被刀架頸,而張敬軒則被捉住心口,擾攘4小時,二人才逃出生天。


譚詠麟譚詠麟10年獲中間人邀請出席一個中央電視台節目,後來他發現演出變為另一商業活動,即時取消演出,並透過經理人退回訂金給中間人,不過中間人卻表示遲遲未收到錢。《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()