晏晝3點幾,欣宜啱啱瞓醒,求其戴副超,就「嗱嗱聲」由屋企搭的士落中環。雖然着咗黑tee遮肥肉,但強勁臂彎同圓圓下巴已經出賣咗佢!

早前鄭欣宜自爆同鬼仔男友Mark Ryan分咗手成兩個月,媽咪姐都好愕然呀!話晒小兩口都拍咗5年幾拖,難得阿Mark又好似幾專一,至少無俾人影到搞三搞四吖。唉,不過感情嘅嘢最難講,欣宜自己都話:「過程就好似拍電影咁,大家好型咁話分手就分!」
唔驚嘅,個「森林」咁大,話咁快就傳出失戀欣宜同韓籍model崔豪晉(Jin)行得好埋。怪唔之得媽咪姐見到近期化情傷為食量嘅欣宜,急急腳去搵張玉珊減肥急救,企圖「拯救」翻脹咗成個碼嘅軀體啦!


####


欣宜被影到同型男韓模Jin去嘆啡,有傾有講,仲笑得鬼咁甜。朋友喎!你信唔信呢?《蘋果日報》圖片


咁急為乜?咪就係去搵張玉珊做機減肥囉!請欣賞吓大堂嘅宣傳燈箱。噢,這個真的是欣宜嗎?


乜泡菜好味過西餐咩?(設計對白)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()