鬼叫我紅咩!(設計對白)《壹週刊》圖片

去年成為雙料視帝的鄭嘉穎,片酬升呢外,原來氣燄亦逼人!有傳在拍攝《拳王》時,鄭視帝狂擺一哥款,囂張態度,得罪晒一眾前輩。一向躁底的他,不時在片場發難,與對手上擂台對打時,對方不但要硬食他的鐵拳,更被他粗口問候,最後要黃浩然做和事老。囂爆犯眾憎,除了劇中拳術顧問兼演員冼灝英插鄭嘉穎「格衰」,李家鼎寸爆話「冇演員道德!」外,黃澤鋒亦力證︰「拳館學員俾人XYZ!」個個鬧爆!


4月16日,李家鼎與兒子李永豪接受《今日VIP》訪問,說到拍攝《拳王》時,鼎爺滔滔不絕:「希望做演員,接咩劇都好,揸車好、騎馬好、打拳都好,用心去演,唔好話依家上咗一哥位,求其交代兩下……」明顯意有所指。接着鼎爺更鬧爆:「你自己喺度fight(打),人哋唔擋你,仲要鬧人,行為好唔要得,唔好當自己係大哥,我最憎!」雖然未有指名道姓插鄭嘉穎,不過答案呼之欲出!去年4月開始拍攝《拳王》時,鄭嘉穎已經被傳媒指他公子病發犯眾憎,喝導演收「嗲」、要全世界呆等他埋位,及嚴禁在他面前提陳豪同林峯等。其實鄭嘉穎躁底已經唔係秘密。「拍《拳王》時,佢成日都黑口黑面,有拳手問佢識唔識打泰拳,佢半桶水都冇就扮識。佢識舉鐵(做gym)唔代表識打拳,係兩樣嘢嚟。套劇任何一個都好打過佢,佢接手(防守)都未識呀!」知情者說。

打到手痛發難
為拍此劇,鄭嘉穎跑步做gym狂減十磅,成功操出鋼條身形。不過,與銅皮鐵骨的真正拳館學員對打時,負責打人的鄭嘉穎,試過有次因為打到手痛發忟憎,於是粗口招呼對手。「教練都怕整親男主角,已經吩咐拳手要墊pad。吖,佢打完人仲要粗口鬧人,對手都頂佢唔順,話︰『唔係嘛,我已經俾你打,仲要俾你鬧!』黃浩然即刻做和事老話︰『佢唔係×你,佢忟自己啫!』」知情者說。本刊就此事求證在劇中做評判的李家鼎,他不但力斥鄭嘉穎有發爛渣,更直認早前接受訪問暗寸鄭嘉穎,他說:「佢(鄭嘉穎)個人係咁,公司寵壞佢。佢不嬲都冇乜人緣,自以為是,我哋都慣晒。佢冇專業精神、冇演員道德。蠢唔緊要,你要去學,唔可以賴忙。徐子珊夠忙啦!人哋都有時間去學,唔好怨冇機會,有機會又唔珍惜。(你會唔會提點佢?)我唔會提點呢啲人,總之『水上划龍船,海岸有人見』啦!」飾演教練的黃澤鋒亦話:「鼎爺講嘅都幾中肯,佢係前輩唔會老作,佢有碗話碗!我拍《拳王》對得最多係黃德斌、郭少芸,佢哋冇令我半點唔開心。(咁鄭嘉穎係咪躁底?)佢血氣方剛,拳館學員好刻苦耐勞,俾人XYZ完,轉頭就冇事。一套戲賺得最多嘅係男、女主角,其他人係陪襯,配角都係幫佢,希望佢可以體諒其他人,要有尊重。鼎爺做評判,睇唔過眼咪鬧囉。人生總有起落,佢好自為之啦!發哥都係天王,入埋荷里活都好有修養。」負責《拳王》拳術顧問的冼灝英,早前講到鄭嘉穎亦好勞氣:「佢個人冇咩,係格衰之嘛!對人永遠都好晦氣,而且性格非常自我。每次拍攝拳腳場面時,我一定做足功夫,度好晒位,但佢永遠唔信要質疑。最後知道我講嘅位置係最好,咪跟番我囉。」

唐詩詠:佢個人係躁啲
雖然遭幕後及二線演員插爆,但劇中主角就維護鄭嘉穎。飾演他女友的李詩韻更讚他夠真夠爽:「有意見都係為件事好,我接觸過嘅嘉穎一啲都唔寸,反而性格好真好爽,我哋仲可以做到真正朋友。」唐詩詠亦幫口︰「我見到嘉穎好好,收工有請大家食飯。(佢係咪成日發忟憎?)相信佢都係忟自己,要on duty又冇得瞓。個人係躁啲,佢躁自己啫!」至於黃浩然就否認鄭嘉穎有同拳手口角︰「話我係和事老?冇咁嘅事,冇發生過。」本刊曾向鄭嘉穎求證,鄭嘉穎透過電話訊息表示不欲多談。姑勿論工作太忙變得躁火定擺大哥款,搞到工作氣氛火藥味咁濃都唔係好事。鄭嘉穎貴為視帝,出自真心定係演技都好,佢都應該爭取多點「人和」!

得罪人多
人紅是非多,除了近日《拳王》連串是非,鄭嘉穎其實以往都被傳過同其他演員及工作人員不和。

搶王喜戲份
王喜向來是《烈火雄心》系列的男主角,但他在09年的《烈火雄心3》卻被安排昏迷10集,淪為大配角。當年有指鄭嘉穎怕被王喜搶風頭,於是向樂易玲發功,要求自己的戲份一定要多過王喜。

刻意避林峯
有傳鄭嘉穎不欲被林峯壓住,要求英皇讓他歸於EEG唱片旗下,而林峯等紅星則屬於Music Plus。周日(22日)英皇舉行70周年活動,林峯和一眾英皇藝人都有出席,剛加盟英皇的鄭嘉穎就冇影,令傳聞再被炒起。

唔願宣傳
鄭嘉穎是大陸劇《深宮諜影》(左圖)主角,早前《深》劇在湖南首播,但鄭嘉穎一直未有現身宣傳活動,只肯出席綜藝節目《天天向上》。他到場時又被指扮大牌,搞到節目延遲了兩小時才開始錄影。

師徒反目
戴思聰曾經是鄭嘉穎的老師及經理人,但後來兩人因抽佣問題鬧上法庭,戴思聰更因而被標籤為「樂壇吸血鬼」。10年戴思聰逝世,喪禮紀念冊內列齊戴思聰徒弟名字,獨欠鄭嘉穎。

網民彈多過讚
鄭嘉穎因為在《拳王》chok樣chok得多,近日被網民戲稱為「橡膠穎」,有網民將他的劇照惡搞,明寸他這名拳王呃飯食,其實係「飯王」至真。 ####


鄭嘉穎主演嘅《拳王》,被多位武術前輩抨擊,首周高開29點,但林國斌同盧惠光指「連泰拳基本手勢都做錯」,真係失禮!


冼灝英是《拳王》拳術顧問及演員,劇中不時與鄭嘉穎同場演出。《蘋果日報》圖片


劇集顧問冼灝英佢格衰,永遠都好晦氣。(真實對白)


劇中評判李家鼎佢自以為是, 冇演員道德。(真實對白)


劇中教練黃澤鋒人生總有起落,佢好自為之啦!(真實對白)


李家鼎同李永豪接受《今日VIP》訪問時,鼎爺暗插鄭嘉穎唔用心去演,仲要無故鬧人。


2010年林子善同鄭嘉穎合作《鐵馬尋橋》,已爆鄭嘉穎在化妝間橫行霸道,曾經將他的鞋踢走。


上周四(19日)《拳王》宣傳活動上,鄭嘉穎繼續chok行型男pose,仲得李詩韻、黃浩然等主角十分開心,唔似得佢吓吓辣㷫幕後同二線演員。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()