孖實四眼男原本孤身上路嘅李蕙敏,行咗一陣街,話咁快就撞到friend,兩個仲肩並肩一齊行㖭!

經歷唔少起跌嘅李蕙敏,近排話就話搭上一名從事金融行業嘅美國老外,但一日未婚,真係有好多嘢話唔埋。


媽咪姐早幾日就撞到着住件厚羽絨嘅李蕙敏喺中環遊蕩,一個人原本百無聊賴,但轉個頭喺街上就撞到一名四眼肥男,之後佢哋就索性一齊飲涼茶降火。喺中環夜蒲多年嘅李蕙敏,功力當然不止於此,轉頭喺街尾又撞到一名老外,三條友仲吹水吹咗五分鐘,李蕙敏人面真係廣。呢位盛女喺中環闖下蕩下咁又一day,老實講的確無聊,當年首首歌都叫女人自強嘅李蕙敏,真係識唱唔識做。 ####


羽絨出巡當日氣溫有成廿幾度,但李蕙敏竟然着長身毛毛領羽絨出巡,騎呢!


同老外鬥吹同四眼男嘆完涼茶,轉頭李蕙敏又撞到另一名老外friend,李蕙敏仲好talk得,一路有佢講冇人講㖭!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()