局食油膩餐拍戲登台連踩十多個鐘頭後,盧海鵬終於可以開餐。不過患有糖尿病的盧,竟然犯禁,食了兩碗非常油膩的排骨蒸飯,他說:「肚餓咩都要食。」

入行40年,盧海鵬周日(15日)終於憑《奪命金》一片,首奪最佳男配角,之後更在慶功宴踩到凌晨五點鐘。勝利過後,盧海鵬如常為生活拼搏,翌日一早便要出發到珠海拍戲。周二(17日)馬不停蹄再到東莞登台。表面上精力充沛的盧海鵬,原來被糖尿病足足困擾了25年。近年他靠服用偏方「蜂瓜茶」跟糖尿病打仗。他說:「呢個病跟足一世,搣唔甩!」


周二(17日)下午四時,剛拍完十個鐘頭戲的盧海鵬,正準備搭三小時車轉赴東莞登台。他一見記者劈頭便說:「我喺架車冇諗住瞓覺,慢慢同你傾。」成為「最佳男配角」的他完全沒有沾沾自喜,「人哋提名咪去吓囉。我喺珠海拍緊杜琪峯嘅戲,專登同佢度期返香港㗎!」他下巴密密麻麻的白鬍鬚,原來就是杜琪峯新片《毒戰》中的造型,他自言並非假貨,「你扯吓吖!真嘢嚟㗎!」

服用藥粉七年
人老機器壞,蘇杏璇因糖尿病要入院三個月,盧海鵬說:「早排喺活動上見到佢(蘇杏璇)瘦咗好多,連講嘢都冇氣,都估到啦。突然瘦多數係呢味嘢(指糖尿病)啦,不過佢冇講呀!邊有人好似我咁衰,周圍話俾人知自己有病。」原來盧海鵬跟蘇杏璇一樣,雙雙被糖尿病煎熬。盧海鵬87年患病時,試過打針食西藥,一下子瘦了30磅,不過對他來說最難頂是戒口,「有啲人明知你要戒口,就專登引你食甜嘢,久不久食一兩次都唔會死嘅,長期咁食令血糖指數高就唔掂。因為一有併發症就好麻煩,基本上有咗糖尿病就跟你一世,搣唔甩㗎嘞!」盧海鵬試過食西藥抗糖尿,但功效不大,後來經朋友介紹,服食一隻叫「蜂瓜茶」的顆粒沖劑,一飲就飲咗七年。「一見頭暈、好攰嗰陣就飲,咁飲完之後就真係令血糖指數穩定咗,咁每次搵醫生check啲指數都靚仔,於是繼續飲,飲到連個出品人李醫師都要識我,話以後只要打個電話俾佢就即刻搵人送嚟。」

醫生:呢個係另類療法
盧海鵬自言他七年前已開始服用由中國西安出產的「蜂瓜草藥茶」來抗糖尿,這款草藥茶成分由蜂膠、桑葉、苦瓜等八種材料溝成藥粉,用開水沖服,每日最多飲兩次。家庭醫生關嘉美說:「呢個係另類療法,我唔可以話唔得,不過糖尿病可大可小,有好多併發症,建議都係先戒口,再服食西藥。」而中醫何顯亮說:「呢隻藥有機會控制病情,但唔好靠佢醫番好,因為入面只有蜂膠可以提升免疫力。」

自揭有星洲情人
曾結婚兩次,有兩女一子及六粒孫的盧海鵬,卻選擇一個人住。現時他就獨居美孚,洗衫、煮飯、抹地一腳踢。「第一個老婆喺大陸娶嘅,生咗兩個女,我游水偷渡落嚟,仲以為今生今世都返唔到去, 咪每月寄錢返去做家用囉!後來同無綫藝訓班同學梁秋媚(前無綫藝員)結婚,佢爛賭,同我生咗個仔後竟然走佬走咗去英國。之後個仔响加拿大讀書,佢阿媽又去咗加拿大陪佢啦!」盧海鵬跟梁秋媚關係疏離,反而令他最難忘的感情,是與一名新加坡籍fans的曖昧關係,「佢係我忠實fans,佢居然痴心咁追嚟香港。嗰陣第二任老婆走咗,剩低個仔好細,佢幫我照顧個仔十幾年啦。嗰時唔娶得佢!點娶呀,見過鬼仲唔怕黑咩!我成日唔喺香港,佢話覺得悶喎,咁我話悶咪返大馬囉!佢最後咪走咗囉!」不過盧海鵬一直與她保持好友關係,他每次去新加坡登台,總會抽空和她吃頓飯見見面。「而家唔諗呢啲嘢,啲仔女都大晒啦。兩個女讀完大學就嫁人,叫做嫁得幾好;反而個仔三十幾歲人都冇拖拍,冇理由。」

厭倦電視生涯
在無綫亞視游走多年的盧海鵬,現時是自由身演員,「依家咪最舒服囉!冇約一身輕,鍾意做吓,唔鍾意唔做,太辛苦嘅又唔做。做電視最辛苦,捱到好似李香琴咁就慘啦!好似鮑方咁,初時見佢容光煥發,後尾做到個人冇晒精神,好似啞咗咁,終於咪拍拍吓電視劇死埋囉!我又唔係為錢,所以攞獎後個個問我會唔會加價,加嚟做乜吖!加咗咪冇人搵我,咪冇得過癮,搵到錢人唔開心或者冇咗健康,成身病痛咪盞搞!」正所謂「盧海鵬試咪,最好放得低!」

自製抗糖尿餐單
早餐:鹹麥皮或白粥午餐:白烚菜一碟、蒸魚和一碗白飯(烹調時盡量不加食油)晚餐:基本上跟午餐一樣,但如果因工需要而外出食飯,會以清淡為主,盡量少食肉。

扮嘢高手
盧海鵬近年成為杜琪峯愛將,於電影中經常飾演較嚴肅的角色,甚少搞笑。其實他早年在《歡樂今宵》中以扮演人物馳名,扮乜似乜。

激似肥肥
當年無綫為紀念肥肥沈殿霞入行四十周年製作特備節目,盧海鵬就獲派做壓軸嘉賓,在節目中大扮肥肥,笑到肥肥差點賴尿。

倒模明哥
盧海鵬和廖偉雄一齊扮演達明一派,戴住假髮扮黃耀明。之後無綫重新推出此節目的VCD,竟然一出便售罄。

玩埋娜姐
盧海鵬09年加入亞視主理《香港亂噏》諷刺時弊,當年67歲的他就豁出去穿上三點式扮周秀娜,惹來網民瘋傳。 ####


高齡扭腰盧海鵬攞獎後隨即到珠海拍杜琪峯新戲《毒戰》。周二(17日)晚更從珠海搭兩個鐘車到東莞登台,其間更在台上扭腰娛賓。以70歲高齡來說,盧海鵬的動作算靈活。


繼續擔煙煙齡長達30年的盧海鵬,雖然患有糖尿病,但依然唔肯戒煙。短短兩個鐘的登台,記者已發現他扯了四、五支。他竟說:「都係間唔中過吓癮啫!」


解構試咪論盧海鵬攞獎時,在台上講了一句「盧海鵬試咪」,原來這爛gag有典故。話說當年盧海鵬拍劇時,有收音師叫他試咪,點知他講完「盧海鵬試咪」後,再講多五個字的諧音粗口,從此收音師就唔敢再點他試咪。


寡佬買餸縱然盧海鵬兩度結婚兼兒孫滿堂,但他卻選擇孤伶伶一個人居於美孚,他經常被拍得單拖去街市買餸。《壹週刊》圖片


去年盧海鵬和一班《歡樂今宵》演員一口氣演出四場《蝦仔爹哋》舞台劇,雖然他慶功時拎住杯香檳滿場飛,但其實只為交戲,他說:「酒同糖而家唔掂得。」


《壹週刊》圖片



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()