上星期,本刊記者跟Santino做訪問相對三小時。對於不少網民和學者說他扮嘢兼冇料,他說:「我唔係溝女王,我係學術派。為咗驗證書本上的愛情理論,先會不停拍拖,我嘅學生都要咁做。」一派胡言。

無綫《盛女愛作戰》熱爆全港,五位盛女遭連環起底,而一眾人生教練亦被狠批無料扮代表連自己都顧唔掂。其中相貌外形有少少鄭伊健影子的心理導師Santino遭圍攻得最厲害,連陶傑、梁文道、卓韻芝等人亦潤到佢爆。
人紅自然多新聞,不過是好是壞就要睇個人操守。本刊從特別途徑得到一段維時長達8分鐘的錄音檔案,內容是Santino向學員教授兩性攻防技巧。錄音內清楚聽到他自爆21歲時在澳洲從事專搵靚女碌假卡勾當,又揚言在當地搞party時,場內有毒品供應,表示因此令自己人生閱歷豐富及閱女無數。
Santino在課堂口不擇言,無論他的言論孰真孰假,他分分鐘會搞到一身蟻。


Santino年僅27歲,比《盛女》節目的五位女主角還要細,但他兩年前已經在網台Our Radio開咪,跟好友江軍彤(Norris)主持男女求愛節目《把妹達人》,更一起開辦PUA(pick up artist)課程,教人如何女,以最少資源把女人搞上牀為目標。不過兩人合作一年多,Santino便帶着兩位學生,即是《盛女 》中出現的助教Pierce和Donald另起爐灶,開辦Faculty of Romance,繼續大搞兩性關係課程。據知課程吸引不少宅男,甚至專業在職人士報讀。Santino每次上課均會搬出一大籮自己的經歷,藉此吹噓自己閱歷豐富,是一個年紀輕但絕對懂得愛情理論的專才。

錄音節錄
講開P 我搞party接觸好多女性,搞party又會牽涉毒品嘅生意。我搞party,毒品就係其他瓣數嘅,你要同人nego(談判)、同人溝通,需要良好溝通能力。 講假卡有冇其他人做?有嘅,但係我條水就係咁樣發展。女神管理就喺呢度出嚟,因為女人做呢啲嘢會好好多。 講溝女我Santino搞party時候……係人都知我多女㗎啦!有時我投入,佢哋唔知點解走咗;到佢invest(投資)我又轉軚。我開始明白男女之間有好多方向。會唔會女仔放蕩,所以同完你happy就各散東西,呢樣嘢係我哋男人諗錯。女人當初同你一齊真係鍾意你。

確保唔會冚檔
近日本刊得到一段Santino在去年12月中一次課堂授課的錄音,內容主要是他講述自己早年在澳洲的生活細節。其間竟毫不避嫌自爆在澳洲做搞手開party,當中更牽涉到毒品。「嗰陣我做緊嘅事業就係搞party,接觸好多女性,搞party會牽涉毒品,有毒品先會有人去。因為毒品係其他瓣數嘅……我需要確保party裏面嘅毒品唔會影響到party,唔會俾差人冚檔……總之呢啲就係好危險嘅生意,女性管理嘅概念就係呢度出嚟。」Santino意指自己明知搞party會跟賣毒品的人士談判、溝通,為顧及自己生意亦要隻眼開隻眼閉,溝通技巧的磨練由此而生。

名人圍插
全城談《盛女》,高調在節目中講解「45度理論」、「諸法無相無我理論」而成為節目另一爭議人物的Santino,被全城名人、巴打狂笑、狂插。髮型似鄭伊健的他,今鋪成功紅過伊健囉!

立法會議員陳淑莊:我45度K.O.佢
「千祈唔好叫Santino教我乜嘢45度角,我一定會45度K.O.番佢!其實啲人會唔會以為佢有關節炎。」

陶傑:唔慌好人!
「一睇佢個樣就知佢唔慌好人啦!溝女就溝女,點解會用嗰句『諸法無相無我』扯到去佛偈呢?我問佢食過幾多女,佢話少於50,咁即係『即食王』啦!」

蕭定一:只識扮勁!
「Santino只識扮勁,佢教啲嘢都係小兒科啫!我都叫識得多人吖,都唔知呢幾個專家係乜水,我懷疑成班導師係夾錢做個節目出嚟宣傳。」

卓韻芝:阮小儀都識45度角啦!
「有邊個藝人唔識45度角?連阮小儀都識啦!使佢出嚟教?我覺得一個人嘅態度同言行更重要囉!」

21歲經營非法勾當
不單止咁, Santino還嫌未夠激,再透露搵靚女碌假卡,認真大膽。他說:「碌卡……假卡,行使呢啲假信用卡,嗰時唔係我諗到,十幾年前已經有人用。而我就喺21、22歲做, 其實已經係水尾,check得好緊,比較難做。啲店亦比較難碌,電器舖、金舖好敏感,警察局都對呢樣嘢好敏感。嗰時我發明咗請班女仔做,係靚啲嘅女仔,等佢哋碌……」Santino竟無保留地向在場的多位學員講述自己碌假卡的勾當。 Santino再提到與自己找來的「靚女碌卡手」的性關係,「我其實都試過衰好多鑊,我一方面要帶佢哋去做嘢,另一方面又同佢哋有好personal嘅關係,咁又會影響到我嘅生意㗎!」此段長達8分鐘的錄音,是就讀該課程的其中一位學生所錄的,相信連Santino都估唔到自己在課堂發表的偉論,會因為近日至hit節目《盛女愛作戰》而曝光。

辯稱內容純屬自編
本周三(18日)記者就有關假卡和迷幻P的錄音致電Santino。Santino起初非常驚訝記者從何途徑獲得該段錄音,冷靜後向記者承認有說過這些話:「我係有講過,不過唔係公開場合講。我從來冇犯過事,亦冇任何刑事案底。我好憎毒品,亦唔鼓勵呢樣嘢。」不過錄音內的確是他自爆做非法勾當,對此他強詞辯稱:「錄音內容全部都係假,只係幻想出來嘅一個角色,主要用嚟提升自己嘅自信心。」態度忽然轉軚,讀者相信與否,自行決定好了。

舊拍檔插反骨
靠45度角響朵的Santino,自從播出《盛女》節目後,受談論程度比五位盛女更要多,外間更不斷爆出盛女和多位導演「做媒」。而Santino昔日的合作夥伴Norris,近日亦大爆Santino惡行,指Santino曾因為在澳洲跟人打交,因而大學未畢業。又爆他曾跟一女文員過澳門開房,之後收了對方萬二蚊報酬。 Norris更大罵Santino為人反骨:「當時佢已經辭任PUA董事,但仍攞公司資源,我哋會保留法律追究權利。」為此Santino笑言:「呢一個星期嘅報道令我好有感受,覺得好神奇,自己好似做咗娛樂版明星一樣被抹黑。」

人生教練真面目 Mei Ling造假
摩登媒人Mei Ling在節目中句句中point,是最深得網友愛戴的人生教練。不過她在節目中口口聲聲話帶盛女出席上流社會ball,仲話介紹筍盤Brad俾Bonnie識。原來所謂上流社會ball,實則只是「獅子會」的就職典禮,member仲要十居其九已婚。當晚有份在現場的會員踢爆Mei Ling造假,「Mei Ling係我哋會員,佢嗰晚帶個女仔(Bonnie)同外國人(Brad)一齊嚟。佢兩個喺門口明明有講有笑,邊度係入嚟先識!依家我哋仲查緊有冇人利用member身份違規,可能會取消佢會籍!」周一(16日),記者就造假一事問Mei Ling,她即向記者笠高帽說:「唉吔!我係獅子會member你哋都知,叻過私家偵探呀。」Bonnie同Bred一早識?Mei Ling則多次以自己「唔記得」為由拒答。

Winnie紋身烈女
在加拿大約克大學心理學畢業的Winnie(梁穎妍),據知經常拍散拖,幾乎段段感情都係一、兩年貨仔,難怪俾網友狂插佢未夠班教《盛女》。記者得到一張Winnie未大執前的素顏肥妹肉照,左手手臂竟然有一個花花圖案紋身(圖),與現時光滑手臂截然不同。唔知係咪驚嚇壞筍盤,整容達人急急用laser執走紋身呢!

Suki為籃球名將暴瘦20磅
人怕出名,原本臭屎密冚嘅45度專家Santino,一堆臭史連環被揭,至於《盛女》中的五個女角,亦難逃全城人肉搜刮,遭逐一起底。其中公認為最省鏡的Suki,原本覓得true love,但大隻仔男友Zion被踢爆係溝女王。 28歲Suki在節目中曾經講過因遭前男友狠撇,激瘦20磅得棚骨。本刊收到消息,鍾情猛男的Suki,其前度原來是前香港甲組籃球隊永倫隊長香振強。其間男友有小三出現而導致兩人分手,飽受重創的Suki患上厭食症。如今新仔同樣花弗,睇怕Suki未必能修成正果。至於節目中其他女主角,現時仍在情海尋覓,剩女隨時變腐女。 Suki前度香振強,曾經効力香港甲組籃球隊永倫。據知,Suki在一次活動中認識他,即被對方健碩外形吸引,主動展開追求。知情人透露:「其實Suki一直鍾情大隻仔,佢仲主動向Mike(香振強)示愛。最初Mike都好錫佢,不過Suki啲臭脾氣好惡頂,拍拖無耐已經對條仔呼呼喝喝。」

舊仔一腳搭兩船
Suki與香振強拍拖五年,但原來在四年前,香瞞着Suki結識新女友Jennifer,去年六月東窗事發遭Suki踢爆,香振強索性狠撇Suki。被飛Suki其後患上厭食症,更由102磅急跌至83磅。「Suki有過Mike,話自己前事不計,但Mike好決絕say no。最近佢同Jennifer喺西半山開咗間playgroup學校,打算年底結婚。」

Florence虛報年齡
「三高」麻煩女Florence(張富麗),由於在節目中要求多多嫌三嫌四,遭網友圍插,節目出街後隨即潛水,缺席《盛女》所有宣傳活動。

無線冇查身份證
據知,在節目中經常嫌男方大年紀的Florence,報稱39歲,原來實際年齡是41歲,四張嘢扮三字頭。曾與Florence任職同一公司的張小姐向本刊透露,「佢嗰時啱啱喺加拿大返嚟,我哋有次食lunch講開同事生肖,佢話自己係pig girl,咁舊年佢都40啦!」記者日前就Florence虛報年齡一事,訪問無綫外事部副總監曾醒明,他表示:「呢個節目係參賽者自願性參加,所有資料都係佢哋主動提供,我哋冇特登查佢哋身份證。」在節目中藐爆CK教授同美籍飛機師的Florence,對男方諸多挑剔,一時嫌人老成一時嫌人發福,唔少觀眾睇到想打爆電視咁滯。到節目尾聲,Florence首次遇見心儀對象Johnny,40歲做IT經理的Johnny高大靚仔,Florence梗對佢生螆貓入眼,不過Johnny嫌佢年紀大冇下文。尖酸刻薄Florence俾人「彈鐘」,應該有唔少人拍手掌!

Bonnie有廣告商吼
貌似女版錢嘉樂的Bonnie(毛婉嫻),唔開聲似中環,一開聲似旺角,不過性格開朗的她,深得網友歡心。Bonnie現時有西廚Roxwell同木獨男阿Wood在手,兩男對佢都有意思。而她亦表示對Roxwell 有好感,睇怕佢係繼Suki後,最快會脫離剩女行列。除了即將蜜運,原來唔少護膚品廣告商亦吼實Bonnie。據知,張玉珊旗下修身堂亦趁其人氣,秘密搵她做代言人,是五個盛女中,最有錢途的一個。對於自己最受歡迎,Bonnie說:「可能我啲性格癲癲得得乜都講,成個男仔頭咁。我呢幾年都有人追,不過好多都係性格唔啱分開咗,其實我都係想搵個膊頭挨吓啫,唔知點解會咁難!」問到有廣告商打她主意,她即顯得避忌:「吓!我唔知喎,你哋問番TVB啦!」

Mandy執過眼鼻
是非多多的Mandy,有傳她是媒,與《盛女》編導岑應是相識多年老死,日前更有周刊原汁原味報道她與友人傾偈時爆粗鬧陳志雲,與鏡頭前談吐高雅的形象判若兩人。

中學花名溝仔王
據知中學就讀葵涌保祿六世書院的Mandy(黃曉盈),即使讀女校,由於識打扮和爛玩,放學時有不少鄰校男生在門口等她。據其舊同學透露:「佢(Mandy)試過搽粉底返學,佢讀書嗰陣隻眼分開啲、個鼻扁啲,同佢上鏡個樣差得遠!」

Gobby唔敢返工
五個盛女中,經常遭人忽視的單親媽媽Gobby,自認廿歲俾人滾大個肚,現時有個九歲囡囡。任職沙田麥當勞的Gobby,遭記者連日追訪後,自動申請放假一個月避風頭,原本賺九千蚊月薪養自己的Gobby,冇仔吼之餘仲要冇糧出,慘變雙失。

陳志雲默認造假
陳志雲離職無綫前的代表作《盛女愛作戰》,近日成為全城熱話,該節目執行監製岑應本是新聞部《星期二檔案》的高級編輯,但陳總卻在離職前把岑應挖角,調她到節目部,實行安插自己人拍《盛女》。節目高收,現為商台CEO的陳總亦順勢安排一班盛女在商台《光明頂》節目連做幾日嘉賓,繼續抽水。不過《盛女》遭連番踢爆造假,上周四(12日)晚,記者在商台追問陳總,陳總先是陰陰嘴笑,然後意有所指說:「我唔講咁多啦,你自己諗吓啦!」離開TVB唔夠幾個月嘅陳志雲,果然冇乜包袱喎!

專家斥植入式廣告
《盛女》引來全城熱罵,有網友更在facebook發起名為《向盛女愛作戰說不》專頁。而精神科專科醫生曾繁光和文化人梁文道,更成立反《盛女愛作戰》行動。雖然無綫多次澄清《盛女》節目冇收廣告費用,但中大市場學系教授冼日明便踢爆節目充斥植入式廣告,是變相廣告。他指出:「觀眾睇電視時,對廣告潛意識有『防範意識』,不過呢類型植入式廣告,觀眾會不知不覺接受咗呢啲廣告訊息。」

娛圈盛女大剖白
《盛女》中的五個剩女,將自己求愛痛苦經歷擺上電視,變成觀眾茶餘飯後笑話一則。其實女人最大心願,莫過於搵到個好歸宿長伴終老,有邊個想單身?就如圈中亦有唔少黃金女星,等待真命天子出現。本刊訪問多位星級盛女,神級代表嘟嘟鄭裕玲,卻打定抱獨身主義。「我一個人過人世都開心!」相反失婚曾華倩卻信心十足說:「只要女人有自信,男人自然會嚟!」家家有求,最緊要活得無愁!

神級嘟嘟:我一個人過人世都開心
娛圈神級盛女嘟嘟,80年代尾跟才子甘國亮分手後,等足12年先等到另一音樂才子呂方,可惜二人拍拖16年,最終分手收場。冇拖拍惟有寄情畫畫做gym,現年54歲的嘟嘟坦言不介意自己被標籤做盛女。「其實《盛女》五個之中有兩個唔夠三十歲,咁都叫『盛女』?咁我叫咩呀?(想唔想有新戀情?)冇話想唔想,最緊要自己心態ok,依家唔會諗咁多,我一個人過人世都可以好開心,最緊要自己活得快樂。」

失婚華倩:有自信男人自然嚟
今年8月便47歲的曾華倩,與靚仔梁朝偉分手後。96年她與商人林肇基結婚,誕下兒子林浩賢,02年兩人婚姻觸礁。離婚後曾華倩甚少傳緋聞,只曾與比她細9年的無綫小生馬國明傳過姊弟戀。年紀唔細,帶住個仔的曾華倩對愛情仍充滿憧憬。「呢個年代已經冇『剩女』呢回事,個個都係獨立女性唔使靠男人。但我覺得點都好,唔好俾自己個年齡『框』住咗,唔好自卑。我會同自己講,要對自己有信心,有自信男人自然嚟!」

鑽級盛女舒淇:會接受細我十年嘅男仔
剛剛踏入36歲的舒淇,自04年與天王黎明的六年地下情玩完後,間中只與王力宏、余文樂及馮德倫傳過緋聞,她卻堅稱仍屬單身。近年舒淇電影事業起飛,更進軍荷里活發展,錢再多卻沒有男友,堪稱「鑽級盛女」。對於作為盛女,舒淇最初說:「媽咪話單身最好, 唔使靠人。」隨後她卻自爆說恨拍拖,更加試過相睇:「我都想有個依靠㗎!其實呢兩年我身邊嘅追求者多咗!但我冇目標㗎,因為我係佢哋嘅目標嘛!其實依家人大咗,追求嘅嘢都唔同喇!以前幾轟轟烈烈都試過,依家就追求純真戀愛,平凡是美嘛!我可以接受細我十年嘅男仔喎!」

Dry爆小儀: 香港男人最衰
剛衝破四十歲大關的小儀,前年與文化出版社肥仔CEO黃志暉分手,至今乏人問津。 Hurt爆小儀強調對拍拖、結婚仍存有憧憬:「依家我遇到好男仔,一定會主動出擊,畢竟我年紀都唔細啦!其實我係無得揀,最衰嘅係香港啲男人,佢哋只愛後生女。」最衰應該係成日笑你嘅拍檔森美至真喎!

葉翠翠唔認盛女
31歲葉翠翠入行至今,緋聞不算多, 繼李逸朗後就只有與趙薇現任丈夫黃有龍有過一段情。對於被稱為盛女,她自信地還擊:「我唔覺自己係盛女喎!其實我好多人追,唔係冇得揀,只係我覺得想以事業為先,唔想拍拖分心。如果TVB真係開名人版盛女騷,公司叫到我都會參加,不過我咁多選擇咪志在玩吓囉!」

甩拖胡定欣:希望35歲前嫁得出
胡定欣自兩年前與馬國明分手後,有傳她多次箍煲但不成功,近日她終於死心,搬離與舊愛一街之隔的太古城寓所,重過新生活。今天單身的胡定欣,強調自己不是盛女。「我一定唔係盛女囉!女人30係花樣年華, 30歲先係燦爛開始。我身邊9成朋友已經有個家,其實我都想,見佢哋嫁得好都戥佢哋開心,希望自己35歲前可以嫁得出。」 ####


Santino開班授徒時大多齋talk及炫耀過往經歷,不過不少學員都聽得聚精會神,亦有人會錄低Santino的講授內容,等日後可以重溫。相信今次錄音外洩,Santino亦意料不到。


盛女之一的離婚婦Gobby,坦言起初對Santino的求愛理論半信半疑。


Santino自稱同一時間有多個女朋友,結過一次婚,09年離婚。前妻Caroline(右一)就是他在《盛女》節目說的那個拍了九年拖的女朋友。


Santino帶埋兩助教Pierce(右一)和Donald(左一)亮相《盛女》。據知事後Pierce曾經力追盛女之一的Suki,而Donald就睇中Bonnie。果然有殺錯冇放過。


Santino跟Norris(左)本來稱兄道弟,沒想到合作一年多便因財反目。近日Norris更向報章大爆Santino曾跟一女文員去澳門,還收了萬二蚊報酬,被指疑做男公關。


網友插


娘爆透視look Santino以為當上《盛女》導師好威,點知遭起底,連自己娘爆魚網照都在facebook公開。見到呢個look,英名一朝喪。


網友依照Santino的髮型和性格,惡搞好多張漫畫,其中大多以其「45度偉論」揶揄一番,如「有近視嘅話最好45度」,認真抵死。


從TVB的網頁中發現,他自稱中文名郭政彤,其實其身份證姓名是郭偉燊。10年他參加TVB網上約會真人show《十分試愛》,當時他表示自己花名係米蘭郭政鴻。


第四集內,Mei Ling在一個自稱ball場地方,介紹Bonnie與外國人Brad認識。原來只係一場戲。


深夜啜嘴上周五(13日)凌晨二時,Suki被拍到與新仔Zion在茶餐廳食消夜時情不自禁當眾啜嘴。《蘋果日報》圖片


茶餐廳啜飽食飽,Suki與Zion再到附近7仔癡纏一陣,Suki小鳥依人攬實男友,對方則深情一吻贈伊人。《蘋果日報》圖片


節目中段時,Suki已拖新仔Zion出席《盛女》宣傳活動,乘機晒命。《蘋果日報》圖片


港隊舊愛 Suki鍾意大隻仔,其舊愛香振強是香港甲組籃球隊永倫的前隊長,高大威猛體能十足。有指他與Suki拍拖第二年已劈腿搭上現任女友Jennifer,最後Suki成為輸家。


低胸小三介入Suki與香振強之間的小三Jennifer,雖然瘦削但身材均勻,現時在男友開設的playgroup學校擔任導師。


被飛暴瘦嬌小玲瓏的Suki在節目中曾自爆被前男友情傷而暴瘦,體重激減20磅。


嗒靚仔糖 Florence其實係典型港女,對靚仔一定起痰。節目尾聲,麻煩女Florence與白馬王子Johnny終於邂逅,Johnny輕輕搭佢膊頭,Florence都笑到含晒春咁,Yo!


Florence猴擒第二日即約Johnny撐枱腳,可惜任職IT經理的Johnny明顯唔啱胃口,整晚不停玩電話,甚少抬頭騷對方。


前度拒愛自稱29歲才初戀的Florence,一拍便五年,並日夜守望當時男友Kenny會娶她。據知Kenny桃花甚旺,已有正印。


以後有免費餐食!(設計對白)


爆冧西廚 Bonnie在紅酒派對上認識到西廚Roxwell(左圖)及木獨男阿Wood(下圖),兩男亦先後約會Bonnie出街。不過Bonnie自稱冧多嘢講的Roxwell,希望佢今次一擊即中啦!


電台開咪去年Bonnie曾任民間電台主持,為自己加入《盛女》行列及入娛樂圈鋪路。


Mandy被踢爆後,不得不承認《盛女》編導岑應(右一)是她相識十數載的老死,故有傳Mandy是媒。


夜場豪放有蒲友透露,Mandy(右)與岑應最愛蒲蘭桂坊Volar及Play等夜場,試過一晚有幾個男仔搭訕,豪放大膽,作風一啲都唔盛女。


不慣被傳媒追訪的Gobby,上周錄影特備節目《盛女駕到》時,黑面兼拒絕接受記者訪問。


以淚洗面 Gobby是眾盛女中最缺乏自信的一個,失婚的她在鏡頭前終日以淚洗面。


曾繁光


嘟嘟與呂方拍拖16年,08年嘟嘟單方面宣布分手消息,有指原因是呂方嘟嘟投資,卻連番失利。與呂方分手後,嘟嘟感情一直懸空。


與林肇基離婚後,曾華倩對愛情仍充滿期望。


arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()