Karena Lam
黑色喱士印花綴吊飾背心裙 $63,600 Dolce & Gabbana
銀色金屬手鈪 stylist's own

林嘉欣“我唔正常”

幾年前,已跟林嘉欣交過手,佢係非一般女星。
甜姐兒模樣,獨愛我行我素,從不理身形夠唔夠slim,工作上,接戲更偏重口味;去年,失驚無神跑去加國奉女成婚,不鋪張不大搞,冇度蜜月,之後,連婚紗照都唔恨補影,唔怪得連佢自己都話,「我唔係正常女星。」
「唔正常」卻依然有價有市,今日再見,清減不少,穿起露膊衫,自信滿滿,講笑話湊女當做運動消脂最見效云云……
刻下,優哉悠哉生活,全仗有個好老公撐起頭家,袁劍偉乃著名廣告導演,雖非大富大貴,家境亦不俗,養老婆綽綽有餘,「有support,做乜都得,呢種感覺前所未有!」
疊埋心水相夫教子,賺錢變副業,呢一種「唔正常」的生活,才真正恨死隔籬。

Profile
 

Karena Lam
出生日期:1978年8月17日(獅子座)
出生地:加拿大溫哥華(父親是中國人,母親是日、台混血兒。)
身高:5呎5吋
語言:廣東話、普通話及英語。
簡歷:96年,演出張學友《情書》MV人氣急升,往台灣發展。01年,憑《男人四十》奪香港電影金像獎最佳新人及最佳女配角獎。
主要作品:唱片《有點想》(96);電影《男人四十》(01)、《怪物》(05)、《魔俠傳之唐吉柯德》(10);廣告「Neutrogena」(12)。

唔影婚紗相 
當了媽媽後,嘉欣一副志不在此的姿態,收埋自己,當個全職家庭主婦,我以為,她不會再踏足娛圈,點知靜極思動,又拍廣告又做舞台劇,活躍再現。「我冇講過息影。「結婚生女係unexpected,有咗6個月,決定結婚。」去年6月,他們在加拿大屋企成婚,腹大便便,沒穿婚紗,只挑了一條在連卡佛買的白色one piece裙。「原本打算旅行結婚,爸爸話唔得!起碼要兩邊屋企人坐低食餐飯。「冇度蜜月,我唔想咁頻撲。」例行公事,婚紗相都要影番張啩?!「冇諗過!「我表弟結婚時大搞特搞,仲去埋台灣影相……我平時已經成日著靚衫影靚相,自己結婚,簡單就算。「何況陀住個女,天賜禮物,有咗佢,已經係我哋人生最高點。」

Karena's tips  
Q:生完BB,如何保養皮膚? A:最緊要揀適合自己嘅護膚品,30幾歲人,要用質地rich啲嘅面霜,早晚搽抗皺眼霜,順便按摩一下。 Q:衣櫃最多邊一類衣物? A:牛仔褲。我唔係標準身形,試啱cutting,會一口氣買晒唔同顏色,搞到一屋都係牛仔褲。

佢令我好輕鬆 
有女萬事足,生完女的嘉欣,唞足一年才開工,全因剖腹分娩,調養身體需時。「原本打算順產,點知最後臍帶纏住BB條頸,搞到佢個頭一直轉唔到向下,又滿咗周數,惟有開刀。」臨時臨急,乜都冇準備之下入院,手忙腳亂,之不過,老公日日陪伴,特登推掉所有工作,全職陪月,豈不心甜?「有佢support,我做乜都得,呢種感覺真係前所未有!「俾着以前拍拖,遇上大事情,大家都唔知點面對,唔係我走咗去,就係對方走咗去!「依家,每次有事發生,佢一見我緊張,即刻講啲幽默說話緩和氣氛,令我放輕鬆,呢一樣好緊要。」二人結婚時,嘉欣被冠以「小三」罪名,丈夫二話不說挺身澄清,還老婆清白之身,以示自己對老婆有擔帶。跟老公因拍獨立短片《解決》認識,繼而擦出愛火,相處時間不長,咁快就知對方可以付託終身?「我睇過佢點對屋企人,好有信心,深知就係呢個人。」

冇埋怨 
女兒取名Kayla,與Karena(林之洋名)同字母。「意思解pure,透明、乾淨。」嘉欣強調,只想女兒健康快樂地成長,唔會強迫成為萬能天才,拒絕做怪獸媽咪。「我睇好多書,小朋友身體每部份結構都要等到發育完全,才可以去學習做其他事,譬如揸筆,太早迫佢哋學乜學物,就算學到,未必係好事。」做媽媽更以身作則,每日講古仔,加深親子關係,亦幫Kayla養成閱讀習慣。「有次去誠品,見到有個小朋友竟然用手指撥書,摹倣玩iPad動作,點呀?書都唔識揭!我真係唔想自己個女變成咁!」女兒長大,想入行,你又會點?「我唔反對、唔鼓勵;「呢行太虛偽;「好少人有我咁幸運,唔係特別識做人,又唔識講說話,依然有機會,我仲想點?今時今日,真係冇嘢好埋怨啦!」

後記 
現階段,林嘉欣接job講到明,7點鬆人,不可超時。是以,再拍戲機會不大,舞台劇還可,家庭為先,角色轉移,前塵往事,隨風去矣!「演員只係一個講古仔工具,用作實踐導演夢想。」睇得咁淡?!我一直欣賞嘉欣,深知自己定位,此番話更令人確信,婚後袁太心目中只有一個導演,自己的責任,正正為對方圓夢,為一個圓滿家庭的夢想而奮鬥。

Shop List  
Dior 中環置地廣場G42號鋪 2524 8266 Dolce & Gabbana 中環歷山大廈G02號鋪 2877 5558 Fendi 中環置地廣場G18號鋪 2524 1339 Gucci 中環置地廣場G23-30號鋪 2524 4492 Vivienne Westwood 銅鑼灣百德新街42-48號B-D地下 2894 9088 發寶膠 銅鑼灣謝斐道509號銀座商場23號鋪 9029 3925 ####


約96年
一頭烏黑長髮,純情至極。


02年
一部電影為她帶來港、台「最佳新人」及「最佳女配角」二獎,威到盡。《路透社》圖片


10年
懷孕期間,嘉欣坦言不介意巨肚曝光,「都係開心事。」《忽然1周》圖片


11年
單手抱B,難怪佢話湊女可減肥。《忽然1周》圖片


12年
年初與黃子華合演舞台劇,全因導演願意遷就時間。《蘋果日報》圖片


Karena Lam 黑白色綴花飾連身裙 $33,800 Gucci 炭灰色粗手鈪 $280 發寶膠


Karena Lam 彩色圖案背心裙 $4,760 Vivienne Westwood 銀色粗手鈪 stylist's own


Karena Lam 彩藍色釘珠雪紡高衩連身裙 $78,000 藍色透明膠鈪(1套3隻)$6,800 彩色搭帶高踭鞋 $9,800 all Dior


Karena Lam 粉藍併白色圖案背心 $3,510 白色laser cut通花半截裙 $11,860 both Fendi 銀黑色金屬條頸鏈 $380 紅色晶石緄金屬線戒指 $190 both發寶膠

arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()