見到皇上仲唔下跪!(設計對白)討厭狗仔文化嘅杰倫王,聲言會考慮開辦《蝙蝠日報》,報導娛樂圈正面信息,更呼籲台灣黎智英員工,盡快轉行轉工!

自從鬧狗仔隊,冇資格直呼佢全名之後,周杰倫家陣响台灣多咗個新花名,叫做「杰倫王」,因為以前啲老百姓,係冇資格叫皇帝全名。升呢做皇帝,上個禮拜杰倫王現身台灣國際機車展,話自己讀中學已經揸電單車車女仔四圍兜風,變相自爆未成年揸大膽車。天子犯法與庶民同罪,杰倫王知道自己晒錯命,即刻兜番:「全校都沒有人騎,所以我覺得這樣很酷,但要補充一句『千萬不要學』。」知驚嘞咩!


提起電單車,杰倫王認為係史上最容易撇甩狗仔隊嘅交通工具,簡直係偉大發明,擺明車馬憎死狗仔隊,現場有記者話,外傳肥佬黎有意出售台灣蘋果日報、壹週刊及電視台,問佢有冇興趣收購做新老闆,杰倫王聽到,又有機會發揮:「狗仔文化就要抵制,最後瀕臨要賣的結果,說買《蘋果日報》不如自創《蝙蝠日報》,不寫自己緋聞。」嗱嗱嗱,君無戲言,咪講過唔算數呀! ####


(《蘋果日報》圖片)


活動期間杰倫王同大會司儀阿娟坐電單車合照,杰倫王就係咁唔小心自爆中學揸大膽車車女仔兜風。


杰倫王頭髮愈來愈疏,假髮都遮唔晒頭皮肉,憂國憂民憂狗仔,好多煩惱囉!


唔想俾人跟,杰倫王擺駕出席台灣國際機車展,私人聘請兩名西裝「錦衣衞」保護(箭嘴),保證連fans都埋唔到佢身。


託杰倫王鴻福,最近昆凌有得拍偶像劇《愛上巧克力》,不過只係做大配角,身旁專登扮成男人婆嘅曾之喬先係女一號。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()