樓梯級太高,對腳又冇力,上到台琴姐對腳伸唔直失咗少少重心,好在有黃嘉樂同女保安左右扶實,冇事!

雖然係四年前倉底貨,但《盛世仁傑》成績唔失禮,收視見過34點,有二百二十萬觀眾捧場,證明宮廷鬥爭古仔,就算幾陳皮都有人like。上星期六(四月十四日),劇集拉隊喺將軍澳下多兩錢功夫谷劇,就連八十歲嘅琴姐,都有現身撐場。


年紀大,琴姐比起四年前做狄老太時已經冇咁生猛,尤其係對腳,上台有年輕力壯嘅黃嘉樂扶到實,不過琴姐一上樓梯級成個人冇力側埋一邊,好在現場女保安夠機警,幫手扶一扶,有驚無險。至於五十八歲嘅朱咪咪,雖然唱歌仲係中氣十足,但踎低影完大合照,居然企唔番起身,黃嘉樂又出手,扶起朱咪咪。谷劇其次,做兩位前輩嘅御用扶手,非常任務。 ####


其實大會安排咗張櫈俾琴姐坐,但佢老人家係都要行出台前玩遊戲,坐 唔定。


扶完琴姐,黃嘉樂又出手「的」起踎完企唔番起身嘅朱咪咪。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()