錢呀錢呀!(設計對白)

無綫新劇《拳王》出街,身為男主角嘅鄭嘉穎,原本身在上海拍大陸劇《滾滾紅塵》,亦專登同劇組請假,飛返嚟出席上個禮拜四(四月十二日)宣傳活動。


自爆拍劇期間要操fit冇啖好食,但鄭嘉穎冇時間keep住大隻佬身形,所以宣傳當日,風褸牛仔褲將自己包到密密實實,唔似得黃浩然,背心短褲一副拳王look。問佢係咪肥咗?鄭嘉穎冇正面回答,反而自誇有份谷起《春嬌與志明》嘅票房,更唔介意大家翻炒佢同王馨平嘅史前緋聞:「每個人都有過去,呢啲係我嘅回憶,死嗰日都會跟住我。」不過提到近半年北上發展,密密賺咗三千萬,鄭嘉穎又再耍太極:「邊有咁犀利,我都想呀,快啲過數俾我。」聽到個錢字就轉話題,連身旁嘅胡定欣都加把嘴:「你幾時帶挈吓我呀,有冇十萬蚊一集,企你隔籬啲丫鬟角色俾我做吓呀!」喂喂喂,你叫胡定欣,唔係劉心悠呀! ####


記者叫鄭嘉穎扮俾胡定欣打,鄭視帝即刻上身,胡定欣拳套都未戴好,佢已經諗定打頭打肚打下巴應該俾咩表情,仲現場配音係咁嗌「哎呀!哎呀!」好戲到呢!


大會安排泰拳學員即場較量,郭少芸唐詩詠龔嘉欣李詩韻,個個睇到O晒嘴好肉緊。


冇keep住拳王身形,鄭視帝全身包到實,唔敢做「肉帝」,都係黃浩然最fit。


陳國邦要宣傳《拳王》,有咗三個月嘅羅敏莊專登嚟陪老公,第二日佢一個人响銅鑼灣行街,肚凸胸脹,點睇都唔似三個月肚。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()