瞓喺後座位嘅志偉,打出肚皮一樣毫無知覺。

曾志偉上星期六(四月十四日)晚,喺觀塘開校服P,慶祝五十九歲生日,劉嘉玲、阿倫、苗僑偉、洪天明、謝天華等一眾圈中好友到賀。年年有今日,同樣年年都自己行入去,俾人抬出嚟嘅壽星公,今年亦冇例外,醉到要四個人合力抬佢上車,不省人事。


當晚戥人高興嘅Laughing謝天華同洪天明,一樣飲到行之字步,兩個都要老婆拖住搭的士走。八珍同志偉都劈過唔少次,佢其實唔使飲好多,就爆,係金牌「醉先」,望六張,quota有限,壽星,保重身體!


老婆周家蔚扶住嘅洪天明,醉到行都行唔穩,至於早排喺天明結婚party醉到抬走嘅謝天華,是夜亦飲到貓晒。 ####


瞓咗唔醒,凌晨三點幾,壽星公由四名大漢抬落樓再搬上車。


Party開始,志偉喺場外做迎賓,同大住肚都嚟賀壽嘅文頌嫻、關寶慧合照。


劉嘉玲跟dress code著校服,阿倫亦係咁意打番條呔。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()