說閻奕格,你未必認識;要是說陶子陶晶瑩口中的「閻羅王」,你大概在YouTube上見過其人、聞過其巨肺聲。閻奕格從未出過個人專輯,沒有一首專屬歌曲,唱的是別人的歌,但是她在香港舉行《我回來了演唱會》,首場只消七分鐘售罄,臨時加開一場,三千多張門票則在數分鐘內被秒殺,拍得住「Lady加場」。

年僅廿二歲,兩年前以港人身份踩台灣《超級星光大道》場,繼而贏得《星光傳奇賽》冠軍,揚威紅返香港,閻奕格未因而升上雲端,她以一口流利廣東話說:「完全冇諗過會有咁好嘅反應,我唱歌係因為自己鍾意,依家有咁嘅成績,信心係多咗嘅。」

閻奕格的「鍾意唱歌」,是遺傳自身兼香港中樂團藝術總監及首席指揮的父親閻惠昌,和古箏演奏家母親熊岳,父母的音樂細胞,是她的先天寶藏,也令她擁有一個與別不同的童年,「爹哋媽咪都覺得音樂路唔好行,付出多,細個嘅時候我因為佢哋嘅工作而成日喺唔同嘅地方住。不過,佢哋都畀我做自己喜歡做嘅事,就算唔喺我身邊支持,佢哋all the way都係鼓勵我嘅。」

不用人生教練,閻奕格也知道自己後天的道路要怎麼走,唱別人的歌,風光還是歸於她自己。

一○年三月,閻奕格到台灣參加《第六屆超級星光大道》的踢館賽,首賽就是唱Christina Aguilera的名曲〈Fighter〉,YouTube上獲超過百六萬點擊率。

It Makes Me That Much Stronger

身高約五呎三的閻奕格,體形嬌小,與她的巨肺式歌聲成強烈對比。她生於音樂世家,自幼便在DNA巧妙的編排下,對音樂的感應特別敏感,胎教時期聽歌劇《Porgy and Bess》中的〈Summertime〉,兒時在北京、新加坡及香港,學彈鋼琴、跳芭蕾舞及學國畫,大包圍下,閻奕格選了唱歌。「爹哋媽咪冇刻意安排我學咩樂器,只係學最普通嘅鋼琴,唱歌都係我自己覺得有興趣,加上F.1時唱〈卡門〉攞到學校歌唱比賽冠軍,就開始學唱歌。」

「不過,佢哋初時都幾反對我行唱歌呢條路,我諗因為佢哋都係走類似嘅路,知道呢條路唔穩定,付出同收穫未必成正比,所以就唔鍾意我咁啦!喺我十二、三歲左右,我寫咗封信畀爹哋,半求半威脅咁請佢畀我學唱歌,哈哈!我話,如果佢想我好好讀書,就要好好地畀我學唱歌啫。」

閻母熊岳不捨女兒隻身留台,在閻奕格參加《星光傳奇賽》後期,即一○年八月時,到台北親身支持愛女。

很難想像,閻奕格生於九十後卻用最原始的文字向父母表達訴求,九○年生於北京,因父母工作關係,去過新加坡居住八年,在十一歲時才來港居住的她,核心價值跟土生土長的香港人無異,就是自由,最簡單的訴求,只是學習唱歌。

「唱歌係我表達自己的方法,我聽好多歌,唔係特別聽中樂,唔係咁cool啦可能係,反而聽好多外國嘅古典、流行音樂。到參加比賽,我先發現自己喺台上面完全唔同,唔會好似平時咁怕醜。

「就算對住一啲好好嘅朋友,好似我喺Boston嘅room mate、或者香港嘅朋友咁,我都係唔會同佢哋講關於我唱歌嘅嘢,但係喺台上唱歌,我可以跳舞可以做到平時唔敢做嘅事。」

閻奕格九○年於北京出生,因父親閻惠昌工作的關係,她三歲便到新加坡居住,到十一歲來港定居,十八歲負笈波士頓。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()