扯火怒罵
講起內地中間人食夾棍及強迫藝人陪老闆飲酒唱K,黃榕愈講愈扯火:「當時我得一個人,已經盡量避。但佢事後竟然喺微博中傷我,話我主動黐啲男人。」

黃榕3月17日到溫州登台賺人仔,卻遭內地中間人曲志剛欺騙,兩人曾在微博展開罵戰。黃榕返港後收到對方的死亡短訊恐嚇,因對方是內地人,報警都冇用,黃榕為保人身安全,決定公開中間人的惡行。
內地登台變陪酒小姐,仲要被中間人食夾棍,敲詐登台酬勞,黃榕怒罵:「我覺得佢(曲志剛)似扯皮條!」


挾Edison陳冠希前女友之名,黃榕近年狂接內地登台騷賺人仔,早前她在內地中間人安排下到溫州登台,登台後被迫陪老闆飲酒唱K,最後更被中間人在微博惡意中傷,及以死亡短訊恐嚇。

中間人食夾棍
本周一(26日)下午,黃榕對本刊說:「呢個中間人叫曲志剛。佢兩邊食夾棍,叫我同佢夾口供,同老闆講收咗幾多酬勞。但我根本冇收咁多,點解要講大話。我如實同老闆講,老闆踢爆佢兩邊食夾棍。佢老羞成怒,就send短訊恐嚇我。呃錢都算,當初佢話唔可以安排多張機票,唔准我帶助手登台。原來係佢應承咗啲夜場股東,話我會留低兩、三日陪佢哋遊山玩水。我話香港有工作一定要走,佢要我打電話推。騷前又唔俾我返酒店休息,騷後又要我陪老闆飲酒,逼我坐埋啲男人身邊,又叫人攬住我影相,可以親密啲,我覺得佢似扯皮條。好彩間夜場嘅大老闆係正人君子,否則我好危險。我要講晒佢啲惡行出嚟,等其他藝人唔好再上當。」黃榕表示登台翌日便堅持回港,但隨即收到不少恐嚇短訊,叫她「不要亂說話」,甚至「死定了」。她說:「我收到呢啲短訊真係好驚,因為我成日都要返大陸做嘢。有朋友叫我報警,我問過識得法律嘅朋友,話佢(指曲)係溫州人,報警都冇用。我惟有公開件事,日後再登台都搵人陪。」隨即向本刊記者展示該名中間人帶恐嚇意味的短訊。也許黃榕的形象實在太豪放,故中間人以為她會很樂意做陪客的工作,記者笑言她是被形象所累,黃榕無奈說:「我都係為生活而走性感路線,但唔代表請我登台就要做埋陪客小姐。如果我真係願意做呢啲嘢,我就唔會公開呢件事!」

中間人真面目
黃榕本周一(26日)下午接受訪問,並公開內地中間人的真面目,她說:「大家認住呢個人,我唔會再同佢合作。」

微博開火
從溫州返港後,黃榕在微博狂呻被騙,與中間人隔空開火。中間人被黃榕踢爆食夾棍大怒,鬧黃榕出賣商業秘密。黃榕則反擊對方是「騙子」。 ####


短訊恐嚇
黃榕返港後不停收到內地中間人曲志剛的短訊滋擾。


性感獻唱黃榕提供了多張溫州登台當晚的照片,除唱歌之外,仲臨場加插打碟環節、陪老闆及任人抽水。


局打碟


飯局陪老闆夜店有專用攝影師負責拍照,就連黃榕被迫陪老闆食飯,都影一餐。睇黃榕個樣,真係唔多願意喎!


完騷後,中間人安排後台合照,仲鼓勵男fans攬實黃榕拍照,黃榕覺得好委屈:「佢叫啲男人錫我,真係好過分。我除咗避,咩都做唔到。」


肉隨砧板上



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()