模媽Mia去年以新八模投身模行列,今年升格師姐,將單飛推出模擬女朋友寫真,賣肉賺錢養家。

各大模公司近日密鑼緊鼓,積極為七月寫真大戰揀蟀。早已升上神枱的周秀娜(Chrissie),早前帶埋今年有份出個人寫真的模媽Mia(陳靜儀),親飛澳洲嚴選八大乳牛,打造一隊竹昇新八模。

娜姐錫身唔落場玩,同樣升做阿姐級的DaDa(陳靜),亦落力搵接班人,最後挑選了兩個樣貌似九成的師妹Celia(郭穎兒)及Mei Mei(曾善美),打造成巨奶Twins ,實行搶攻宅男市場,硬撼娜姐團隊。寫真還未拍攝,娜姐、DaDa兩幫人馬已經埋身肉搏,娜姐先幫Mia向敵軍開火:「佢哋同我哋唔同grade。」初出茅廬嘅Celia還拖說:「Mia生過仔,寫真俾我都唔睇。」


近年模競爭白熱化,就算肯剝衫碌地,亦未必能滿足一班宅男要求,想要在芸芸中港肉女中殺出重圍,唔搞新意思肯定冇運行。為了吸納新血,周秀娜個多月前親身飛到澳洲嚴選一批身材火辣竹昇妹。當中娜姐對擁34D巨胸,42吋長腿,貌似白歆惠的Mia Li讚不絕口,點名要重點栽培。娜姐說:「依家模除靠樣靠身材,包裝亦好緊要。Mia Li鬼妹仔夠熱情夠放,氣質同對答有啲似我,我睇好佢!」

模媽Mia:我賣點就係生過仔
除了澳洲乳牛,娜姐師妹,同樣叫Mia的模媽陳靜儀,今年亦會單飛出寫真。谷盡B奶的她,據知其寫真會照dup日本新興宅男玩意,以模擬女朋友做主題,陪你留喺屋企瞓、玩、食,mood到仲會全裸上陣。模媽Mia自信十足表示不放其他模在眼內,更自詡賣點係自己生過仔仲好fit。「我有兩個小朋友,啲人會覺得我夠堅強,個人有自信自然多男仔鍾意。」

模媽Mia 陳靜儀
年齡:22歲三圍:32B 23 33 賣點:寫真雖然喺香港取景,但會以漫畫形式包裝,換上多款造型的Mia,會陪你由大廳玩到入睡房。即使做咗阿媽,但賣肉養家呢個point可能激發起唔少宅男同情心。

澳洲乳牛
Mia Li

年齡:23
三圍:34D 25 35
賣點:由細到大喺澳洲長大,流利英文加上性格夠wild,經娜姐嚴選兼改造下,擺明以高質竹昇妹姿態吸客。
以她為首的八模,更會不惜工本喺澳洲東岸為寫真取景拍攝,澳洲乳牛來勢洶洶。

Da Da打造 巨奶Twins
兩年前由施念慈以寫真攻勢極速捧紅的34E陳靜(Da Da),今年唔拍寫真改做才女推出少女日記,同時會以大師姐身份,力推同是C奶的孖妹Celia(郭穎兒)和Mei Mei(曾善美)。Da Da力撐師妹:「佢兩個冇後天加過工,唔會好似人哋樣同胸都咁假。」

靚版Twins接棒
剛簽約加盟Da Da陣營的孖妹,首個大project是飛到布吉拍攝寫真,更起用年前幫娜姐打造滴奶寫真的Ronald為攝影班底,誓要跟死敵陣營爭到底。兩女外形雖然相似,不過性格一動一靜。打波、長跑樣樣精的Celia說:「我賣點係形象百變,咩造型都可以接受,唔使扮慘博男仔同情,最重要係我哋未結過婚、未生過仔,新鮮感多好多。」 較文靜的Mei Mei亦說:「我哋會以Twins出道。其實冇近視嘅人,應該分得清邊個係天然樣,邊啲係倒模樣。」孖妹擺明寸對手模媽Mia大執過兼生過仔。

模大混戰
除了模界殿堂阿姐周秀娜和宅男女神陳靜(DaDa)親自揀選的師妹外,今年唔少模亦會整胸待發,搶做新一屆寫真女王。各陣營可謂勢均力敵,未計內地肉女,齋本地薑就有逾30名肉模參戰。宅男們,係時候儲定錢啦!

寸嘴Phoebe :
期待度:★★★ 年齡:21歲三圍:34D 25 34 賣點:硬sell自詡的天然胸,寫真還加插大量露股惑,應該會啱重口味人士。

E級超蓮Iris:
期待度:★★★★ 年齡:24歲三圍:35E 25 35 賣點:上年拍住師妹Monna出寫真嘅Iris,今年索性玩單飛去澳門拍寫真,更考慮全裸上陣。學宅男話齋,唔理天然定加工,最緊要夠養眼。

動漫Maggie:
期待度:★★ 年齡:23歲三圍:34D 26 36 賣點:憑「動漫Maggie」響朵的李曼筠,今年為搏翻身決定出寫真。Maggie之前幫過雜誌影全裸相,今次唔玩突破睇怕好難突圍喎。

希哥前度Cammi:
期待度:★★ 年齡:18歲三圍:32B 24 35 賣點:陳冠希前度出寫真,衰在素顏真身已曝光,嚇窒唔少宅男。雖然話去日本取景,但講明寫真只騷腳,睇怕做緊有線《怪談》嘅佢,寫真隨時搵鬼睇。

淑到爛溫碧霞:
期待度:★★★
年齡:45歲
三圍:34C 26 35
賣點:妹妹仔個個出寫真,永遠海潮嘅溫碧霞今年亦單挑眾模。碧霞姐姐仲嗲住話:「性感女神永遠喺度。」寫真有唔少跌膊相,70後應該記憶猶新。 ####


周秀娜:師妹們,咪丟我架呀!
(設計對白)


娜姐早前特意到悉尼揀蟀,她更大讚Mia Li氣質對答一流,是她的接班人選。


22歲的Mia,年紀輕輕已是一子一女之母,依然引來不少狂蜂浪蝶搶住保護佢。可能就係因為佢所講嘅堅強啩!《FACE》圖片


上周,Mia率先為本刊拍攝,亦毫不錫身夾胸扭腰吮手指,看來已為寫真大戰做好準備。


現年23歲的Mia Li,身材迫爆的她,面試當日以deep V上陣冇欺場,跟師姐模媽同名的她,兩人所走路線不同。


孖妹拍寫真之餘,更會跟師姐Ivis(鍾采曦),Monna(林宜芝)等組成打碟組合「Voodoo Girls」,主打內地及外國市場,吸金兼吸fans。

化妝:Kayte@yahoo.com.hk
服裝:Roxy、Soul by Ludacris(Headphone)


Da Da:師妹們,瞓身上!
(設計對白)


Mei Mei(左)和Celia的寫真將會到布吉取景。現今模界甚少打正旗號走雙生兒路線,一動一靜,梗有一個啱胃口。


孖妹跟Da Da勁friend,更獲對方推薦給施念慈簽約旗下做同門姊妹,接棒狙擊其他模,誓做今年寫真女王。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()