28歲靠肌上位羅仲謙,曾經被指腳踏13船兼疑似虐打前女友傅穎,搞到要開記招認錯,一度成為女性公敵變暴力謙。個底花晒,但巨胸謙依然有本事冧掂32歲花旦楊怡。兩人拍拖9個月,多次斷正,雖然有指楊怡對男友check得太緊,而且需索過大,令謙仔頂唔順要出走杜拜唞氣,但實情謙仔已改過自新,對楊怡錫到燶。週一(5日)謙仔同楊怡出席完新劇宣傳,撇甩對方靜靜雞睇鑽戒,實行用超級「誠意」將大把人追的楊怡箍實。


被前度傅穎數臭的羅仲謙,被指脾氣暴躁鍾意郁手郁腳,傅穎更向傳媒展示pat pat瘀傷暗示被打,乖仔形象一鋪清袋。

隔空互冧
疑似打女友,好在謙仔後台夠硬,冇俾公司雪藏之餘,連續兩套劇都幫謙仔成功洗底,上年拍《On Call 36小時》更與同劇對手、比自己大4年的楊怡撻着,升呢食花旦。行埋大半年,堅稱只係好朋友的二人近日不停借記者支筆隔空互冧,先有謙仔撐楊怡冇整容,「我睇過佢以前啲相,同近距離睇過,覺得冇分別好自然!」事隔幾日又到楊怡讚男友夠大隻,「我摸過佢,佢好勁,我喺後面摸佢,佢唔知㗎!」熱戀中情侶果然好難隱藏。一向冧女唔怕肉麻的謙仔,曾經在WhatsApp的狀態欄加上「錫羊羊」表情符號,單方面向好友公開戀情。姊弟戀穩定,但可惜據知楊怡日日開工忙到死,平時靠短訊電話維持難免擔心牆角被人撬,好在細心謙仔近日已密謀向女友送上驚喜。

低調熱戀
羅仲謙和楊怡於去年6月拍《On Call 36小時》撻着,二人雖然打得火熱,但咁耐只一次跟大班朋友BBQ斷正,據知二人平時甚少出街拍拖,二人低調有共識,知情者說:「楊怡成日開工好忙,而且佢根本唔鍾意出街,就算兩個見面,都會揀留喺屋企,所以好難影到。」

堅持地下
週一(5日),謙仔與楊怡一齊出席《On Call》宣傳活動,兩人全程唔避嫌排排企,又孖住接受訪問。之後謙仔賣甩楊怡,獨自同助手去太古坊agnès b.買花,謙仔諗都唔諗便用$1,680買了一大紮粉紅玫瑰,然後轉去附近珠寶店睇戒指。主攻鑽石系列的謙仔企喺櫥窗手指指睇足5分鐘,仲要隻隻起碼一卡過10萬,謙仔氹女果然落足本。揼本睇定鑽戒,但據知謙仔堅持唔會將戀情浮面。知情人士透露:「上次傅穎單嘢搞到謙仔一頭煙,佢話以後拍拖一定要低調,尤其係同圈中人就更加要避忌!難得公司唔反對佢同楊怡一齊,謙仔自己都好保護呢段感情,所以淨係同圍內班好朋友講,咁楊怡又唔想男友俾人話博宣傳,兩個咪一早夾晒口供打死都唔認!」之後羅仲謙再到將軍澳跟監製潘嘉德飯局時,本刊問他是否揀定鑽戒畀楊怡時,羅只說:「唔係!唔係!睇吓啫。」說完便急步閃。

靠飛虎食糊
自從傅穎事件後,羅仲謙形象一度要急救,自近期連續2套劇《缺宅男女》和《On Call 36小時》出街,形象人氣同時回升,不過謙仔搵食始終靠肌肉,據知將於6月出街的《飛虎》才被謙仔寄予厚望,深信憑有型特警造型和大量晒肌場面,可以一鋪翻生。

散玩集郵女

打女人難翻身
打女人最傷形象,當年蔡康年毒打施念慈後,被商台勒令停工;崔建邦就由金牌司儀連降N級變PA。難得羅仲謙今時今日仍然有運行,咪再成日出拳頭喇!

藍正龍
大S前度藍正龍出名賤格,上年出席藝人藍心湄生日party,飲大兩杯不停捉人劈酒,奀星林如琦唔肯就範,結果俾藍正龍兜腳踢落肚,藍事後解釋只係玩吓,冇心傷人。

崔建邦
09年同「中巴」鄺慧敏鬧交,崔要求中巴離開自己寓所前將電話內的合照刪除,中巴拒絕,被崔叉頸打胸,最終二人庭外和解,崔被判守行為1年。

蔡康年
有傳蔡於99年虐打女友施念慈,令施的牙骱鬆脫、臉腫同幾乎整穿耳膜,事後兩人公開拖手澄清,但後來施再被蔡用車撞傷,最終分手收場。 ####


睇親10萬謙仔睇鑽戒睇得好認真,全部過10萬,其中佢對一隻價值10萬幾嘅4C級(全美級鑽石)戒指最有興趣。話晒女友係當家花旦,冇番咁大粒點襯得起佢呀?


拍拖宣傳羅仲謙同楊怡週一拍住拖宣傳新劇,可以寓工作於娛樂,楊怡開心到動作多多,唔使講都知道兩個有幾sweet!


楊怡一向鍾情肌男,羅仲謙有40吋巨胸做撒手鐧,如果加埋隻過10萬鑽戒,就算係一線花旦都走唔甩啦!


睇完戒指買完花,羅仲謙晚上再到將軍澳跟伯樂《On Call》監製潘嘉德飯局 。


自從去年11月遭雜誌踢爆二人拍拖後,兩人一直小心謹慎,只係羅仲謙一次唔小心於微博上載一個意思為「愛羊羊」的公仔符號,被指是冧楊怡所為。


拍劇撻着
楊怡和羅仲謙因拍攝《On Call 36小時》撻着,雖然期間有傳羅仲謙偷嗒同劇的黃智雯,但仍無損兩人感情。


iPad揀花


睇戒指前,謙仔先去鰂魚涌agnès b.花店買花,其間店員遞上iPad畀謙仔揀款,謙仔睇到眼都唔眨,非常專注。


笑住走
$1,680粉紅玫瑰
買咗一紮24枝、價值$1,680嘅紅玫瑰,謙仔笑住走人,睇嚟楊怡收到肯定冧晒!


胸肌爆羅仲謙喺《飛虎》入面除咗揸槍扮型,仲要同袁偉豪、王浩信等大隻仔日騷肌吸粉絲。


揸槍型


前度數臭同傅穎拍拖期間甜到漏,點知一分手即互爆陰毒,女方要北上避走、男嘅就形象插水,一拍兩散。


'10拍《搜下留情》時,黃智雯自爆謙仔向導演要求加咀戲,事後仲完唱話咀得舒服。《忽然1周》圖片


拍《On Call》撻着楊怡外,有指謙仔又暗追同劇拍檔張慧雯,仲做埋司機管接管送。《壹週刊》圖片


謙仔為港姐到台灣拍外景,有傳當時謙仔喪冧蔡慧欣,更互傳情慾短訊。


台灣《壹週刊》圖片


《蘋果日報》圖片

arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()