高皓正讚太太生女夠堅
其他娛樂名人影片

高皓正昨日出席亞視在麗星郵輪錄影的節目《撻著》,他表示太太前日順產誕下七磅囡囡高純意,他說:「預產期係下月初,早咗成個禮拜,噚日本來有嘢做,多謝啤梨幫我頂咗,今日之後我會放一個月產假,幫手湊 BB,咁新電視台都係四月先開工,時間夾得剛剛好。」

堅持順產

提起太太堅持順產,高皓正說自己目擊整個生產過程:「我真係覺得太太好堅,我就儍儍哋,唔知自己做乜,生就十分鐘,隔籬房就好多太太大叫,我太太就一粒聲都冇出過,用第四下力個 B就出嚟,真係神級,佢仲喺 BB檢查完再見到先喊, BB好得意,一出嚟就笑。」另外,同場趙彤昨於寒風下以低胸裝及短褲現身。採訪、攝影:楊潔雯


高皓正見證太太誕下囡囡的過程。

高皓正宣布榮升父親

高皓正昨日上郵輪任亞視節目嘉賓時宣布榮升父親,女兒取名「純意」。同場身材惹火的台灣女星趙彤則大晒32C勁爆咪咪。

高皓正做老竇有贊助

擁有32C咪咪的台灣女星趙彤,昨日中門大開勁晒身材,為亞視節目《撻著》上郵輪做嘉賓,她說:「原先冇諗到咁凍,咁着係想夾番新劇《親密損友》個職場女性形象,劇中我講好多粗口同埋性話題,同我現實好唔同。」


高皓正分享初為人父喜悅,又透露B女是笑住出世。

同場高皓正則分享初為人父喜悅,他說:「個女比預產期早咗出世,佢出世係笑唔係喊,好得意,已經改名『純意』,我都有入產房同太太打氣,我唔覺恐怖,只怕太太生得辛苦啫!太太仲未收得工住,我想生夠三個,而且已經有商戶贊助儲存臍帶血同一年紙尿片,我慳咗六位數字。」


趙彤(右)無懼寒冷晒身材。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()