諸葛紫岐喜帖玩 3D

諸葛紫岐( Marie)會喺下個月 20日下嫁 Neway太子爺薛嘉麟,並喺會展擺過百圍酒,日前佢哋陸續向親友派帖。結婚帖以 Marie最愛嘅粉紅色為主,一打開就有兩層 3D立體蛋糕彈出,上面有佢哋兩個肖像嘅 Q版公仔,仲有一對新人英文名 Marie及 Ernie組成嘅 ME公仔,當中 Marie更戴上皇冠,果然係公主。

諸葛紫岐嘉年華婚禮 老公四圍撲牡丹

名模諸葛紫岐與未婚夫薛嘉麟將於下月20日拉埋天窗,婚禮籌備得如火如荼,昨日她開始派發親自設計的別致請帖及嫁女餅,請帖有卡通肖像站在3D結婚蛋糕上,富童話色彩!

諸葛紫岐(Marie)與Neway二太子薛嘉麟的婚禮進入倒數階段,忙於籌備人生大事的Marie已全面停工,昨日開始派請帖及嫁女餅,請帖盡顯Marie的心思,打開時兩人的卡通肖像在兩層的3D結婚蛋糕上彈起,既驚喜又有睇頭,Marie說:「張請帖係我設計,好鍾意彈出嚟嘅感覺,而且用粉紅色,好似童話世界咁,公仔係我有個畫漫畫好叻嘅Fans送畀我,佢畫得好似,連主席(薛嘉麟)塊面有粒墨都知。」Fans果然愛屋及烏!

賓客爆晒

Marie表示婚禮實在有太多事情要處理,因為親戚朋友多,現在還未定到圍數,她說:「爆晒人,依家睇吓有冇得減少。(會唔會考慮擺兩日?)一定唔會!我依家忙緊到時用乜音樂、燈光顏色、小食、酒水等,因為有好多內地親戚朋友,好多都好飲得,所以有好多唔同類型嘅酒,50、60度嘅內地烈酒都有。有啲阿姨又想我幫佢哋揀衫,佢哋想着得特別啲。」至於婚禮主題,Marie要求童話式,她說:「嗰日會用牡丹花,因為我好鍾意牡丹,但依家唔係牡丹季節,主席努力搵緊,個婚禮我想童話式,要好熱鬧,好似嘉年華咁。」

 

名人組

諸葛紫岐已開始向親友派嫁女餅,迎接大日子。

諸葛紫岐親自設計的喜帖十分精緻。

諸葛紫岐派3D囍帖

名模諸葛紫岐(Marie)與未婚夫薛嘉麟將於3月20日舉行婚禮,Marie已全面停工積極籌備,昨日開始向好友派請帖及嫁女餅。由Marie親自設計的請帖,童話味濃郁,打開時兩人的漫畫肖像站在兩層3D結婚蛋糕上彈起,Marie說:「公仔係我有個畫漫畫好叻嘅fans送畀我,佢畫得好似,連主席(薛嘉麟)面有粒癦都知。」被問到婚禮會用甚麼花,Marie說:「嗰日會用牡丹花,但依家唔係牡丹季節,主席努力搵緊。」


諸葛紫岐與薛嘉麟將於3月20日舉行婚禮。(資料圖片)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()