嚇破膽!猛鬼短片勁過《見鬼》

好多人都相信有靈界朋友的存在,更相信靈界朋友其實喺大家的身邊行來行去,只要你時運低或咁啱得咁蹺,搭著條天線,大家就可以見到對方,甚至乎可以影咗佢哋落嚟。於網上就有一段長約四分鐘,名為〈Real ghost video〉的短片流傳,上載者就強調這些猛鬼短片並沒經過電腦特技和後期加工,全都是真人真事真係撞鬼,其中一短片就拍得一個女人在街上一邊講電話,一邊走路時,就不知不覺地穿過一個透明狀的男人身體,包你睇到心都寒埋!奉勸一句,信不信都好,膽小勿看!

探病小孩

呢個片段拍於一間醫院病房裏,拍攝時就不經以地拍得一個面無血色的小孩於牀邊。

球賽女鬼

拍攝球賽的精采演出時,竟拍得一個呈半透明的女鬼。

穿過靈體

一個女人在街上一邊講電話,一邊走路時,就不知不覺地穿過一個透明狀的男人身體。

雜物室藏鬼

好多人都話雜物室、密室聚陰惹鬼,這位仁兄就拍得家中的雜物室裏,有一個不速之客。

鏡中有鬼

咁多個片段中,呢個片段都算係恐怖,小女孩照照吓鏡時,鏡中的自己竟然望住自己個背影,真係睇到心都寒埋。

膽小勿看!猛鬼短片

Real ghost video

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()