生意人好現實!
真實對白

鄭融及HotCha所屬的「星娛樂」唱片公司,最近因公司發生人事變動,搞到諸葛紫岐未婚夫、Neway二少薛嘉麟重執主權,又重金邀請金牌經理人Paco(黃柏高)做顧問。新官上任三把火,隨即以開源節流為由,向歌手開刀。
首當其衝是10年底加盟的吳日言(Yan),自加盟新公司後,由歌手轉型做節目主持,惟農曆年後,她突遭急召返公司「祭旗」,迫改無底薪約,Yan一怒下主動開口解約,公司卻1蚊都冇得賠,搞到佢無奈地話:「我份底薪只係同銀行小職員差唔多,咁都開刀,佢好不近人情囉!」


近排Neway二少薛嘉麟公私兩忙,將於3月20日於會展筵開120席迎娶諸葛紫岐,舉行千萬世紀婚禮。但另一方面又要在公司地震後大革新,自前董事總經理Kevin Wong合約屆滿後,二少重新揸大旗。

接job冇錢收
慘遭解約的28歲吳日言(Yan),於10年10月與「星娛樂」簽約3年,加盟後由歌手轉型做主持,喺now做主持算搵到食,更打算將派一首派台歌,卻突然喺農曆新年假後,被公司照肺。Yan曾向密友呻:「我份底薪只係同銀行小職員差唔多,咁都開刀,佢好不近人情囉!」知情者透露:「公司一路都冇投放資源落Yan身上,平時set頭化妝都係Yan自己出錢,甚至佢自己接到嘅job,公司都冇分佣畀佢,只係每個月固定出萬幾蚊糧,份糧都唔夠自己貼啦!」

賺唔到踢出局
據知吳日言對改約一事甚委屈,主動提出解約,公司不但冇挽留,更不斷迫她早日簽字解約,搞到Yan好hurt。上週五(24日),本刊於銅鑼灣撞見Yan獨自行書局,上前問她被炒一事,佢直認不諱:「我都有同公司要求,炒我要補一個月,但佢話冇囉!(去勞工處投訴?)我爸爸有咁叫過我,我話藝人合約同普通員工唔同,我都唔知點解……仲要咁趕,我仲有節目未完,做主持都有口碑吖……唉!好現實地賺唔到大錢就踢出局……要畀啲時間囉,咁我啱啱起步就要放棄,唉!生意人,在商言商,就係咁現實。」

教班做主持
據知Yan早前都有同王維基的城市電訊會面,亦有補習社出價30萬搵佢做代言及開班教幕前課程。 Yan透露:「係有同補習社傾過有關嘅嘢,話想我教啲有關幕前嘅嘢,例如主持方面嘅嘢,不過仲有好多細節要傾,等遲啲落實先啦!」吳日言除咗喺now主持《You Can Cook》教煮餸,遲啲轉型開班,可以叫《You Can Teach》,舊公司唔要你,大把人要嘛!

密斟過檔
上週三(22日),本刊於鯉景灣目擊吳日言同補習界名師Thomas Yan食飯,其中Yan更攞出電腦同Thomas一路傾一路食,似乎傾緊開班授徒之事。

拍補習天王開班
補習天王Thomas Yan喺補習界大有來頭,現職的「康橋教育」曾於10年動用過億,招聘最少9位補習天王,轟動補習界,而Thomas便是其中一位星級名師,Thomas大學主修工商管理,於補習社主要教商科、經濟、會計,好多學生慕名報讀。

做主持搵食
09年Yan開始喺now做主持撈得仲好,尤其上年9月開始拍前903 DJ喪Do男(詹志文)主持的《爆片王》,以搞笑惡搞冒起,除咗街頭扮嘢外,更有舔車胎、錫田雞環節,玩到好癲。

黃國桐律師:藝人合約可以推翻
藝人有時同公司簽嘅合約,可能對藝人冇保障,但據黃律師所講,其實好多時呢類藝人合約都係唔公平,可以推翻,黃稱:「最重要係所做事嘅性質,搞清身份睇清內容,即使簽咗合約都可以推翻,第二,如果藝人當時係處於壓力下簽的文件及合約,其實都有得推翻!」

解約一族
吳日言被炒就話係因為公司要節流,但相比起其他被炒的歌手,吳日言都算係最無辜的一個! ####


冇得留低
農曆新年,「星娛樂」旗下的歌手仲一齊影賀年照,不過公司震一震,除咗吳日言、HotCha的Regen(上右二)及鄧芷茵(上左一)都冇得留低。《蘋果日報》圖片


愛將泵水
自二少回歸接管後要開源節流,但同未來老闆娘諸葛紫岐friend的關心妍,自加盟「星娛樂」,即有公司投放資源,幫佢出碟喺紅館開個唱,真係同人唔同命。


上週四(23日),本刊喺銅鑼灣書店見到吳日言,當日見佢積極研究有關教育及口才的書籍,睇嚟係為開班教做主持鋪路,增值自己。


Juno唔要吳日言將自錄的MD寄到各大唱片公司自薦,被麥浚龍的Silly Thing睇中,04年簽約成旗下歌手力捧,至05年約滿後吳日言遭公司解約。《蘋果日報》圖片


傅穎 09年10月傅穎與金牌大風因合約問題,搞到關係決裂,當時傅穎更向金牌大風發律師信要求解約,及與當時CEO陳輝虹隔空爆發罵戰。


周永恒 11年1月周永恆因爆TVB音樂總監鄧智偉大鑊而被炒,當時樂易玲指佢被炒原因係沒有派歌所致。


Regen@HotCha 11年7月HotCha成員Regen(張惠雅)因同陳法拉男友薛世恆傳緋聞而被炒,有傳係法拉棒打,放逐Regen去澳洲。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()