朋友係朋友,唔想再誤會落去!真實對白

城嫂熊黛林(Lynn)和郭富城自06年拍MV一吻定情,二人雖多次密會斷正,但城城都未正式確認Lynn的女友地位。早前Lynn表明恨嫁並要光明正大結婚,原來私底下曾向男友攤牌,迫城城2年內娶她。以為今次得米,Lynn在情人節公開承認收到城城送的鑽石吊墜,高調晒命卻辣㷫男友,搞到城城發晦氣話:「唔係我送。」同女友冷戰,多嘴Lynn惟有忽然同男友劃清界線,以朋友相稱。迫婚玩大咗,Lynn惟有微博傳情:「可以回到從前嗎?」博同情。

笠水收聲
高調晒愛之後,被城城同小美輪流鬧爆,熊黛林知衰馬上收口。於23日(週四),熊否認跟城城嘅戀情,更宣稱同佢只係朋友。當日,熊黛林喺微博感嘆想回到從前。

否認送鑽
同日(21日),城城出席活動時表示冇送過鑽飾畀熊黛林,更唔知係邊個送畀佢(Lynn)。

多嘴出事
本月21日(週二)熊黛林擔任珠寶模特兒時大晒幸福,自稱情人節收到鑽石吊墜,辣㷫小美同城城。


31歲南京模熊黛林(Lynn)因06年拍郭富城〈風之子〉MV撻着。拍拖6年間,多次傳出離離合合,但冇次真。直到Lynn今年情人節多嘴爆收鑽石吊墜,再度高調談情,辣㷫男友和其經理人小美下封嘴令,迫Lynn收聲。

放料惹禍
一直做郭富城背後女人嘅熊黛林,身份雖然未被確認,但多年來,多次被影到與城城好友出席飯局,感情穩定。
2月14日情人節,熊黛林在活動上高調發表甜蜜宣言:「收到鑽石吊墜,不過邊個送就唔好開名啦!」此話一出,據知令小美和城城不滿,知情人士透露:「小美不嬲唔鍾意城城同Lynn拍拖咁高調,加上之前幾次,好似08年影到Lynn生日,攻城33小時;又或者09年,Lynn生日人肉速遞飛去泰國餵城城,次次都有記者影到,擺明有人想做新聞,小美唔想城城被人利用,已下令Lynn唔准將戀情掛口邊,點知Lynn今年話見到有咁多藝人生龍B,諗住乘機迫婚,但城城啱啱開完個唱,反應好好,梗係事業行先,Lynn就迫男友2年內要娶佢,否則唔結就分,城城都拖住先。今次Lynn自爆收禮,再度激嬲城城,城城就乘機攞番個主動權,要Lynn收口。」

風騷撐場
去年12月,郭富城舉行一連十七場《舞臨盛宴世界巡迴演唱會2011》,當時熊黛林高調現身支持,仲捧足3場。尾場時,佢更帶埋熊媽媽(右)睇show,十足女主人一樣,可惜事隔2個月,女主人風騷不再。

生日攻城
自與城城戀情曝光後,熊黛林幾乎每年城城嘅生日都會「送上門」,過夜後由男友的七人車接載離開。

仲未分手
辣㷫城城同小美,熊黛林知驚馬上收口。本月23日,熊黛林出席一手表活動時即改口風,突然發表單身宣言,稱自己從無認過(戀情),更賭氣祝福城城早日收到女友結婚。不過據知情人士表示:「Lynn其實無同城城分手,今次冷戰都係嚇吓Lynn,等佢唔好再咁多口。」以為迫婚成功,Lynn今次真係玩大咗。

麥玲玲批「富黛戀」隨時玩完
郭富城同熊黛林玩假分手,玄學家麥玲玲睇過2人八字後,指分手隨時變真:「今年係佢哋感情關鍵之年,熊黛林受到天剋地沖,感情方面唔會係原地踏步;如向好發展,同城城嘅關係會有所突破,戀情將逐漸公開或者結婚,但如果冇喜事化解,則有重大嘅負面衝擊,分手係在所難免。」城城聽到好識做喇!

唔結即分
圈中因為催婚唔成而分手收場的情侶都唔少,近年就有周星馳、張可頤同周麗淇都同一命運,既然感情穩定又公認恩愛,就快啲結婚啦!

周麗淇急睇婚紗
32歲周麗淇09年暗交紗廠太子爺Eric,但太心急結婚的她去巴黎狂睇婚紗被踢爆,返香港又一廂情願向朋友宣布喜訊,埋門一腳迫婚失敗嚇走闊少。

周星馳唔肯結婚
49歲星爺同于文鳳拍拖10年,外界都認定于文鳳係真命天女,可惜星爺一直唔肯求婚,搞到于文鳳心淡,09年主動向星爺提出分手,更火速搭上創興銀行太子爺廖堯城。

張可頤唔生仔
最近轉投王維基新電視台的42歲張可頤,去年8月突然同拍拖3年,有十億身家的金融界男友曾安邦(OB曾)分手,原因是男友要求她婚後要全面退出娛樂圈,立即生仔,張可頤事業心重,故決定分手。 ####


唔係我送喎!唔好問我!真實對白


城城同經理人小美(右)19年來合作無間,對於城城嘅戀情,小美相當緊張。


《壹週刊》圖片


《蘋果日報》圖片


《忽然1周》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()