26/2買餃餵仔陳敏之週日(26日)出席完《東西宮略》宣傳活動後,駕車到將軍澳買餃子又買糖水,全部2人分量,然後駕車返回清水灣半島住所,買埋外賣畀男友醫肚,呢位「西宮」娶得過啦!

《東西宮略》本週首播,難得陳敏之升呢做女主角,同陳法拉例牌爭寵志在輕輕鬆鬆得啖笑!現實中陳敏之當然唔使同人爭,事關同做燈飾生意的男友雷偉信拍拖7年,感情穩定;本刊更發現2人原來在2010年已聯名購入將軍澳497萬清水灣半島單位共建愛巢。本週一(27日)陳敏之接受本刊訪問時承認兩年前已跟男友同居,不過33歲的她搵錢排第一,「家事業幾好,唔想嘥咗呢個機會。」升呢唔恨結婚。


陳敏之去年在《怒火街頭》演「索腿天后」,赤裸跑街追賊一幕令人印象深刻,搏老命換來意外跌傷令鎖骨骨折,養傷期間又發現腎功能出現毛病兼面腫,可謂多災多難。

押後婚期
不過付出得回報,15歲入行做model、加入無綫10年後嘅敏之,去年終憑《怒火》勇奪「最佳女配角」。本週首播的《東西宮略》亦擔正做女主角,飾演夏迎春跟陳法拉飾演的鍾無艷大鬥法。嚟緊未播的《當旺爸爸》和《回到三國》都屬一線女角,迅速升呢!本刊更發現,陳敏之其實已跟拍拖7年、做燈飾生意男友William(雷偉信)共築愛巢,於10年4月聯名以497萬購入將軍澳清水灣半島一高層998平方呎單位,現市值達590萬。據知情人士透露:「陳敏之男友打算一齊買樓後就結婚,點知買樓後,敏之拍戲就跌傷鎖骨,休養一排後跟住大把嘢做,仲有主角做,所以到家都唔肯嫁住,話就話要養好身體生BB,等多一、兩年後去小島結婚,其實係怕高峰期嫁人,驚影響事業喎!」

逐漸升呢

「唔想嘥機會」
本週一記者致電陳敏之,起初她不肯談買樓和感情事,但當記者表示已查到她與男友的聯名單位後,她便承認現正跟男友同居。 F:《FACE》 陳:陳敏之 F:聯名買樓係咪打算結婚?陳:係有呢個計劃,但唔係家。當時買樓係為咗儲錢,見樓市幾好咪買囉,租屋都要畀錢啦! F:你話過恨嫁,點解唔結婚呢?陳:冇乜所謂,家事業幾好,唔想嘥咗呢個機會。 F:男友冇催你結婚?陳:佢唔會催我,佢都鍾意工作。 F:家係咪同男友一齊住清水灣半島?陳:可以咁講,都冇乜所謂,冇乜話要……一對情侶拍拖都係咁啦! F:個單位成497萬,男友畀錢?陳:錢呢方面唔答喇!

五癆七傷
今年33歲的陳敏之,入行10年都算多災多難,早年做小室哲哉徒弟冇碟出,10年拍《公主嫁到》時,因頭飾過重而弄傷頸椎;之後拍《怒火街頭》一幕追賊戲時,意外跌低撞到渠蓋,導致鎖骨骨折,養病期間又驗出腎功能出現毛病,可是服用西藥時又出現面腫等後遺症,經過幾個月治療和休養,去年底才全面復工。陳敏之治療期間曾在微博大吐苦水,呻傷口極痛;但坐在與男友聯名的新居望住窗外的海景,覺得悠然自得,很滿足。

西宮陳敏之:我唔會學佢哋!
鍾無艷的故事至少有3個版本,最早期是85年鄭裕玲和陳秀珠的電視劇《金裝鍾無艷》、01年電影版則由張栢芝和鄭秀文拍梅艷芳做齊宣王,拍過鍾無艷都係巨星,陳敏之呢次行運行到腳趾尾。而佢就話:「有參考過佢哋演出,但我唔會學佢哋,我演繹方式會唔同!」 ####


未婚夫雷偉信陳敏之男友雷偉信甚少在公開場合露面,09年陳敏之在銅鑼灣卡拉OK慶祝30歲生日,男友專誠嚟一齊切蛋糕。《壹週刊》圖片


愛巢就腳 10年同男友秘密以497萬買入清水灣半島998呎單位,返電視城只係5分鐘車程。本來打算結婚,但陳敏之因事業突然起飛,決定延遲拉埋天窗。《蘋果日報》圖片


揸車返閨


去年陳敏之在《怒火街頭》演妓女,雖然半裸跑街一幕係替身,但惹起城中熱話,陳敏之更因而受TVB重用。


陳敏之更憑《怒火街頭》首次在去年台慶獲得「最佳女配角」獎,上台領獎時喪喊有聲冇眼淚演技爆燈。


正在播映的《東西宮略》,陳敏之(左)終拍住陳法拉雙雙擔正做夏迎春,佢仲話:「奸角我都鍾意演。」有難度至有得發揮咁話。


陳敏之主演的劇集將一部接一部,同楊怡合作的《回到三國》(上圖)及《當旺爸爸》排緊期播映。


拍《怒火街頭》跌傷鎖骨,陳敏之在微博亦放了一張血流披面的劇照來交代,又說:「看了怒火出事前拍下的片,還是不敢看,有陰影,失落中。」似乎傷痛唔只在於肉體,心靈其實仲傷。


因腎病要服用西藥引致副作用,陳敏之面部浮腫變pizza臉,被迫全面停工,直至去年才復工接拍《東西宮略》。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()