老公,聽話啦!(設計對白)

雖然同舊愛鄭嘉穎重拾舊歡,但佘詩曼依然緋聞纏身,近日再被指趁男友離橫店返港,與首度合作的人夫胡軍,包房撐枱腳。原來阿佘多年來更一直跟於去年結婚生埋女的前度陳浩民,保持密切聯絡。據了解,過去每次到橫店開工,阿佘都要求陳浩民安排保母車接送,甚至想做埋陳浩民女兒契媽。為防阿佘掟煲唔掟蓋,加上有狼啜陳嘉桓前科,為箝實偷食陳浩民,陳太蔣麗莎做足防禦措施,早前帶住未夠兩個月的B女到橫店,全天候監控,啟動「防佘」警號。

晚飯走唔甩

胡軍陪兩晚
上週二(二月七日),佘詩曼飛返杭州橫店,為電視劇《建元風雲》開工,鄭嘉穎孭飛的內地劇《英雄》未復工,男友人在香港,阿佘到埗後即相約同劇合作對手胡軍撐枱腳。晚上八時半,在下榻的國貿酒店放低行李後,阿佘飛車到貴賓樓中菜廳會合胡軍,磨足三粒鐘,接近凌晨才離開;上車時,在人前一直刻意分開等車的胡軍,忍不住出手扶阿佘上車。翌日黃昏六點,二人收工後,胡軍又用自己的平治七人車,載阿佘外出食飯,由於當日氣溫得零度,為免阿佘凍親,胡軍等七人車抵達酒店,才叫助手通知阿佘出門口,十分細心。據了解,阿佘鍾意掟煲唔掟蓋,每次到橫店開工,都會叫陳浩民安排保母車接送,雙方保持密切聯絡。但今次有「新歡」連續兩晚陪食,加上陳浩民老婆帶住未夠兩個月的B女到橫店監控實,阿佘唯有稍為避忌。「呢幾年阿佘返內地拍劇同做活動,每次都會有專車安排,但阿佘依然叫浩民搵司機接送佢,就算浩民舊年結埋婚,佢都冇改呢個習慣。今次佢知道浩民老婆喺橫店,先改用劇組車,不過而家又有胡軍車接送。其實浩民都好唔理老婆感受,仲話要搵阿佘做囡囡契媽,當正阿佘係一家人,浩民老婆好唔開心,不過內地女人EQ好高,只係反對俾個女同阿佘上契,冇講其他嘢。」知情者說。發生狼啜陳嘉桓事件,又要杜絕老公跟阿佘藕斷絲連,女兒雅薷出世唔夠兩個月,依然未收身的蔣麗莎即時做嘢,農曆年後,堅持帶同女兒及保母飛橫店,日日mark實老公。

箝實食晏
陳浩民跟老婆連日來在拍攝場地附近的餐廳食晏,之後浩民太推住BB車買小食打發時間。

唔返鄉下
「浩民老婆本來諗住喺香港坐完月,就返喺湖南長沙屋企,諗住有爹哋媽咪幫手照顧個女,不過知道阿佘呢段時間喺橫店開工,佢就改變主意,帶埋個女去嗰邊,表面上就話浩民掛住個女,其實嗰度空氣、環境都咁差,個女又咁細,係人都知咁做唔係咁好,但佢決定等到浩民拍完個劇先一齊走,之後直接返香港擺百日宴,免得自己唔喺度,浩民又亂嚟。」正在橫店拍《濟公2》的陳浩民,被老婆吼實甩唔到身,一日兩餐,亦冇再跟大隊出外覓食。

主動要求
上週四(十月九日)中午,著住戲服的陳浩民,跟老婆在港式餐廳《大城小廚》食晏,陪老婆坐唔夠半個鐘,他已趕住走,返回影廠開工,帶住女兒的蔣麗莎,留在餐廳等陳浩民的保母車折返,之後坐車到附近的街邊檔走了一轉,便返回酒店,等晚上老公收工。日日被老婆鎖住行蹤的陳浩民,見到記者亦交晒戲,幫手餵奶抱女,用iPhone替女兒影相,又夾餸俾老婆,要乜有乜。離開餐廳時,他更刻意自爆:「我特登叫老婆嚟橫店,因為要同佢一齊過情人節。」原來如此。

七國咁亂

貪就手
陳浩民靠把口氹掂唔少女,手法習慣有殺錯無放過,又鍾意拍劇向拍檔落手,貪方便。

葉璇
2000年合作《封神榜》及《一網情深》傳出戀情,多次被拍到同車互送對方回家,及女方到他家中過夜,戀情維持一年。

佘詩曼
2002年合作《情緣汽水機》撻着,拍拖四年離離合合。

鄭家榆
2006年拍台灣偶像劇《愛情機器》鬧緋聞,之後兩人加入同一家經理人公司,同年合作《包青天》被發現經常互去對方的酒店房相聚。

陳瑀涵
2007年,陳浩民被拍下與代表台灣參選亞洲小姐,上圍超大被指「籃球胸」的陳瑀涵約會。

鍾欣桐
2010年在內地合作拍《大唐女巡按》,陳浩民酒後除剩內褲大鬧酒店,並不斷拍打鍾欣桐的房門。

蔣麗莎
2011年,陳浩民與年輕16歲的國產35E女模蔣麗莎拍拖兩年奉子成婚,同年誕下6.6磅女兒陳雅薷。

陳嘉桓
2011年,陳嘉桓在橫店與馬德鐘、陳浩民消夜,卻被喝醉的陳浩民箍頸強吻上下其手,慘被非禮的陳嘉桓報警求助,及後陳浩民公開道歉,才為事件畫上句號。 ####

 
知道有記者在場,陳浩民即抱女餵奶,更誇張氹女開心。


食完晏,浩民又俾老婆mark實食晚飯,冇約劇組人員。






為避前度,陳浩民刻意跟老婆女兒住在日租150蚊的平價汴京大酒店。


扶上車


阿佘偷笑放完假返橫店開工,阿佘即約胡軍撐枱腳,二人當晚包房食飯三粒鐘。


胡軍接棒連日來外出,記者發現阿佘不是改坐劇組車,就是坐胡軍掛京字車牌的平治七人車。


胡軍在《建元風雲》孭正男一,戲份極高的他,通常早上六點開工,未埋位時,扯煙提神。


在攝影棚等埋位,阿佘甚少周圍走,多數靜靜坐在一角呆等。


返內地拍《建元風雲》,有指馬浚偉跟國內對手何彥霓撻着,收工後不時相約打羽毛球,男方在片場亦主動拉住女方傾偈。



 















arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()