對於復出傳聞,彭羚斬釘截鐵表示:「全部都係假,我只係幫Wyman!」素顏的她,更皮膚白滑保養得宜!

退出樂壇的彭羚,近日為好友Wyman的作品展擔任嘉賓重踏舞台,外間一度盛傳她復出,英皇甚至開出1,500萬天價做十場演唱會利誘出山,但通通被彭羚一口拒絕。重金亦無法打動林太開金口,除了因為林海峰唔批准,最主要原因係Cass想一心一意照顧兩個女。老公搵到,又肯將半億身家俾老婆揸手,富貴林太,根本唔憂唱。

重金請出山
以填詞人身份成功在紅館舉行一連六場作品展的黃偉文,邀請群星友好拱照舞台,但音樂會焦點,始終落在退出樂壇十三年的彭羚(Cass)身上,雖然只做頭尾兩場嘉賓,但她金口一開,便成功將音樂會推上高潮。近日盛傳彭羚將全面復出,英皇、東亞以及黃栢高,均以天價搶飲頭啖湯,當中英皇開出一千五百萬做十場演唱會的天文數字作利誘,可惜全部被拒諸門外。「過去十年不停有人游說Cass出山,除咗出碟、開演唱會,仲不斷有時裝、化妝品牌,想請佢出function,係咁意做一個鐘就有過百萬落袋,但Cass通通唔答應。後來大家知道Cass肯幫Wyman做騷,好多搞手就搏命搵佢開演唱會,英皇出到一百五十萬一場,個價高過晒徐小鳳、許冠傑復出,仲話一次過俾晒千五萬幫佢搞十場,但Cass完全唔心郁!」知情者說。

俾面派對
曾經攞過最受歡迎女歌星的彭羚,雖然退下火線多年,但賣相靚聲都保持水準,大有條件再戰樂壇,只是老公林海峰全面反對太太重操故業。「阿Jan唔想老婆再出嚟唱,佢思想比較大男人,怕Cass復出會影響屋企,既然自己又搵到錢,唔使老婆幫手,所以多多錢都無得傾!」Cass身邊人說。今次Wyman能夠攞晒彩,請到彭羚復出舞台,亦得林海峰肯俾面。「七年前,阿Y諗住開小型音樂會,打過俾Cass,當時佢一口拒絕,所以阿Y無諗過可以請得郁Cass,好彩呢幾年阿Y同阿Jan熟落咗,一早同阿Jan申請話要搵佢老婆幫手,講到尾,係阿Jan俾面阿Y,Cass先至有得做演唱會嘉賓。」

樓錢揸手
復出價吸引,但彭羚完全唔覺可惜,事關兩個女兒仍在求學階段,她寧願全心全意照顧家庭。「Cass好錫兩個女,大女林泳啱啱升上中學,本來讀開女拔,英文成績仲好好,偏偏中文閱讀理解追唔上,兩公婆商量過,唔想個女讀得咁辛苦,舊年就幫佢轉咗去漢基國際學校;細女林清就喺女拔讀小學,功課都好多,雖然Cass都有興趣再唱歌,但佢最聽老公話,阿Jan唔贊成,佢都覺得睇住兩個女重要過賺錢。」彭羚身邊好友說。上週五(二月十日),細女林清就讀的女拔舉行運動會,前一晚才做完Wyman音樂會嘉賓的彭羚,晨早便陪住囡囡參加運動會,直至下午四時,母女才一齊離開釜山道運動場。對於復出一事,她親口大力澄清:「全部都係假,我唔會復出,只係幫Wyman做嘉賓。」之後向記者道別,由司機送返南山別墅寓所。唔俾老婆復出,林海峰做DJ拍戲拍廣告做配音開棟篤笑,賺錢能力相當驚人,早年投到以Cass為名的CA車牌送給老婆外,買樓亦一定加埋老婆名,即使近年未有再置業,但有指林海峰一直與彭羚有聯名戶口,將全副身家交給老婆管理,手握財權,彭羚根本唔志在復出。

開騷袋半億
過去10年,林海峰除了在電台開咪,更一共舉行了5次個人棟篤笑,次次都大收旺場,每次開騷,他更會親自設計紀念品,賣得又賺得多,進賬經常多過演出酬勞。唔計電台開咪,林海峰十年已經袋過半億,收入驚人。

全職主婦
43歲的彭羚,有「商台家嫂」之稱,九○年出道,被封為實力派歌手。九三年,彭羚簽約百代唱片,翌年推出專輯《未完的小說》,憑《讓我跟你走》一炮而紅。九五年是彭羚事業高峰期,先後推出《如夢初醒》及《窗外》兩張專輯,銷量報捷,歌曲《小玩意》讓她橫掃年尾各大頒獎禮大獎,包括「叱咤女歌手金獎」、「勁歌總選最受歡迎女歌手」,與Sammi、葉蒨文等叮噹馬頭,並在紅館舉行首次個人演唱會;九八年與林海峰拉埋天窗,翌年誕下大女林泳。當時Cass仍活躍樂壇,並首度以性感造型拍攝纖體廣告,直到○四年誕下細女林清,自此絕迹演藝界做全職家庭主婦。 ####

 
上週五,細女林清學校舉行運動會,彭羚陪住愛女參加田徑賽跑,素顏的她,細心幫女兒換運動衫,還緊張地行嚟行去。

 




友善回應記者後,彭羚急急離開,保持一貫低調作風。


無唱歌十幾年,彭羚仍能保住靚聲和歌藝,除了個人作品《小玩意》,與容祖兒合唱《心淡》,一樣技驚四座!


Wyman的首場作品展在上週四舉行,完騷後一班歌手在後台開香檳,但Cass唱完已經走人。


林海峰答應Wyman,俾老婆做嘉賓上台唱《小玩意》,阿Jan帶埋十三歲大女林泳撐場。


○六年,蔡一智結婚,Cass陪住老公出席婚宴。


林海峰親自駕車接Cass及女兒返家,二人向記者揮手,動作一致。


本週一,林海峰出席活動,坦言如果老婆台上唱《小玩意》,他在家中便會唱《垃圾》,個女就唱《你沒有好結果》,否定老婆復出之說。


上週四,彭羚演出完馬上換衫,匆匆離開紅館。


退出後,彭羚專心相夫教女,一家大小起居飲食,亦由她負責。






當年Cass獲欽點演出鄧麗君舞台劇。


事業高峰期,彭羚與Sammi曾鬥得難解難分。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()