為怕與雙非孕婦爭床位,陸永兩公婆早早已預定浸會醫院,不過當日老婆突然作動,也險要衝閘入急症室。

陸永女兒搶閘,成為娛圈第一個出世龍B!原本預產期是三月的「陸柔」小姐,因為爸爸陸永犯禁,明知老婆將近臨盆,照搬入位於鰂魚涌月租三萬的千呎新居;入伙當日,老婆突然作動,搞到兩公婆倒瀉籮蟹,趕生6磅15安士B女。

動胎氣衝醫院
去年九月,組合「農夫」成員陸永與十九歲女友Rainah奉子成婚,為過二人世界,一直心思思買樓。「陸永係獨子,一向同父母住,結婚之後,一家人住埋喺一齊就有啲逼,所以一直好想搬出去,但因為太太有咗,唔敢搬住。」知情人說。早前陸太Rainah見懷孕情況穩定,便和陸永開始物色新居,終於在農曆新年前,於舊居附近的康怡花園,睇中一個月租三萬的過千呎單位,兩人更不理會孕婦不宜遷居動土禁忌,春節假期後遷入新居。入伙當日,Rainah便因為動胎氣的關係,突然作動。「佢哋啱啱搬,都未執好間屋,Rainah就嗌肚痛,倒瀉籮蟹嘅陸永即刻送老婆入院,十足班雙非孕婦,要衝閘入急症室。」二月七日晚,陸太剖腹誕下六磅十五安士龍B女;並改名陸柔。陸永和太太湊B零經驗,但仍打算親力親為。「佢哋無打算請菲傭,話唔放心交個B外人湊,不過陸永媽咪都答應咗會幫手。」陸太已回家坐月,陸永如非工作,大部分時間留在家中陪老婆,齊齊食坐月餐兼學湊B換尿片。「BB對眼又大又黑,似足媽咪;手腳長長就似爹哋。」陸永結婚未有擺酒,但就打算搞百日宴請親屬好友。

唔黐陳冠希仲好
「農夫」陸永和C君脫離舊老闆陳冠希後,與經理人DJ Tommy合組TG經理人公司,接Job搵銀更勝從前,電影、內地巡迴酒吧騷,大小通吃。雖然未有出碟一年,但二人估計年入超過五百萬以上,可以脫貧搵到首期買樓,但礙於市道不明朗,才不敢輕舉妄動。陸永成家立室搬入千呎屋,拍檔C君也豪擲三十萬,訂了一部紅色Audi A1,新玩具五月到。

密執五百萬
過去拍住陳冠希(Edison)好睇唔好食,「農夫」離巢後,密食當三番,過去一年執超過五百萬。 ####

 
陸永的B女「陸柔」,雖然早產一個月,但都有6磅15安士重。


湊女初哥陸永,小心翼翼托着女兒,這幾天兩公婆還日日跟太太的外婆,深造如何湊B。


陸永特別挑選離舊居不遠的康怡花園為新居,方便母父探訪。

 
陸永同太太Rainah奉子成婚,結婚沒有擺酒,但就打算擺百日宴,宴請至親好友。


兩部賀歲片《八星報喜》和《喜上加囍》,陸永都有份參與,大小通吃,在《喜》片上,還力追吳卓羲女友張馨予。


農夫和麥玲玲份屬好友,陸永為女兒改名前,特意諮詢麥玲玲意見才定名「陸柔」。


陸永成家立室搬新居,C君也換靚車,買入三十萬紅色新Audi A1。


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()