余文樂一心諗住借I.T沈氏兄弟幫手打入潮人殿堂,可惜自家品牌頭炮未如理想,想再添食有難度。

潮人余文樂近年成功埋到上市潮鋪I.T老闆沈嘉偉兩兄弟堆,令佢有野心仿效死敵陳冠希(Edison)出自家品牌,取代Edison潮界達人地位。幾經游說,於上年成功冧掂沈氏兄弟出資成立個人品牌Common Sense(CMSS),更成功借I.T效應拉攏日本潮牌Luker crossover。開波係威係勢,但事隔大半年卻再冇新貨出街,據知上次余文樂主理的潮服滯銷,但佢仍然未死心,最近不斷死沈氏兄弟再出資,可惜沈嘉偉見過鬼怕黑,將余文樂的CMSS新系列一拖再拖。樂仔想做潮神,打多幾次邊爐先掂喎!


余文樂同死敵陳冠希由爭女鬥到落潮界,上年余文樂終得嘗所願,上年四月成立的自家品牌CMSS,有I.T老闆做後盾,出面搵到Luker by Neighborhood及Bape搞聯乘,當時余文樂更說:「Common Sense同Luker係一樣新嘢,咁Luker隻藍色又同Common Sense隻藍色好似,所以我覺得好合襯。」擺明想長做長有。

自稱家人
黐到沈氏兄弟呢對富豪朋友,余文樂當然唔敢怠慢,平時跟出跟入做傍友,更於facebook開咗個叫”family day!!!”嘅相簿,專放同沈嘉偉細佬阿B(沈健偉)一齊嘅生活照,真係一家親。

潮貨變死貨
但據知余文樂上年聯乘的CMSS潮貨,其實銷情並唔理想,賣剩唔少變死貨砸喺倉。據知情者透露:「其實阿樂一直都想好似Edison咁有自己品牌,近年佢埋到沈嘉偉堆,佢同阿B(沈嘉偉胞弟沈健偉)最friend,最終冧掂阿B出錢出面幫佢搞品牌CMSS,仲搭埋路搵Neighborhood主腦瀧澤伸介同Bape嘅Nigo聯乘搞大CMSS,不過上次批貨反應麻麻,剩低啲死貨喺倉。」自去年6月CMSS×Bape出tee後,CMSS便一直未有新搞作,但據知余文樂仍未死心,可惜沈嘉偉未肯落搭之餘,連I.T內部職員都怕咗佢。知情人士續說:「雖然事後阿樂一直想再出新嘢,又提議食住上次同Nigo條水,想再同Bape搞crossover,不過I.T都只係一路拖字訣,加上佢批貨嘅設計搞到好亂,阿樂對設計冇乜概念,成日唔知想點,啲設計改完又改,搵I.T班人嚟搞,所以個個都怕咗佢,唔多急同佢再搞產品。」而I.T傳訊部經理Gloria則回覆:「未知幾時再出!」睇嚟余文樂想做潮神,仲有一段距離喎!

醒黐潮人
於10年尾的izzue×Neighborhood派對上,余文樂不斷mark實Neighborhood主腦瓏澤伸介(右一)大談時裝經,同神級潮人做friend,果然半年後就推出CMSS×Luker by Neighborhood系列。

死貨砸倉
余文樂上年首批出品的「CMSS×Luker」的產品,主打兩款服裝單品,包括有黑、白、灰三色的pocket tee及牛仔褲,售價為$699及$2,699,當初余文樂話以實用性為主,可惜班90後潮唔多buy。

猿人造勢
余文樂經沈健偉介紹識到Bape主腦Nigo,即於上年6月成功與Bape聯手推出別注T-shirt加CD的組合,成組boxset盛惠$999,仲得Nigo幫佢首〈給我一杯〉整remix版,余文樂本來諗住食住個勢再同Bape搞合作,可惜I.T始終唔落搭。

I.T多搞作
I.T旗下品牌搵名人做代言都唔夠,玩crossover食住明星效應,有時noise更勁。

izzue+sui
I.T旗下的izzue去年5月請來徐濠縈為客席設計師,有衫、褲外,更有鞋、皮帶及黑超,反應甚佳。

Miriam×Jeffrey Campbell
I.T代理的鞋牌Jeffrey Campbell去年5月邀得楊千嬅參與設計,及推出以楊千嬅洋名Miriam為名的限量別注系列。

b+ab by Gaile
09年11月,I.T旗下少女品牌b+ab,搵嚟「天王嫂」樂基兒作客席設計師,服飾由$999-$5,999不等,雖然偏貴,但反應仍然理想。

b+ab×Angelababy
10年9月,b+ab與Angelababy(楊穎)合作,推出一系列26件以「Paris」為主題的服飾,大獲好評。

水鬼升城隍
余文樂同沈嘉偉兩兄弟、郭富城、張智霖等年紀差至少10年,成班人大纜都扯唔埋,但幾年前,致力加入潮界的余文樂,不惜豪擲150萬購入寶馬5系,成功加入沈嘉偉的「玩車兵團」,以名車打入沈氏「兄弟幫」,即刻升呢!


沈嘉偉 飯局陪食以百萬貴車成功埋堆,余平時亦經常被傳媒拍得跟沈嘉偉、沈健偉兩兄弟飯局及跟出跟入的相片。


郭富城 孖住篤波為了投其所好,余常約天王郭富城結伴夜蒲兼打桌球。


張智霖 約埋開賭身為「三劍俠」之一的張智霖、余文樂當然要應酬一番,上月25日張智霖喺微博上載一幅同余玩poker的相片。 ####

 




I.T一向有贊助周柏豪同陳偉霆等人,據知不少潮童跟風入鋪買。


《蘋果日報》圖片



 
去年4月CMSS開賣時,余文樂即場喺tote bag上玩潑墨,十足設計大師。


















《蘋果日報》圖片



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()