癡漢自白 韋家雄

多得拍攝途中鬧出癩蛤蟆韋家雄想吃天鵝肉葉翠翠的緋聞,我和很多觀眾一樣,才因此對《 4 In Love》裏的這對長短腳之戀產生興趣。於是乎,一見到他倆,第一件事是誇獎韋家雄宣傳手法高招。
「唔係為宣傳,我冇咁醒!」韋家雄否認宣傳,亦否認了自己對葉翠翠動過情:「我哋第一次合作,係想幫翠翠入戲!」
「係咩?我唔知喎……」擺明未夾過口供,翠翠的表情有點錯愕:「多謝!」
我再問翠翠,有沒有多少覺得韋家雄對自己好過頭?翠翠交番個波畀韋家雄:「咁你有冇呀?」
韋家雄一本正經回答:「入戲時要投入感情,拍完就要脫離感情,我反而會避開佢唔見、特登唔聽佢電話。」
翠翠明顯不太習慣被人拒絕,當面篤爆:「我都冇打過畀你……我要澄清呀大佬!」然後,韋家雄露出招牌傻笑尷尬圓場。
47歲的韋家雄與 30歲的葉翠翠, 5呎 4吋奀茄(韋卻自稱 5呎 7)遇上 5呎 9吋的港姐,不只回應緋聞時各執一詞,整個訪問過程,即使並肩而坐,內容和眼神也從來沒有對上 channel、擦出過火花。翠翠一味說自己不貪錢不求高帥富,刻苦耐勞默默耕耘;韋家雄的主題則是創造無數經典的金牌大導金像編劇韋家輝:「有個咁叻嘅大佬對我嚟講從來唔係負擔,我都有人欣賞㗎。」
電視劇情所以破格,是因為在現實中發生的機會微乎其微。欣賞韋家雄的人,我想,應該不會是葉翠翠。

韋家雄,今年 47歲,做廣告攝影師入行, 89年入讀亞視藝員訓練班走到幕前, 95年加入無綫。
外形所限,角色幾乎清一色懵盛盛、傻更更,代表作是《真情》裏的大力。雖然有個在圈中地位超然的哥哥韋家輝,韋家雄整個演藝生涯都堅持劃清界線不肯叨光。
正職是無綫大綠葉、副業設計燈光裝飾布置自設工廠,入行二十多年一直低調,直到去年九月在微博上瘋狂上載與葉翠翠甜蜜合照,和「回到家掛住你添」、「兩口子太開心啦!」等等愛的宣言,成為電視城癡漢代表人物。
現實裏面我其實好有自信,鍾意佢就會約佢出街,但一定唔會喺社交網絡咁寫法。話我高攀葉翠翠冇所謂,做乜都係幫自己入戲啫,但係雜誌話我喺女廁門口等佢出嚟,我覺得好猥瑣囉。我根本就冇做過,真係好 hurt。
計落我都單身咗十年。細個阿爸唔顧家,拋妻棄子,我成日提醒自己唔要重複佢行嘅路,想不到,同個女朋友拍拖九年,對方向我提出分手,話我對朋友仲好過對佢喎。我份人好衰,成日思想同行動唔一致,明明好想佢留低,硬係講唔出口,就好似 96年阿哥拍《一個字頭的誕生》搵我做一個角色,明明劇本吸引好想拍,都係拒絕咗。無謂啦!掂咗,人哋話我靠阿哥;唔掂,又話畀機會我都唔識珍惜,更加衰多幾錢重。我哋兩兄弟感情好好,似足佢筆下好多電視劇都會有嘅情節,阿媽係單親,窮,但係兄弟姊妹感情好好,大佬永遠好錫阿媽、錫細佬妹。


我阿爸開塑膠廠,生意愈做愈好,不過一發迹,就同個秘書搞埋,乜都冇留低就走咗,嗰年我十歲。阿媽同我哋四兄弟姊妹窮到連公屋嘅租都畀唔起,餐餐蝦醬撈飯,兩兄弟 12歲就要喺茶樓賣點心、送汽水、幫鯪魚肉檔批魚肉、做停車場看更賺錢。啲廚房佬落場好鍾意打我、又攞啲油漆喺我心口畫公仔,因為嗰年興《龍虎門》。我阿哥好腍善,佢大得我兩年,冇得幫我出頭,自己都成日俾人打。阿媽好硬頸,唔肯搵阿爸,我偷偷去阿爸太古城屋企問佢攞錢,見到佢哋一家開住冷氣打邊爐,返到嚟喊住講:「阿爸好有錢……佢哋打邊爐呀……」呢一幕,阿哥寫咗落劇本,嗰套劇叫做《新紮師兄》。係㗎,屋企好多經歷,阿哥都寫咗落電視劇。
我哋住唔起華富邨,搬去土瓜灣投靠舅父,咪就係《新紮師兄》入面個舅父東囉;講落,我阿媽真係有啲似蘇杏璇㗎。阿哥叻,對我嚟講唔係壓力,我都有人欣賞㗎。家我搞緊個劇本,係一個有關平行空間、利用時差改變命運嘅故事。我負責導演同劇本,家搵緊老闆囉。冇錯,阿哥係地位高、識得好多老闆,但係我都入咗行 23年,朋友都唔少㗎!


 
95年韋家雄過檔無綫,參演《真情》,在劇中與低低哋的苑瓊丹被配成一對,更曾傳出緋聞。《蘋果日報》圖片


葉翠翠 韋家雄
20年以來,韋家雄刻意在工作上與韋家輝保持距離,私底下其實兄弟情深。


葉翠翠 韋家雄
韋家雄 12歲撞破拋妻棄子的父親與二奶在太古城家中開冷氣打邊爐的一幕,被韋家輝寫在《新紮師兄》裏。


股神重生 葉翠翠

葉翠翠,現年 30歲, 05年度香港小姐競選大熱,兼是非多多風頭躉。 08年,葉與新加坡富商黃有龍傳出緋聞,月入 1萬卻突然一口氣購入兩層賽西湖千萬豪宅,一夜暴富。葉翠翠否認緋聞否認暴富,解話是與家人買股獲利,從此成為城中名嘴和股票專家揶揄對象。黃有龍 09年與影星趙薇結婚生女後,葉翠翠再沒有緋聞傳出,與港男高鈞賢也分了手,自稱現在單身。
至於去年 9月傳出被韋家雄力追,葉翠翠回應:「有啲人,第一眼見到佢你就知冇可能。」搵男朋友,我從來唔覺得一定要搵又靚仔、又有錢,仲要職業高尚嘅男仔。我覺得只要你愛對方,乜嘢都唔重要。要搵一個職業好、搵到錢嘅人有幾難?用條件去衡量一個人好容易,但係搵到真正對自己好嘅人最難。至於高度係唔係戀愛限制?我未試過俾矮過我嘅人追求,真係唔知。不過呢個世界乜都有可能發生,我都試過同朋友眼中「唔係吓嘛」嘅人一齊。
當人喺戀愛當中,好似生活嘅帳篷入邊,人哋講咩都聽唔到。對我嚟講,揀男朋友只得一個要求,一定唔可以係圈中人,太複雜啦!透明度太高啦。 08年嘅緋聞(黃有龍),點解會承受咁多,係我自己選擇。對方唔想公開呢段感情,我就選擇自己一個人揹晒上身,以為沉默真係可以保護呢段感情,等我一個去承受所有罪名。呢幾年,周不時就有新聞就有罪名強加喺我身上,如果係事實嘅話,點解冇人影到呢?如果真係如大家所講,條街咁多人、咁多記者,點解一張相都冇呢?原因好簡單,因為係假囉!咁多年過去,不斷被人抽水,明示暗示我係做新聞,唔緊要……我明白,跟風吖嘛,希望真係有幫到佢啦。一個女仔,一段咁長時間俾人針對俾人圍剿,其實係好事,經過呢一段,我人生豁達咗、諗嘢成熟咗,唔識我嘅人先至需要靠娛樂新聞去了解我,真正喺身邊嘅人唔需要,佢哋清楚我為人。做人唔介意得咁多,最緊要做好自己,時間可以證明一切,觀眾睇到、監製睇到、工作人員睇到㗎。


葉翠翠 韋家雄
08年與富商黃有龍傳出緋聞, 09年黃有龍與趙薇結婚生女,葉翠翠說當時為了保護戀情才選擇沉默。


葉翠翠 韋家雄
與港男出身的高鈞賢分手後,葉翠翠說:「以後都唔會再同圈中人拍拖,透明度太高、太複雜。」《壹週刊》圖片



去年 12月因為胰臟瘤入院做切除手術:「個天對我好好,所以個瘤係良性。」《蘋果日報》圖片


我都係呀,額頭寫住老襯兩個字。我 20歲就開始靠自己,一分一毫都係自己辛苦搵返嚟,所以守財守得好緊要。一部焗爐,都要格價。我屋企環境本來唔錯,中學仲有得去英國讀書, 97年金融風暴屋企變咗負資產,冇晒錢急 call我返香港讀大學。外國返嚟政府冇資助,要自己供自己,做 model、馬會同獸醫助護,同一時間打三份工,交晒學費,月頭得 5百蚊,我撳佢出嚟,真係諗唔到點用好,係食包定食麵好。以前覺得自己好慘,其實有幾慘啫,起碼仲讀大學喎!比起家三日冇得瞓,更加唔算得係咩!就算舊年胰臟生瘤,我始終覺得自己好幸運,因為個腫瘤係良性。個天不斷畀鍛煉我,又不斷畀機會我,你話我係唔係好幸運先?


天生一對


韋家雄說,覺得他天生是懵人的,除了監製,還有損友們:「 03年離開 TVB,朋友攞咗我一嚿錢積蓄同長期服務金話去投資,冇耐就話我聽蝕晒。前排聖誕,我話唔去,有個朋友又係都要捉我去話請食飯,又嗌餸又飲酒,埋單 7千蚊,佢先至話冇帶錢。邊個有心搵笨,我知㗎,我唔係心痛啲錢;係心痛個朋友,唔好篤爆啦,心知咪算囉。」
韋家雄未講完,葉翠翠搶住答:「係啦,我哋呢種人額頭鑿住個『蠢』字,專俾人搵笨㗎,好似我之前買焗爐之嘛,又話係朋友價、全城最平,好彩我格晒價,發覺佢開高咗價畀我,因為我係葉翠翠囉!」
甚麼時候,葉翠翠和韋家雄成了同類?我怎麼沒看出來?


葉翠翠 韋家雄


葉翠翠 韋家雄
去年 9月,與葉翠翠合拍《 4 In Love》被指用老歌寄意高攀港姐,韋家雄解話:「係幫對手入戲!」


葉翠翠 韋家雄


撰文:朱小博
攝影:范仲良
形象: Bryan@ the Flaming
服裝: Ted Baker
場地提供:皇家太平洋酒店



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()