上週四(9日)阿旦和阿感呢對怨侶在活動首度重逢,表現尷尬,而同場又知內情嘅DaDa亦替好姊妹出頭,藐爆男方。

32E「E奶紅姑」胸模鄧伊玲(阿旦),一直公開與TVB節目主持黎國輝(阿感)的戀情,可惜新年前男方於微博宣布分手,一句「新一年我決定擺脫過去……尋找你的沈佳宜」,單方面判5年半感情死刑。
癡女阿旦以為感情轉淡,但實情係花心阿感多年來背住阿旦溝過內地模,更明戀阿嬌(鍾欣桐)。阿感一直癡戀阿嬌,明知神女無心,依然經常在微博向女神獻殷勤,甘願自稱「小桂子」越級高攀他口中的「嬌公主」。據知曾有內地模跨境搵上門,搞到阿旦哭訴話:「啲女好cheap!未見過有女人會送上門咁賤!」賤男在身邊就真!


27歲、擁32E巨乳的阿旦,與大她4歲的阿感因朋友介紹而認識,5年半來不但高調承認拍拖又同居,更認定阿感為結婚對象。至月前二人冷戰,阿旦更搬離愛巢博男友翻兜,點知新年前阿感於微博發表單身宣言,後知後覺,苦等阿感三個禮拜才發現被飛的阿旦,在微博炮轟:「你真正要交代的是我……我們真的不行了嗎?」捱唔到七年之癢。

通頂私信
阿旦閨中密友透露,阿旦一路想結婚,但其實男方一直騎牛搵馬,曾經密會江若琳,又撩國產模,終極目標更是相識了10年的阿嬌。「阿旦成日呻話淡咗好多,阿感對其他女仔好過對佢,呢一年電話上鎖,沖涼跟身,瞓覺都放電話喺枕頭底,好多秘密,特別對阿嬌好到唔似係friend咁簡單。試過阿旦通頂做嘢,返嚟先發現阿感同阿嬌喺微博同WhatsApp傾通宵,阿感同阿嬌私信『瞓咗未呀』,又話預備禮物畀佢,阿嬌只係答吓『yes,no』,阿旦都鬧過佢『你咪一廂情願!』「阿旦覺得男友自作多情,但估唔到上個月(1月14日)佢要返內地第一次登台,叫男友同行壯膽,但阿感話要開會,實情去咗幫阿嬌(預祝)生日會做主持。點知之後報道出晒街。呢件事搞到阿旦好失望,之後兩個冇見面,諗住冷靜吓,阿感都不聞不問,之後喺微博post講分手。」

與江若琳遊日
花心男友一腳踏幾船,其中包括10年前暗交江若琳。「阿感同江Ling(指江若琳)試過一齊去日本拍嘢後好close,成日講電話約食飯,連阿旦打長途電話畀佢都唔聽。之後二人愈行愈埋,有次阿旦仲發現江Ling一晚打成8、9次電話畀阿感㖭!嗰次阿旦警告過阿感。但呢幾個月阿感又約北京model去中環飲酒。阿旦睇微博見到個女仔喺toilet自拍,而阿感就喺佢微博話『等咗你好耐,原來你在toilet影相』!阿旦喊住同我哋講『啲女好cheap!未見過有女人會送上門咁賤!』」


週日(12日) 阿旦在公司好姊妹Liz(李宥彤)陪同下,抱住愛犬憔悴遊街,拒絕回應舊情:「我冇乜嘢要講。」而週一(13日),返TVB開工嘅阿感,對本刊承認諗過同阿旦結婚:「有,只係時間配合唔到。」但問到與阿嬌及江若琳交往甚密,佢話:「做得娛樂台主播,我冇理由同佢哋唔friend㗎喎!」但喺微博孔雀開屏,呃唔到人喎!

示愛鐵證
阿旦與阿感5年半感情錯綜複雜,有指阿感經常在微博出招冧女,而阿嬌更係頭號女神,見post率極之高,每段留言仲好有遐想添!

轉移視線 花心阿感:我同阿Sa都好friend
微博爆分手,癡戀阿嬌而狠撇5年正印嘅阿感,週一(13日)離開觀塘曉光街寓所時,見到記者非常錯愕,但仍禮貌邊行邊談,有講有笑,一啲都冇分手情傷,其間更將阿Sa拖埋落水,企圖轉移視線。


F:《FACE》 感:黎國輝 F:點解唔直接講分手?要喺微博講?感:我之後有直接講,有打番畀佢(阿旦)。 F:阿旦同你咁耐,都已視你為結婚對象。感:係係係………(有冇傾過結婚㗎?)有有有……(但點解最終冇結婚?)因為時間未必配合到啫。 F:追咗阿嬌一排喎?感:梗係唔會啦……好簡單……我識咗佢10年喇!I mean我識咗Twins 10年喇,點會發生呢啲事,如果要發生……我好明白,大家需要一啲noise,我同圈中好多人都好friend,呢啲唔可以否認嘅,呢啲係事實……只不過你知道佢(阿嬌)可能單身,例如我同阿Sa(蔡卓妍)都好friend,大家會唔會攞我同佢一齊?譬如江Ling(江若琳),啱啱返嚟香港,大家會將焦點放咗落佢度啫。 F:同阿旦一齊,又溝其他模?感:模真係冇……識DaDa(陳靜)囉,我都係through(經)阿旦識DaDa。

集郵主播
31歲嘅阿感(黎國輝),00年拍Rejoice廣告(右圖)入行,後加入香港電台第二台任DJ,曾拍過港台劇集《青春@Y2K》,其後轉投無綫娛樂新聞台任主播。事業未算突出,勝在多機會黐星囉。 ####


上月15日,即阿旦同阿感冷戰第二日,阿感在微博post上一段「擺脫過去」嘅宣言,阿旦到過年期間才發現男友單方面斬纜。


阿感經常在微博尊稱阿嬌做「公主」,然後又自稱做「小桂子」,完全唔怕俾人笑係觀音兵。


去年阿旦推出半裸寫真集,阿感亦有到場支持,阿旦曾在訪問話:「拍寫真前問過佢介唔介意,會唔會因為咁唔娶我,佢話唔會。」可惜此情不再囉!


豪show 32E身材搵錢至上為儲錢結婚,阿旦曾話:「我每次出糧都會lock起一筆錢儲,但有時佢使唔晒先嚟儲。」有心定無力,家明晒。


週日(12日)臨近情人節,歷情傷嘅阿旦抱住愛犬,約好姊妹Liz外出用膳,但沿途神色凝重,笑都冇笑過。


10年9月阿感在江若琳微博自爆同阿感一齊去過「大澳版威尼斯」,原來除咗同遊日本,連大澳都去埋,似足情侶四圍拍拖。


早在10年年底,阿感在微博讚姚子羚時,阿嬌留言話「你示愛呀?」,阿感即時補鑊話「公主息怒,向都先先向你示愛呢」,完全當女友阿旦唔存在,而阿感亦從未帶阿旦見阿嬌、阿Sa。


撐嬌生日有指阿感呃阿旦鬼崇出席上月14日阿嬌與歌迷舉辦嘅生日會,令阿旦死心。後來從流出嘅相片所見,阿感亦玩得相當盡與。


唔陪正印


年幾以來,阿感除咗稱阿嬌做「公主」之餘,亦經常轉發阿嬌嘅微博和報道,更不避嫌大讚特讚,當阿嬌女神咁拜。


識咗12年 2000年阿感因拍港台節目《青春@Y2K》而認識阿Sa,從而結識阿嬌,雖然三人相識逾12年,但據知熟絡只係幾年嘅事。


借台劇求愛去年中播出嘅台劇《我可能不會愛你》,由林依晨和陳柏霖主演一對相識十多年嘅好朋友,劇集講述關於「男女之間到底有沒有純友誼」。


上月25日,剛撇阿旦的阿感在微博借台劇《我可能不會愛你》來抒發,說「一段十多年的友情,要轉變絕對不容易」,但後來又不斷補充說錯過咗再有機會就要爭取咁話,十足十求愛宣言咁!


本週一下午3時,阿感步出大廈見記者採訪,仍不慌不失講分手。


00年入行


陳自瑤00年時因與阿感合作廣播劇而撻着,但04年YoYo移情別戀蔡淇俊。《忽然1周》圖片


08年,阿感主持TVB收費電視節目《范後感》邀請過江若琳做訪問,有指二人交情日深,經常相約飯聚及電聯。《蘋果日報》圖片


口花花嘅阿感在微博上稱相識多年嘅傅穎做「Baby」,把口𠺘過油冇句真。


今月5日,HotCha成員Crystal在微博留言,恢復單身嘅阿感已乘機相約飯局,動作多多。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()