許志安與鄭秀文去年3月世紀復合,大方承認翻撻後不避嫌同台演出,又請假遊東京預支蜜月,安仔更跟隨Sammi改信基督教,齊齊信主得愛。
復合甜到漏,但原來Sammi對安仔是否虔誠信主仍然有保留,會定期測試安仔有冇熟讀聖經和上查經班,兩人更曾為此問題拗撬。據知Sammi同安仔近日又為查經問題炒大鑊,上週六(11日),本刊發現安仔專誠約Sammi撐枱腳補鑊,其間仲用碧咸的裸照氹女友開心。其實安仔用自己張裸照會唔會更有效呢?v


上週六(11日)晚九時多,許志安同Sammi、兩人御用髮型師Billy及女助手到中環的明星飯堂大班樓開餐,一行五人揀了最隱蔽的位置坐低,其間開了7支酒,紅白酒及日本清酒乜都有,安仔同Sammi似足新人敬酒,一杯接一杯飲到面紅紅,熱鬧程度有別於普通飯局。

飯局補鑊
食到一半,安仔突然遞部iPhone畀Sammi睇,原來係早前突然於網上瘋傳,碧咸早年為愛滋病籌款影下的全裸照,雖然張相冇當年倪震自拍裸照冧周慧敏咁震撼,但鬼馬安仔亦成功借萬人迷過橋,氹得Sammi喪笑。花盡心思氹女友,據知是安仔之前因為懶上查經班而激嬲Sammi,所以特登食飯補鑊。「Sammi同番安仔一齊之後,好緊張男友有冇晚晚讀聖經同查經,除咗一有時間會夾安仔去教會,又定時定候考吓安仔記唔記得邊個章節講咩,最衰安仔又真係冇乜上心,十次有九次都口啞啞答唔出!Sammi覺得安仔好唔啱,兩個仲成日為呢啲事嘈!」知情人士透露。

Eason都捧場
安仔Sammi出名識食,上次世紀復合揀喺老字號太平館食豬髀飯,今次補鑊宴就訂了米芝蓮一星食肆的大班樓。位於中環九如坊的大班樓,標榜冇味精粵菜,鎮店名菜雞油花雕蒸大花蟹更要提早預訂,連Eason、何超儀及房祖名等都愛去開餐,難怪安仔Sammi食足幾粒鐘先肯走!

情侶檔撐梁炳

FaceTime監視
去年3月爆出二人復合,咁啱Sammi當時正在雲南拍《高海拔之戀II》,而男主角又係同Sammi傳過緋聞的古天樂。唔想戀情再有閃失,據幕後人員透露,安仔當時晚晚用FaceTime(iPhone視像功能)遙距監控Sammi,確保自己掌握女友一舉一動。「安仔根本唔想Sammi同古仔去雲南咁耐,但Sammi一早應承咗杜sir(杜琪峯)冇辦法。雖然Sammi一早派晒定心丸保證同古仔冇嘢,不過安仔始終好擔心,咪晚晚用FaceTime同Sammi傾電話,借啲意check實佢收工有冇過咗古仔房玩囉!」

FaceTime實Sammi
Sammi同緋聞男友古仔去雲南拍《高海拔之戀II》,緊張大師安仔晚晚用FaceTime監視女友,確保Sammi冇出軌。

唔恨做許太
為免夜長夢多,加上年紀唔細,盛傳44歲安仔打算今年8月娶女友過門,但結婚原來只係安仔一廂情願,想用許太名分箍實39歲Sammi,但偏偏Sammi完全唔心急做靚太,更多次公開否認結婚。「冇諗過結婚!家唔需要,相處吓先,現階段冇呢種想法!」唔急結婚,Sammi亦唔似陳慧琳同楊千嬅趕住做媽咪,「我冇打算生,毫無衝動,愈來愈冇,冇諗過做媽咪,除非上帝安排我生啦!」連結婚生仔都要等上帝安排,睇嚟安仔想成家立室真係要多啲祈禱喇!

信主得愛
曾經患抑鬱症的鄭秀文,自從05年信主成為基督徒後,無論性格工作愛情都有極大轉變。臭四變四萬,最大得益肯定係身邊人安仔! 性格 變四萬以前經常發脾氣鬧助手、鬧記者,被傳媒封為「臭四」,但信主後Sammi變得平易近人,唔再黑面。


事業 福音碟 09年出福音碟《信Faith》,歌詞大部分與主耶穌有關,Sammi更將該碟的過百萬版稅全數捐畀「無國界醫生」。


愛情 分房瞓上年6月蜜遊東京,身為虔誠基督徒的Sammi堅稱與安仔分房瞓,而且反對婚前性行為,「呢啲嘢留番結婚後先做,嵋家唔可以做! ####

 
晚飯期間,Sammi同安仔排排坐,安仔雖然餓男上身不停食,但都有為女友夾餸,氹到Sammi全晚笑唔停。

 
狂食

 
喪笑


食食吓飯發現記者,兩人的御用髮型師Billy立即發微博狂呻:「吃飯而已,又何必呢!」鬼叫你同兩個巨星食飯咩!


睇碧咸大鳥
碧咸裸照盛傳係合成照,但安仔照樣拎畀Sammi開眼界!


安仔出動裸照咁驚喜,Sammi成餐飯笑唔停口,仲有心情邊食邊玩微博。


Sammi助手Eleanor見有記者影相,罕有發難衝出餐廳擋鏡頭。


俾記者跟住,安仔惟有自己搭的士返歸,Sammi就同女助手跳上保母車,各自走人。


Sammi愛清酒


安仔飲紅酒


大班樓出名食雞油花雕蒸大花蟹,識歎安仔仲帶齊紅白清酒配小菜,五個人飲七支酒,都幾誇張!


$830雞油花雕蒸大花蟹


梁漢文上月尾搞演唱會,Sammi同安仔情侶檔撐老死,落台時安仔更出手扶實Sammi,sweet爆!


病住為Wyman騷做嘉賓,Sammi冇安仔同台依然high爆,唱足3首歌。


上年3月被影到去太平館撐枱腳,事後安仔主動喺個唱記招承認翻撻。《蘋果日報》圖片






《忽然1周》圖片




《忽然1周》圖片

arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()