《真情》內破壞安仔與Joan感情的羅生津,刁蠻任性、不擇手段、謊話連篇,即使只在一套劇集中出現,已令飾演者梁珮盈深入民心,你和我也忘不了她。

有人說,「戲如人生」,但梁珮盈卻恰好相反!退出幕前十多年,她既已轉型文職工作,又為一子之母,更親度育兒歷程,八個月教flash card,歲半教砌圖,兩歲教睇書,三歲教講故事。

如今四歲的兒子口齒伶俐,A至Z倒背如流,還每事問熱情如火,「我為咗佢,睇咗好多書學點樣湊仔,依家我每日都會用本簿記低佢嘅功過,由佢自己把口講出當日做咗啲咩嘢啱同錯嘅事,培養佢自我反省同肯承擔錯誤嘅性格,我淨係想佢做一個明白事理嘅小朋友咋!」梁珮盈眨眨大眼、揚起嘴嘴角說。

Tomson性格活潑又熱情,又喜擺甫士Chok出面,難怪成為家中萬千寵愛的小豆丁。

親自督導

對兒子沒有宏大的期望,也沒有緊隨潮流訂下一套名校攻略,梁珮盈只單純的想盡母親的責任,在工餘時間灌輸兒子知識,「我九八年選港姐之前教過半年幼稚園,一向都好鍾意小朋友,有咗囝囝之後,就用番以前教幼稚園嘅方法去教佢囉!不過講真,以前我唔鍾意睇書,但由懷孕開始,就不斷睇啲嬰兒書,又上網搵吓啲營養食譜,例如囝囝咳喎,有咩湯療好呢?食啲咩可以快高長大呢?」梁珮盈如數家珍地說。

她的兒子叫尹梓浩,英文名Tomson,今年四歲;丈夫Tommy,為娛樂雜誌的老總;○四年結婚,○七年產子,一切順應計劃進行。「生囝囝時,老爺年紀都大喇,加上老公嗰邊嘅四兄弟全部講明唔生,我諗都係時候要傳宗接代喇;不過,嗰陣佗咗五個月先敢同老爺奶奶講,驚有咩意外,老人家接受唔到吖嘛,結果係仔,收得工囉!」

梁珮盈育有一名四歲的兒子Tomson,在擔任文職工作的同時,仍每晚抽時間跟兒子說故事、談談天,妥善分配時間。

梁珮盈認為養育兒子是一項極艱巨的任務,絕對需要時間和精力,所以「一個夠晒數」了!「囝囝八個月嗰陣,我就成日抱佢入房,同佢講故事、唱兒歌,又同佢玩flash card,係咁拎住張卡讀個字畀佢聽;到佢九個月開始,仲未識講嘢o架,我就擺晒啲卡出嚟,叫佢抽個『apple』出嚟,佢真係拎到出嚟o架喎。到一歲幾喇,我開始同佢玩砌積木呀、砌圖呀,培養佢個專注力,佢每次完成一幅拼圖,都好有滿足感o架!到咗三歲,佢已經識將A至Z倒轉背默出嚟!我又鍾意同佢講完一個故事之後,叫佢講番一次畀我聽,一嚟佢對個故事嘅印象會深刻啲,二嚟亦提高咗佢嘅理解能力!」梁珮盈滿臉自信地說。

梁珮盈(左二)於九八年參選香港小姐,同屆有呂麗君(中)及吳文忻(左一);即使未有奪獎,卻順利加入無綫。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()