何超儀被傳媒封為躁底烈女,事出必有因,身處「群雌割據」大家庭晚晚萬凰之王上演,家姐(何超瓊)又對呢個么妹愛之深責之切,不時動口再動手,難怪,Rock 'n' Roll在她心中never die!
事實上,Josie無心家族事業,「我成世人都發歌星夢……
「當年,李宗盛叫我去滾石,即刻飯應呀!」
家族光環箍得她唞不過氣來,「美國節目《Keeping Up with the Kardashians》(名媛望族真人騷)都冇動作場面,我屋企勁好多!將古仔賣俾佢哋,叫《Mad Ho's》,仲精采。」字字入心入肺。
曾經羨慕子聰山聰的我,終於明白,人生在世,做個普通人,才最好。

 
Profile
 

Josie Ho
出生日期:1974年12月26日(山羊座)
出生地:香港
身高:5呎3吋
體重:98磅
語言:廣東話、普通話及英語。
簡歷:94年,在台灣出唱片,再回流香港。03年,憑電影《豪情》奪香港電影金像獎最佳女配角,同年11月,與模特兒陳子聰在澳洲結婚。11年,成立電影公司+852。
主要作品:電影《青春火花》(94),《豪情》(03),《蝴蝶》(04),《維多利亞壹號》(10)。唱片《造反》(94),《地獄廚房》(06),《天眼》(11)。舞台劇《戀戀瓊瑤》(98),《情話紫釵》(11)。
微博:http://weibo.com/josieho

 尊嚴鎖入櫃啦! 
兩年前,跟老公陳子聰成立電影公司,兩夫妻終得爸爸首肯揼本,全靠何超瓊幫口,姊妹情深,不是一朝一夕,豪門版本更加得來不易,而這位大家姐,深信「棒下出孝女」的家法,打者愛也,Josie直到依家咁大個人,仍忘不了呀!「家姐從來都冇面俾。「我只係做咗啲蠢事,講咗幾句冇乜睇頭說話,宴會上,當住70幾人面前,佢一樣捉住我勁鬧…… 「自細就知,尊嚴係要放低,否則,做人好唔開心!「最勁一次,18歲某個星期日,一家人去半島飲完茶,爸爸興致勃勃想去樓下珠寶店買件『小禮物』俾我哋幾姐妹,當年,我迷緊Madonna梅艷芳,根本唔鍾意lady打扮,入到鋪頭,乜都睇唔上眼,仲講:『慳番啲錢好過啦!』阿爸聽到有啲唔高興,最衰成件事由大家姐安排,佢勁嬲,鬧我『戇居!』再啪一聲一巴車埋嚟…… 「(你有冇喊?)我4歲後就冇再喊過,你俾錢我咪喊囉!「一早諗通,尊嚴,鎖入櫃啦!「(冇嬲家姐?)又唔係所有細路都好似我咁唔聽話嘅!你鬧得啱,我會聽兼反省。「何況,太重尊嚴令人有約束,做人好食古不化。」

 爸爸叫我選澳姐 
既然家中有一個「明事理」細妹,身為大家姐,點都要無條件支持對方事業打拼,Josie能夠圓歌星夢,何超瓊居功不少。但,某些事情,始終要靠自己去面對,正如娛樂圈發展多年,成績強差人意,佢又睇得開嗎?「爸爸叫過我參加澳門小姐,嗰陣我5呎3吋成130磅喎!咁醜點參加?!但佢老人家成世人冇要求過我做啲乜,又點可以托手踭?家姐知道,反sell我唱歌,原本維珍唱片想搵我,簽約前,賣咗俾EMI,不了了之。「好彩,遇上李宗盛,去到台灣,佢嫌我個名棘手,當時覺得,梅艷芳都用真名啦!『何超儀』唔係好娘啫!依家至諗通,係喎!我族譜究竟有幾多個何超乜?佢出錢捧新人,梗係唔可能容許成十個人都係一個名,仲得了?「最後,出咗一隻碟,返香港簽華星,再出兩三隻,踏入事業低潮期。「好唔開心,覺得玩完啦!自己一啲才華都冇,唔會再有人請你,個心好灰!有種唞唔到氣感覺,直至識咗一班朋友帶我學滑浪,日日晨早六點租艇出海,望住海闊天空,慢慢捱過呢關,佢哋就係LMF同我 老公。」

 蘭桂坊步驚雲 
當年,陳子聰這一個被外界笑為「嫁入」豪門的大男孩,跟一個在娛樂圈打滾唔使憂的有錢女,均經常被人拿作茶餘飯後的話題,某程度上,屬於同一個situation…… 「係囉!大家淨係掛住睇佢娶個有錢女,完全忽略佢其實係一個好有智慧嘅男人。「佢識好多嘢,電影、音樂、歷史、宗教,上至天文下至地理,無所不通,連古典音樂都識,我好鬼祟拜佢。「(冇向你呻過傳媒咁睇佢?)大家夾band,唔會諗無謂嘢!「第一次見佢,幫梅艷芳拍MV,覺得佢好乸!之後,幾乎每晚都喺蘭桂坊撞到佢,醉到擘大個髀,成個蘭桂坊步驚雲咁款!「(咁你又接受佢?)我追佢㗎!搵阿徐做媒人,事緣有一次大家坐低飲嘢傾過偈,對佢改晒觀啦!「陳子聰feel到,之後拖咗我好耐(夠膽拖你?)你估我真係大晒咩?我身份會令佢驚嘛!「依家,老夫老妻,明白兩個人相處,事事要忍讓,我唔忍、佢忍,互相遷就,要將對方缺點當優點去愛,佢已經接受晒我啲缺點,仲話自己最怕女仔太過feminine。」

  Josie's tips  
Q:護膚大忌? A:我對蝦蟹貝殼類食物敏感,盡量戒口,另外,要揀啱自己護膚品,一敏感就轉牌子。 Q:最唔得邊一類衣衫? A:雞翼袖。我手臂好有肉,穿冇袖衫好似Popeye㗎!

 後記 
我們都有偏見,認為有錢人,無憂。 「入行以來,何超儀每次接工作,例必收取酬勞,好均真;我想知外面offer自己幾多?自己值幾多?」這不是錢的問題,是個人價值的問題。撫心自問,我們都是凡人,都想得到別人肯定,哪管你身家多與少?所以話,自信心和出身,有時候未必成正比!

  Shop List :  
Emilio Pucci 金鐘太古廣場363號鋪 2918 4698 Holly Lai holly_8d@hotmail.com Lane Crawford 中環國際金融中心3樓 2118 3376 Magenta 銅鑼灣名店坊F10號鋪 2972 2029 Roberto Cavalli 中環國際金融中心2038號鋪 2234 7621 The Swank 中環置地廣場312-314號鋪 2868 6990 ####

 
Josie Ho
銀白色絲質流蘇背心裙 $5,300 Alexander Wang
黑色併灰色針織冷衫 $10,900 Lemoine Tricote
both from Lane Crawford

 
Josie Ho 裸色釘珠併鴕鳥毛晚裝裙 Roberto Cavalli 黑色軍帽及綠色軍褸 both stylist's own 紅色手繩 Josie's own


78年家中幼女,最得爸爸愛錫。《忽然1周》圖片


83年小學讀聖保祿,當時已知喊係冇用!《FACE》圖片


96年簽華星,得到天后級班底搞形象,「公司俾錢㗎!」《蘋果日報》圖片


98年對老公評價,「好難搵到一個咁冇機心嘅男人!」《忽然1周》圖片


11年何超非常尊敬大家姐,「佢好有威嚴,無論兄弟姊妹朋友,個個都驚佢!」《蘋果日報》圖片


11年當年,阿徐扯紅線,今日,三人已成為死黨。《蘋果日報》圖片

 
Josie Ho 黑色羊仔皮褸 $3,509 Horace from Magenta 綠色綴水晶corset $80,080 綠色jersey料半截長裙 $10,470 both Emilio Pucci 金色窩釘戒指(均未定價) all Holly Lai 紅色手繩 Josie's own


Josie Ho
紫色jersey料綴釘珠膊位晚裝裙Badgley Mischka from The Swank

arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()