十點多已經入場的李詩韻(箭嘴)跟一班女朋友先玩影相。

平安夜,圈中男女空巢出動,早前捲入化妝學校涉嫌種金的李詩韻,上週六晚就黐住朋友到蘭桂坊蒲通宵,全晚又跳又飲十分主動,不過依然冇着落;相反肥Wilson錢國偉以及被莊思敏KO的林忠豪就得米,玩到夜店拉閘,腳步浮浮拖住一班模由後門鬆人。

甩拖夜蒲
平安夜晚,近期成為蘭桂坊常客的李詩韻十點左右已經出現夜店Play,夜店為免VIP熟客受騷擾,在打碟區附近劃設貴賓區,李詩韻不是在舞池跳舞,就是跟朋友在貴賓區飲香檳傾偈。
當晚同場還有鄭志恆、林忠豪等一班富二代,間中亦有些高大型男埋身撩李詩韻傾偈,玩到凌晨三點,便跟友人離開,冇着落!
據了解,李詩韻半年前跟做banker的男友Phil分手,已經三字出頭的她心急搵另一半,近月經常出動夜蒲。「Phil好大男人,分開係遲早事,不過詩韻都已經三十歲,想快啲搵番個啱嘅就結婚。」李詩韻身邊人說。

模埋身
蒲場釣魚,各適其適,錢國偉全晚有模主動黐埋身,在場內玩到凌晨四點,由一班模擁住離開,飲大咗的他,見到記者影相依然冇反應,身邊有模唔願「見光」多次fing開手,他依然拖實對方,直至被閃光燈狂閃,才醒番彈開。

 
模黐監製搏機會,孭住小小超表弟招牌扮富貴追女的林忠豪就對長腳女情有獨鍾,全晚黐住著超短裙的長腳女唔走;凌晨三時才跟一班朋友前後腳走人。至於拍拖無耐的葉翠翠跟高鈞賢就提早兩日(二十三日),同到跑馬地馬會出席朋友搞的聖誕party,由於高鈞賢聖誕要開工,玩到十一點左右,二人各自搭的士離開。 ####

 


李詩韻跟男友Phil未分手前,二人鍾意拍拖蒲蘭桂坊。


凌晨時分,李詩韻跟同來的女友走到吧枱飲悶酒。


飲到咁上下,有高大型男攬住她密斟,不過傾完無下文。


近年轉戰內地的李彩華,返港過聖誕,當晚跟女友在場內雞啄唔斷。


被模fing開手,Wilson再拖另一模行斜路。


唔知有記者影相,飲大咗的Wilson拖住模手唔放。


林忠豪跟長腳女一齊離場,知道有記者在門口影相,即扮唔識前後腳走人。


二十三號晚,葉翠翠跟高鈞賢參加朋友搞的聖誕party,提早慶祝聖誕。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()